siliconenborsten

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: siliconenborsten

Bericht door J1nny »

En om even ontopic te komen, de grote van de voorgevel moet in verhouding zijn met de rest....
Mijn C cup komt kleiner over dan de B van mijn bio meisje.....
Om maar iets te noemen.....
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: siliconenborsten

Bericht door Venka »

Het heeft ook te maken met iemands figuur,veel mannen zijn van nature groter en breder dan vrouwen en dat geld ook voor MtF.Je bouw verander je gewoon weg niet,dus ben je een grote MtF dan lijkt mij dat de verhoudingen ook goed verdeeld moeten zijn.Met mijn bouw heb ik bij wijze van genoeg aan cup B maar ja ben je een hele grote vrouw dan is cup D misschien niet eens afdoende.Wat ik mij wel afvraag zijn grote borsten bepalend voor iemands voorkomen.Ik heb wel eens borsten gezien na een bvg dat de tepels aan de zijkant zaten.Hoe lelijk en onnatuurlijk is dat,dan kun je denk ik beter kleinere borsten hebben maar dat alles wel goed is verdeeld met een natuurlijke aan blik.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: siliconenborsten

Bericht door Fay »

Het uitgangspunt lijkt mij vooral, ben jezelf tevreden

Vicky
Gebruikersavatar
Charissa
Berichten: 170
Lid geworden op: 11 mei 2012, 21:07
Gender: Onzeker

Re: siliconenborsten

Bericht door Charissa »

silli breasts vind ik totaal niets meestal zijn ze te groot en lijken het gewoon op voetballen zo rond blèh jakkie. zelf vind ik voor me zelf grote A of kleine B voor me goed genoeg
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 973
Lid geworden op: 17 apr 2012, 19:53
Gender: Anders

Re: siliconenborsten

Bericht door Danielle »

Raisa schreef:Als je niets hebt, dan zul je toch iets moeten doen. Als ik bloot voor de spiegel sta dan zie ik toch echt een mannenlijf met itty bitty titties erop. Je kent het wel: zo'n mannelijk frame met van die hele kleine, niet volgroeide tiener pubermeisjes borstjes erop. Dát ziet er pas onnatuurlijk uit en het is ook nog eens een huge gendermarker.
Dat heb ik dus ook. Nu zit ik nog geen vol jaar aan de hormonen, dus ik kijk het nog wel even een poosje aan. Maar als mijn borsten niet veel groter worden dan ze nu zijn, dan overweeg ik wel een vergroting. Tegen die tijd ga ik dan wel uitzoeken wat de opties en voor en nadelen ervan zijn. Voor mij is het het belangrijkste dat het natuurlijk oogt en de verhouding met de rest van mijn lijf klopt, wel met de insteek dat ik aan de kleine kant van het spectrum wil blijven.

Ik heb trouwens gemerkt hoeveel meer boezem uit kan maken als gendermarker. Ik ben afgelopen maand bh's gaan dragen, met padding. Ook al had ik me eerder voorgenomen om te kweken in plaats van te vullen. Nu het allemaal wat meer vorm en een beetje meer volume heeft voel ik me wat zelfverzekerder en merk ik ook dat ik aanmerkelijk minder vaak gemeneerd wordt.
Mijn transitieblog: Fading Gender
anja
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 apr 2013, 22:10
Gender: Vrouw

Re: siliconenborsten

Bericht door anja »

Siliconen vind ik zelf onnatuurlijk maar als je wilt er toch een beetje uit zien. Zelf ben ik met mijn grote A tot kleine B erg tevreden. Ze zijn van mij zelf en laten zich ook gewoon zien, ook mijn vriendje is er tevreden mee. Niet dat ik er iets aan laat doen alleen voor een vriend, ze moeten bij mij passen.
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: siliconenborsten

Bericht door intrans »

Ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat alle siliconen er nep, lelijk enz. uit zien. Ik ken transgenders met mooie siliconenborsten die er natuurlijk uitzien en waarvan je het niet zou zien/voelen. Ik vind te groot niet mooi maar te klein ook niet, gewoon een middenweg. Vooral mensen met wat bredere heupen vind ik het mooi om hun bovenkant te compenseren.
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: siliconenborsten

Bericht door Dora »

intrans schreef:. Vooral mensen met wat bredere heupen vind ik het mooi om hun bovenkant te compenseren.
Die zul je onder MTF niet vinden hoor... ;)
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: siliconenborsten

Bericht door Raisa »

Neuh.........
Als autoriteit op mijzelf zijnde zal ik je hierin moeten tegenspreken. ;)
Gebruikersavatar
Maaike92
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2013, 00:29
Gender: Trans MtF
Locatie: Pijnacker

Re: siliconenborsten

Bericht door Maaike92 »

Ik hoop dat als ik aan de hormonen ga dat ik in ieder geval iets krijg.. Want ik heb voor mezelf heel erg van hoe natuurlijker hoe beter. Maar ik heb ook een bio vriendin die zoveel meer zelfvertrouwen heeft gekregen van haar borstvergroting dat ze nu gewoon weer uit durft te gaan enzo. En idd ze voelen niet eens nep en zien er echt mooi uit. Ik zou bijna zeggen, ik ben er jaloers op :P Gewoon doen dus wat jou de zelfvertrouwen geeft die je nodig hebt ;)!