Mijn leven staat op zijn kop

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
veronick
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 mar 2012, 19:41
Gender: Trans MtF
Locatie: aan de grens met maastricht ( belgie dus )

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door veronick »

Aster schreef:Want ik heb net ontdekt dat ik op vrouwen val....en nu? Hoe verder? :o
gewoon iemand vinden die bij jou past , zijn genoeg die ons mooie en lief vinden .
ik merk gewoon heel erg dat ook , iedereen wil met mij date
iedereen vind mij moooi

maar ik heb het heel moeilijk om verliefd te worden , mijn enigste relatie heeft heel diepe wonden geslagen , heeft 3 jaar geduurd om over die te geraken en ben nu bang voor als ik weer verliefd word en het weer uit geraakt de klap eens zo erg gaat zijn . mijn ex vriendin heeft het na 35 uit gemaakt omdat ze zei dat ze geen gevoelens meer voor mij had ma wel met een vriend van mij direct terug een relatie begonnen , ze was aan de praat met hem geraakt op msn .

ma ik weet zeker dat jij wel iemand gaat vinden
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Aster »

Romy Danielle schreef:Maar hoeveel ik van jullie hou, denk toch dat mijn gevoelens voor "normale" vrouwen sterker is, een beetje rottige gekozen term, maar daar bedoel ik mee, niet transen, zelfs geen lesbiennes, maar gewoon hetero vrouwen, en ja dat wordt een beetje lastig, zeg maar behoorlijk lastig zo niet onmogelijk.
Precies. En hoe leg ik dat uit aan mijn omgeving?!?
marlies
Gast

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door marlies »

Geen zorgen, 't is morgen weer over Aster ;)
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Aster »

marlies schreef:Geen zorgen, 't is morgen weer over Aster ;)
Klopt!

{{{{{1 april}}}}
Romy Danielle
Berichten: 99
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:28
Gender: Vrouw

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Romy Danielle »

LOL, probeer het toch maar een keer, wie weet?
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Aster »

Romy Danielle schreef:LOL, probeer het toch maar een keer, wie weet?
Heb ik al gedaan, een goede vriendin gesmst (=non verbaal, no lying eyes ;-) dat ik zwaar in de rats zit 'omdat ik ontdekt heb dat ik op vrouwen val....enz' en ze stonk er in! hahahahahahaha!

Nu ben ik volgens haar een k*twijf om dr zo in de maling te nemen en ik wacht een ander smsje aan een goede vriend af....die heb ik hetzelfde verteld.........hahahahaha!

De grap is, is dat de meeste vrienden die ik heb van de hoed en de rand weten vwb TS en idd weten hoe die kunnen switchen van seksuele voorkeur :lol:
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Hedwich »

Ja, maar... het is hartstikke leuk om opeens op vrouwen te gaan vallen. Ik vermaak me er in ieder geval prima mee :P
Romy Danielle
Berichten: 99
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:28
Gender: Vrouw

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Romy Danielle »

Nou wat 1 april betreft ben ik een "eitje", ze doen er bij mij ook geen moeite meer voor, veuls te gemakkelijk. :D

Toch bedankt, ik heb hier toch iets kunnen melden, wat ik kan gebruiken voor mijn "levensverhaal".
Zal ik die 1 april daarin maar weglaten? ;)
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Aster »

Sow....vriend ook over de zeik....die voelt zich genaaid 'hoe kan dat na al die jaren dat je op mannen valt' en omdat ie al bang was dat ik em tips zou gaan vragen over hoe achter de vrouwen aan te gaan :?

Dus die heb ik als troost en bevestiging van zijn eigen seksuele voorkeur maar dit fantastische nummer gestuurd omdat ik voor hem onder de categorie 'lekkere wijven' en 'drank' val. Met geld valt het wel mee....dat heeft hij ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE" target="_blank

Nu even bedenken hoe ik mijn collega's vanmiddag in de maling ga nemen :D
Gebruikersavatar
Anne1957
Berichten: 166
Lid geworden op: 30 mar 2012, 14:41
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Anne1957 »

@ Aster: Joh rustig blijven ademhalen. Laat het eerst gewoon eens bezinken en neem vooral de tijd. Geniet verder van het zonnetje.

Anne