siliconenborsten

Make-up, kleding, en zo voort
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

siliconenborsten

Bericht door Dora »

Ook wel 'silly breasts' genoemd door jawel, mannen :-)

Vrijwel iedere hetero/bi man in mijn omgeving vindt sili borsten een totale afknapper omdat ze A: hard aanvoelen B: er onnatuurlijk uitzien, C: er 'geen beweging in te krijgen is' en last but not least: D: ze niet naar de zijkanten zakken maar té pront overeind blijven staan als de bezitster ervan ligt.

En tóch zijn er tamelijk veel vrouwen/MTF die hun borsten laten vergroten en nog vaak té groot ook.

Laten ze hun zelfbeeld dan stroken met hun eigen veronderstelde zelfbeeld zonder er bij stil te staan dat mn 'intimi' er van gruwelen maar uit beleefdheid er niets over zeggen?

Hetzelfde geldt voor tattoo wenkbrauwen: ook iedere man in mijn omgeving en veel bio vrouwen ook, gruwen daarvan omdat het zo snoeihard/hoerig/ouwelijk/dom maakt.
En tóch zijn er veel vrouwen en MTF die 'wenkbrauwen'(snoeiharde balken boven hun ogen) laten tattoeëren vaak nog 'in de verkeerde stand' ook.

Natuurlijk doen al die vrouwen en MTF dat voor zichzelf om zich er beter van te voelen...maar dan wel iets wat anderen afschuwelijk vinden om te zien.
Kun je zo in jezelf 'opgesloten' zitten dat je dat niet opmerkt of dat je dat niet kan schelen?

Anyone?

All opinions welcome ;-)
Laatst gewijzigd door Dora op 22 apr 2013, 13:44, 2 keer totaal gewijzigd.
velouria
Berichten: 153
Lid geworden op: 19 mar 2013, 13:57
Gender: Trans MtF

Re: siliconenborsten

Bericht door velouria »

Ik vind silly borsten ook niet mooi maar baal er toch wel van dat ik zo weinig heb (te weinig). Je kunt het nauwelijks borsten noemen.
"Alles went, behalve wonen in het lichaam van een vent"
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: siliconenborsten

Bericht door KarenTS »

Ik hoop dat de HRT mij een redelijke A-cup zullen brengen,dan zou ik al tevreden zijn.Ik ben nl. vrij slank gebouwd en daarnaast ,hoe minder operaties er nodig zijn ,hoe beter ,lijkt me
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: siliconenborsten

Bericht door Raisa »

Dora schreef:Vrijwel iedere hetero/bi man in mijn omgeving vind sili borsten een totale afknapper omdat ze A: hard aanvoelen B: er onnatuurlijk uitzien, C: er 'geen beweging in te krijgen is' en last but not least: D: ze niet naar de zijkanten zakken maar té pront overeind blijven staan als de bezitster ervan ligt.

En tóch zijn er tamelijk veel vrouwen/MTF die hun borsten laten vergroten
Als je niets hebt, dan zul je toch iets moeten doen. Als ik bloot voor de spiegel sta dan zie ik toch echt een mannenlijf met itty bitty titties erop. Je kent het wel: zo'n mannelijk frame met van die hele kleine, niet volgroeide tiener pubermeisjes borstjes erop. Dát ziet er pas onnatuurlijk uit en het is ook nog eens een huge gendermarker.
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: siliconenborsten

Bericht door Dora »

Raisa schreef:
Dora schreef:Vrijwel iedere hetero/bi man in mijn omgeving vind sili borsten een totale afknapper omdat ze A: hard aanvoelen B: er onnatuurlijk uitzien, C: er 'geen beweging in te krijgen is' en last but not least: D: ze niet naar de zijkanten zakken maar té pront overeind blijven staan als de bezitster ervan ligt.

En tóch zijn er tamelijk veel vrouwen/MTF die hun borsten laten vergroten
Als je niets hebt, dan zul je toch iets moeten doen. Als ik bloot voor de spiegel sta dan zie ik toch echt een mannenlijf met itty bitty titties erop. Je kent het wel: zo'n mannelijk frame met van die hele kleine, niet volgroeide tiener pubermeisjes borstjes erop. Dát ziet er pas onnatuurlijk uit en het is ook nog eens een huge gendermarker.
Nou snap ik wel dat als je niets/AA hebt...als bio v of mtf... en als je dan 'toch al bezig bent' meteen maar een flinke jetsers laat plaatsen....
Maar waarom niet van niets/AA naar A+? Dat lijkt me natuurlijker staan dan een bv een sili cup C.

Ik denk ook dat als je als MTF een paar flinke siliborsten neemt je het risico loopt om er van de zijkant als Jerommeke van Suske en Wiske er te gaan zien.
Bio mannen hebben niet alleen bredere schouders en een bredere romp maar ook grotere en meer naar achter uitstekende schouderbladen namelijk, vandaar.
En ook dat kan dan per ongeluk 'een toegepast omgekeerde' gendermarker worden en zeker als de siliborsten nog eens flink vooruit staan/steken ook.

Persoonlijk vind ik grote borsten niet mooi. Grote siliborsten lijken op projectielen of geven het aanzicht van 'een gefixeerd balkon'; natuurlijke grote borsten maken koeiig, ongeacht of een bio v voor de rest slank is of niet.

Ik vind kleine(re) borsten, tot een kleine cup B eleganter staan, ook 'jonger makend' terwijl grote borsten juist 'ouder' maken.
velouria
Berichten: 153
Lid geworden op: 19 mar 2013, 13:57
Gender: Trans MtF

Re: siliconenborsten

Bericht door velouria »

Ja Dora dat is dan wel weer zo.
Het lijkt me echt vreselijk om grote borsten te hebben... Dan maar AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! lol

ik denk dat ik me dan echt een soort lompe koe zou voelen lol, of lompe M2F stier, nog erger LOL
Ik vind bij vrouwen grote borsten ook vreselijk lelijk. Vooral als ze dan ook nog gaan hangen :?

Vind het zelfs afstotelijk maar dat komt misschien dan weer omdat ik niet op vrouwen val :x
"Alles went, behalve wonen in het lichaam van een vent"
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: siliconenborsten

Bericht door jacqueline »

de grootte van de borsten moet in verhouding staan met je lijf. Bovendien moet je pas aan BVG beginnen als je zeker weet dat ze niet meer verder groeien anders worden de implantaten nog verder naar voren geduwd en kan je er zelfs vierkante tieten krijgen en dat ziet er echt niet uit.....kan je ze weer laten vervangen en dat kost je ook nog een hoop geld.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: siliconenborsten

Bericht door Anon20180501 »

Vind ik ook jaqueline, het mooiste is als de grote van de borsten in goede verhouding staat tot je hele postuur.

Ik had niet zo lang geleden ergens iets over grote borsten gelezen en dat dat voor een aanzienlijk aantal mannen niet het eerste is waar ze op letten.
Ik heb dat bericht teruggevonden. Over de betrouwbaarheid kan je redetwisten maar dat is bij alle 'wetenschappelijke' feitjes zo. ;)

Mannen-kicken-niet-op-grote-borsten

Ps. kan iemand me nog een keer uitleggen (middels een PB'tje) hoe je met url/ een link in één woord kan veranderen? Ik ben helemaal vergeten hoe... :)

Liefs Daniéla
Gebruikersavatar
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: siliconenborsten

Bericht door Madeleine »

Code: Selecteer alles

 [url=hier.de.link]hier je tekst[/url]
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: siliconenborsten

Bericht door Anon20180501 »

Jij bent er al vroeg en snel bij, Madeleine. :)
Hartelijk dank! xxx