siliconenborsten

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
willah
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Transgender
Locatie: amsterdam

Re: siliconenborsten

Bericht door willah »

nou je hebt natuurlijk wel verschil van siliconen borsten.
ik zelf heb nou al bijna 15 jaar siliconen borsten en ze zijn super zacht en zien er ook gewoon heel natuurlijk uit.
ik ben in het kennermer gasthuis in haarlem gewest op jos zijn verzoek ik was toen in de tijd 1 van de laatste die een borstvergroting kon doen zonder geslachts operatie te doen.en echt een super tietendokter was het.ik heb toen meteen gezegd ik wil niet van die onnatuurlijke ronde zuidamerikaanse transen borsten,heb niets tegen zuidamerikaanse transen overgens.
nooit geen spijt van gehad.ben 4 jaar geleden weer geweest voor een paar cc meer.
ik hou van mijn borsten ze zijn super mooi.
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: siliconenborsten

Bericht door intrans »

Dora schreef:
intrans schreef:. Vooral mensen met wat bredere heupen vind ik het mooi om hun bovenkant te compenseren.
Die zul je onder MTF niet vinden hoor... ;)
Je weet maar nooit. ;)
Gebruikersavatar
Gwendolyn
Berichten: 457
Lid geworden op: 27 aug 2012, 00:29
Gender: Vrouw
Locatie: Stiens

Re: siliconenborsten

Bericht door Gwendolyn »

Goede voorlichting en een heldere kijk op jezelf en je komt er een heel eind. Harde / hangend / bolle borsten zijn vast niet geplaatst door een professionele chirurg. Borsten in verhouding tot je lichaam, of een maatje minder, b.v. een B ipv een naar verhouding passend C is een goed begin. Als de behandelende chirurg zijn / haar vak kent, zal die jou wensen, als die in het gebied van "TE" komen, met jou in overleg. Uiteindelijk valt er over smaak niet te twisten, maar wel om er te overleggen en adviseren. ;) Je kunt een borst meer volume geven, en nog een natuurlijke vorm / verhouding hanteren, dan is het goed gebeurd.

Het hebben van borsten die met een nuchtere kijk "passend" zijn bij jou beleving, bij jou postuur en dus jou het gevoel geven "compleet te zijn, dragen enorm bij aan een geslaagde transitie. Als een man van jou verwacht qua lichaam een aan een biologisch gelijke vrouw aan te treffen, begrijpt hij jou al helemaal niet. ( de enkele gelukkige zeer vrouwelijk ontwikkelde trans dames uitgesloten )

Luister naar jezelf, praat met mensen die er verstand van hebben, zowel de fysieke kant als het geestelijke kant, juist in het geval van de trans vrouw. Maak pas daarna een besluit. maar nooit "voor je vriend".

Gwendolyn
Ik krijg ook een bvg later dit jaar. 8-) :) :P
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: siliconenborsten

Bericht door athena1978 »

Ik ben nog altijd heel erg blij met mijn siliconen borsten bij mijn srs werd het nog vergoed of hadden ze er een apart potje voor in het vu.
Ik kreeg 310 CC en had een kleine C-cup. Ongv Drie jaar geleden vanwege PIP implantaten heb ik grotere gekregen.
Ik wou iets groter ik dacht als ik dan toch opnieuw onder het mes moet en het word vergoed waarom niet iets groter gaan.
De dokter vroeg of het iets uitmaakte hoe veel groter ik heb alleen maar gezegd kijk maar wat kan en dat het mooi bij mijn postuur past. Ik verwachte geen 600 CC maar uiteindelijk ben ik zeer tevreden en past dit mooi bij mijn postuur (1m78 en bredere schouders) en heb ik nu een E-cup.

Uiteindelijk gaat het erom wat ik er van vind en niet wat andere mensen van implantaten vinden Ik heb liever nep dan geen borsten.
Ik heb deze nog niet zo lang ze zijn stevig maar niet hard maar door de ervaring met eerdere weet ik dat met de jaren ze er steeds beter uit gaan zien en zachter worden.
Gebruikersavatar
Kim-NL
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 sep 2012, 23:48
Gender: Trans MtF

Re: siliconenborsten

Bericht door Kim-NL »

Ik wil ze ook laten vergroten maar ik had daar wel een vraag over. In nederland kan je een bvg en srs helaas niet in 1 operatie laten doen. Zit er een termijn tussen het laten uitvoeren van beide behandelingen. Ik wil namelijk zo kort mogelijk de lappenmand in.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: siliconenborsten

Bericht door Raisa »

Kim-NL schreef:Ik wil ze ook laten vergroten maar ik had daar wel een vraag over. In nederland kan je een bvg en srs helaas niet in 1 operatie laten doen. Zit er een termijn tussen het laten uitvoeren van beide behandelingen. Ik wil namelijk zo kort mogelijk de lappenmand in.
Het kan wel in Nederland, alleen niet aan het VUmc. Kanhai in Alkmaar doet wel een bvg tegelijk met de srs.
Gebruikersavatar
Kim-NL
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 sep 2012, 23:48
Gender: Trans MtF

Re: siliconenborsten

Bericht door Kim-NL »

Oh dat is wel super om te horen! zijn daar naar jou weten nadelen aan verbonden of extra risico's?
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: siliconenborsten

Bericht door Raisa »

Van wat ik van anderen heb gehoord is het best zwaar voor le lijf om zowel daarboven als daarbeneden gelijkertijd geopereerd te worden. Het herstelt langzamer en je hebt ook meer pijn
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: siliconenborsten

Bericht door Arike »

ik hoor van veel transen die geen bvg tegelijk met srs laten doen, dat na de srs de borsten nog wat extra gaan groeien (waarschijnlijk door de opnieuw ingestelde hormoonbalans)

misschien ook een puntje om rekening mee te houden met de tijdplanning en de keuze van grootte van implantaten
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Gwen Genm
Berichten: 38
Lid geworden op: 18 feb 2015, 13:23
Gender: Trans MtF
Locatie: overal en nergens~

Re: siliconenborsten

Bericht door Gwen Genm »

Ik zelf ben een fan van borsten, maar siliconen, neuh, niks voor mij! Nepperds zijn het! En in de manier van hebben voel ik dat het eerder vals speel, maar ik wil wel een redelijk voorgevel
Yeee~