siliconenborsten

Make-up, kleding, en zo voort
MarloesIsWeg
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:02
Gender: Vrouw

Re: siliconenborsten

Bericht door MarloesIsWeg »

ik ben wel blij met mijn siliborsten :P Ieder het hare hoor, ik wilde er eerst niks van weten, maar na de srs kreeg ik toch behoefte eraan. Ik had een a cupje, en nu een grote C/kleine D. Naast dat ik er zelf blij mee ben, reageren mannen er heel leuk op, dwz. heel veel op... ;) Het geeft mijn lichaam een betere verhouding, en ik heb ze op een dubieuze site gezet om te kijken wat mannen er van vinden, en ik kan je zeggen, dat als mannen, hetero of bi, die niet weten dat het siliborsten zijn, ook echt niet weten dat het siliborsten zijn.... Ik heb nog nooit de vraag gehad, en die mannen daar, geloof me, die vragen en zeggen alles, zo brutaal als die jongens zijn.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: siliconenborsten

Bericht door Anon20190122 »

Ik heb in '96 bij het vu srs en borstvergroting tegelijk gehad toen werdt dat nog gewoon gedaan!
Ik ben er nog steeds erg gelukkig mee hoewel ik toen wel een beetje bang was voor siliconen dat was geheel onterecht.
Ik ben twouwens naar een d gegaan ik ben ook niet klein dus de verhouding is wel mooi.
Gebruikersavatar
lauracarmello
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 mar 2015, 23:32
Gender: Vrouw
Locatie: antwerpen

Re: siliconenborsten

Bericht door lauracarmello »

ik heb siliconen borsten en ze voelen helemaal niet hard aan ! mijn vriend zegt dat je het amper verschil voelt met natuurlijke borsten ze gaan ook mooi mee als ga liggen ze blijven niet recht op staan .... ik heb wel dual de echte fake die je van ver ziet en blijven staan zitten voor de spier ne ide zijn inderdaad lelijk
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: siliconenborsten

Bericht door Anon20190209 »

lauracarmello schreef:ik heb siliconen borsten en ze voelen helemaal niet hard aan ! mijn vriend zegt dat je het amper verschil voelt met natuurlijke borsten ze gaan ook mooi mee als ga liggen ze blijven niet recht op staan .... ik heb wel dual de echte fake die je van ver ziet en blijven staan zitten voor de spier ne ide zijn inderdaad lelijk
Lelijk wat is lelijk......? Wat jij niet mooi kan vinden kan een ander persoon juist wel mooi vinden. Dus het woord lelijk vind ik niet op z'n plaats. Wat betreft je info is die totaal niet juist!
Implantaten voor de spier bewegen het natuurlijks, beweeg van links naar rechts en de implantaten bewegen mee met het borstweefsel. Ga je op je rug liggen zal je merken dat de implantaten net als het borstweefsel iets gaan zakken richting oksel

Volledig achter de borstspier geeft met liggen op de rug en borstspier aanspannen het meest onnatuurlijke resultaat.
Juist door het plaatsen achter de borstspier en ook dual plane onstaat er vaak op latere leeftijd een dubbel bubbel. Natuurlijk borstweefsel gaat hangen wat compleet normaal is echter implantaat blijft op zelfde hoogte hangen omdat ie gevangen zit onder of tussen de borstspier. Hierdoor onstaat er dan een dubbele borst...

Achter de borstspier is een indicatie indien er te weinig borstweefsel is om zo de randen van de implantaten te bedekken ter hoogte van het decollete. Dual plane is nieuwe techniek van de laatste jaren. Voordeel hier van is dat bovenkant van implantaat bedekt wordt door de spier en onderzijde voor de spier zit. Dit heeft als voordeel dat implantast natuurlijker beweegt maar nog steeds niet zo natuurlijk als voor de spier. Tevens is hett zo dat als de borstspier teveel ontwikkeld is plaasting achter de borstspier al snel afvalt....

Heb zelf 1 borstvergroting en 2 implantaatwissels ondergaan. Alle 3 voor de spier omdat ik door de hormonen genoeg borstweefsel had. Ben blij met het resultaat en heb nu een F cup.