Zijn we hier niet aan het doorslaan?

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Zijn we hier niet aan het doorslaan?

Bericht door Barbarella »

Nou sommige transen hebben ook "een grote bek"... als ze bijvoorbeeld heel hard G*DVERD*MME roepen terwijl ze in functie zijn :).
En zo zijn er trouwens behoorlijk veel hoor.
Oh ja joh is dat zo!? wat een leuk feitje, Ik wist dat nog niet. het enige incident waar ik van gehoord had werd net gemeld door Dora, maar blijkbaar heb jij het ook meegemaakt.
De verhalen die ik allemaal heb gehoord. En niet van medetransen... nee van gewone (OPEN MINDED!!!!!!) mensen die totaal verontwaardigd zijn
over het gedrag van sommige transen en dat dan juist BIJ MIJ KWIJT WILLEN omdat ik ook een trans ben. Trouwens niet in negatieve zin,
maar om me te vertellen dat ik zo'n compleet ander type ben dan dat ze gewend zijn.
Wat ontzettend leuk voor je dat je zo een ander type bent en wat fijn ook voor al die gewone mensen dat ze zulke verhalen bij jou kwijt kunnen. Je zult het er wel druk mee hebben.
Heb ik al meerdere keren meegemaakt.
Ik heb er trouwens geen problemen mee hoor.. transen met een grote mond, ik vind het wel grappig.. als ze maar niet al te gek zijn.
Helaas komt dat toch ook vaak voor.
Dit is enorm barmhartig van je!!!!
Ik ben zelf ook niet verschoond van menig persoonlijkheidsstoornis maar ik probeer tenminste anderen daar nog niet mee lastig te vallen
en gedraag me ook netjes en behoorlijk. Omdat ik het wel voor een deel mijn taak vind mensen ervan te overtuigen dat een trans
ook redelijk en normaal kan zijn en doen
Geeft niet hoor dat je een wilde verzameling aan persoonlijkheidsstoornissen hebt, zo lang je er geen persoonlijkheid bij ontwikkelt is er niets aan de hand.

Levendula
Na mij de zondvloed!
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: Zijn we hier niet aan het doorslaan?

Bericht door Dora »

Levendula schreef:
Oh ja joh is dat zo!? wat een leuk feitje, Ik wist dat nog niet. het enige incident waar ik van gehoord had werd net gemeld door Dora, maar blijkbaar heb jij het ook meegemaakt
Ik kan je nog wel een paar incidentjes vertellen hoor. Het is nou eenmaal een gegeven feit dat veel transen nou niet bepaald vrouwelijk zijn en idd een erg grote, luid bassende bek kunnen hebben.
De verhalen die ik allemaal heb gehoord. En niet van medetransen... nee van gewone (OPEN MINDED!!!!!!) mensen die totaal verontwaardigd zijn
over het gedrag van sommige transen en dat dan juist BIJ MIJ KWIJT WILLEN omdat ik ook een trans ben. Trouwens niet in negatieve zin,
maar om me te vertellen dat ik zo'n compleet ander type ben dan dat ze gewend zijn.
Wat ontzettend leuk voor je dat je zo een ander type bent en wat fijn ook voor al die gewone mensen dat ze zulke verhalen bij jou kwijt kunnen. Je zult het er wel druk mee hebben.
Idem hier en ik heb het idd dan druk met mijn plaatsvervangende schaamte verbergen. Recht praten wat krom is doe ik niet.
Heb ik al meerdere keren meegemaakt.
.. als ze maar niet al te gek zijn.
Helaas komt dat toch ook vaak voor.
Dit is enorm barmhartig van je!!!!
Ja he? Ramgekke transen loop ik ook kilometers uit de weg. En ja, die bestaan (vol op)
Ik ben zelf ook niet verschoond van menig persoonlijkheidsstoornis maar ik probeer tenminste anderen daar nog niet mee lastig te vallen
en gedraag me ook netjes en behoorlijk. Omdat ik het wel voor een deel mijn taak vind mensen ervan te overtuigen dat een trans
ook redelijk en normaal kan zijn en doen
zo lang je er geen persoonlijkheid bij ontwikkelt is er niets aan de hand.

Levendula
Als je als TS een realiteitsstoornis ontwikkeld en raar, bizar en vreemd gedrag van mede transen goed gaat praten dan is er wel degelijk iets aan de hand.
Niet eens overdreven politiek correctheid maar een realiteitsstoornis tov 'de gewone wereld' en hoe gewone mensen die ervaren.
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Zijn we hier niet aan het doorslaan?

Bericht door Barbarella »

Velouria en Dora lijken mij eigenlijk dezelfde persoon. Als je de een aanspreekt reageert de ander. En beide hebben het zelfde onwaarschijnlijke incident meegemaakt.

Modderatars doe wat ajb

Levendula
Laatst gewijzigd door Barbarella op 21 apr 2013, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Na mij de zondvloed!
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: Zijn we hier niet aan het doorslaan?

Bericht door Dora »

Levendula schreef:Velouria en Dora lijken mij eigenlijk dezelfde persoon. Als je de een aanspreekt reageert de ander. En bijde hebben het zelfde onwaarschijnlijke incident meegemaakt.

Modderatars doe wat ajb

Levendula
Daar heb je het al...'onwaarschijnlijke incident'....een realiteitsstoornis. Alsof alle transen volkomen geslaagde en vooral normale en vooral niet ramgekke mensen zijn.

Oh ja, het is 'beide', niet 'bijde'
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 973
Lid geworden op: 17 apr 2012, 19:53
Gender: Anders

Re: Zijn we hier niet aan het doorslaan?

Bericht door Danielle »

Wat hebben we weer een fijn stelletje 'trannier than thou' zelfbestempelde übermenschen hier op het forum. Ik dacht dat zij een eigen formupje hadden, maar het blijkt zeker niet genoeg om alleen maar voor de eigen parochie te preken.
Mijn transitieblog: Fading Gender
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Zijn we hier niet aan het doorslaan?

Bericht door Barbarella »

Ik vind het onwaarschijnlijk dat iemand van 55 als vakkenvuller bij de praxis werkt. Meestal werkt de Praxis met jongen mensen, die zijn goedkoper en sneller.

Maar goed, blijkbaar is het voorgevallen en geldt het als bewijs dat "ramgekke" transen bestaan.

Levendula
Na mij de zondvloed!
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: Zijn we hier niet aan het doorslaan?

Bericht door Dora »

Danielle schreef:Wat hebben we weer een fijn stelletje 'trannier than thou' zelfbestempelde übermenschen hier op het forum. Ik dacht dat zij een eigen formupje hadden, maar het blijkt zeker niet genoeg om alleen maar voor de eigen parochie te preken.
Dora schreef:De (uiterst) negatieve commentaren over Kelly waren niet van de lucht in het begin van deze draad (hallo Aafke)

Maar ik zie en hoor 100x liever een 'domme' Kelly op tv dan een luid knetterend vloekende, wansmakelijk uitgedoste TS winkelmedewerkster in het echt als klant in een winkel.

Om Kelly op tv te zien en te horen kies ik bewust; voor een vloekende, vulgair opgemaakte TS winkelmedewerkster nou niet bepaald.
Dat overkwam me, een hoogst onaangename auditief en visueel vervuilende verrassing.

Als Kelly op tv me niet bevalt dan schakel ik over naar een ander kanaal.
Als ik de vloekende TS winkelmedew had gewezen op haar laakbare gedrag in het openbaar in een winkel........dan had ik ws slaande ruzie gekregen, want zo'n type leek ze me wel, gezien haar knetterende gevloek en haar vulgaire make up.
PLUS dat IK daarna 100% zeker in het gelijk gesteld zou worden en ZIJ een levensgroot arbeidsprobleem had gehad.

En als de dame die ik ben (hallo Daniela) heb ik dat dus niet gedaan maar er als dame die ik ben (hallo Daniela) er voor gezorgd dat de stomme verbazing over zoveel auditieve en visuele wanstaltige lelijkheid me vooral niet van het gezicht te lezen was.
Ik heb me er alleen in alle stilte over stomverbaasd...over dat zo iemand op een openbare werkvloer toegestaan wordt.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Zijn we hier niet aan het doorslaan?

Bericht door Venka »

Levendula schreef:Velouria en Dora lijken mij eigenlijk dezelfde persoon. Als je de een aanspreekt reageert de ander. En beide hebben het zelfde onwaarschijnlijke incident meegemaakt.

Modderatars doe wat ajb

Levendula
Hadden we dat niet eerder mee gemaakt ?
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Zijn we hier niet aan het doorslaan?

Bericht door Claire »

Respect

Respecteer mijn gevoelens, mijn leven, mijn doen.
Respecteer hoe ik ben, wie ik mag, wie ik zoen.
Respecteer wat ik vind, wat ik denk, wat ik zeg.
Hoe ik me kleed, waar ik werk, waar ik voor sta en voor vecht.
Respecteer wat ik kies, al kies jij dat niet.
Respecteer mijn verschijning, wat je ook ziet.
Ik draag wat ik mooi vind, dat is wie ik ben.
Ik verander voor niemand, geen seconde, geen haar.
Dat vind je vast vreemd, heel dom en ook raar.
maar ik ben wie ik zijn wil en waar ik ook van hou,
Respecteer hoe ik ben, dan doe ik dat ook voor jou!


weet niet wie dit geschreven heeft maar ik weet wie wie dit eens zou kunnen lezen en respecteren
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Zijn we hier niet aan het doorslaan?

Bericht door Arike »

[moderator modus]lig ik weer eens lekker een avondje uiterst gezellig met twee andere transen in de sauna, kom ik daarna thuis en zie ik daarna tot mijn ongegenoegen de puinhoop die een paar mensen hier weer moesten maken op het forum... I am not amused....
Op deze wijze elkaar en andere transen beledigen is volstrekt onacceptabel.... ik ga er van uit dat een ieder die hier afgelopen avond over de schreef is gegaan ook beseft dat een formele waarschuwing door de mods op zijn plaats is... voor wie het vergeten was, we hanteren hier een three-strikes-out sanctiebeleid (en ook het onder een andere naam terugkomen om door te trollen, reset die teller niet!)
Reacties hierop kunnen in subforum feedback of per pb naar mij. Uit voorzorg sluit ik voorlopig dit topic.

Verder wil ik iedereen oproepen om bij incidenten op het forum het knopje "report to moderator" (het driehoekje met uitroepteken boven ieder bericht) vooral wel te gebruiken.[/moderator modus]
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"