Piercings en dergelijke...

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Piercings en dergelijke...

Bericht door Amber-B »

Zijn er hier nog mensen die piercings en dergelijke hebben? Ik heb zelf n neuspiercing en ben bezig de gaatjes in mn oren op te rekken...momenteel zit ik op 2x2,5mm, het uiteindelijke doel is 8mm. Ik zit nog te denken over n andere piercing, bijvoorbeeld boven in mn oor. Maar daar heb ik nogal slechte verhalen over gehoord...
Some girls have a penis...some boys don't.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Venka »

Ik heb al een piercing in mijn wenkbrauw voor ik denk 12 jaar lang of zo,ik heb deze samen met een goede vriendin laten zetten.Een soort vriendschapsring maar zij heeft het al niet meer omdat zij een aantal jaren geleden heel erg ziek is geworden en een zware operatie moest ondergaan.Ik ben nu ook van plan om het uit mijn wenkbrauw te halen.10 jaar geleden had ik ook er 1 in mijn neus maar die heb ik al jaren niet meer,voelde mij net een stier.

Als ik mijn srs heb gehad dan zou ik wel graag er 1tje in mijn aanstaande klit :oops: willen want dat vind ik zo sexy maar voor de rest ben ik wel klaar met metaal in mijn lichaam.Ik heb ook nog een tattoo
op mijn linker arm en die moet ook weg,zal wel een coffer up worden t.z.t. want nu staat er een metal band logo op mijn arm.
Gebruikersavatar
Kim-NL
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 sep 2012, 23:48
Gender: Trans MtF

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Kim-NL »

Ik heb een navelpiercing, ben er nog steeds heel blij mee. :)

Groetjes Kim
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Anon20180501 »

Aafke...
1tje in mijn aanstaande klit..
Dit had ik nou helemaal niet van jou verwacht, je blijft me verrassen. Positief! :)

Ik heb alleen mijn orenlellen gepiercet maar zit ook nog met 'tattoos' waar ik misschien iets overheen zal laten zetten.1 van de 2 laat ik denk ik wel staan, dat is de naam van mijn ex en dat is eigenlijk nog steeds een vriendin ook al is ze hertrouwd, bovendien is ze de moeder van mijn kinderen.
Die andere tattoo heb er ik samen met een vriendje ooit uitgeschuurd met zout. Klinkt akelig en pijnlijk en dat is ook zo. Er is daarna wel een redelijke net litteken achtergebleven. Hier wil ik wel iets overheen laten zetten, temeer ook omdat dat litteken bovenop mijn onderarm zit.

Liefs Daniéla
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Freetouch »

Wat een verrassing...

Nope geen piercings voor mij (muv oorbellen). ik vind piercings ordinair, en itt Aafke helemaal niet sexy!
Maar smaken verschillen.

Tatoos, altijd al eentje gewild, maar nooit durven zetten, en onderzoek heeft ooit de relatie aangetoond tussen tatoos en verhoogde kans op Kanker.
Dus ik zal wellicht nooit een tatoo nemen...
wel ooit henna tatoos gehad...

Mijn wens tatoo was een rozenstruik die op mijn voet begon en helemaal via mijn been omhoog zou lopen tot bijna aan mijn kruis.
De rozen stuik zou dan 5 bloemen hebben.... Het belangrijkste zou zijn dat het een bescheiden iets was en niet mijn hele been onder.. gewoon alleen dat rozenstruikje.

Wat ik niet begrijp waarom je als westerling zulke Afrikaanse gaten in je oren wil hebben? of piercings all over, ik snap die cultuurbrug niet...
sorry. maar wil het wel graag begrijpen...
“good enough”
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Venka »

Daniéla schreef:
Aafke...
1tje in mijn aanstaande klit..
Dit had ik nou helemaal niet van jou verwacht, je blijft me verrassen. Positief! :)

Liefs Daniéla
lol Daniéla ik heb het achterste van mijn tong nog niet laten zien,ow daar kan ook een piercing in :mrgreen:

Nee mijn ex had daar een piercing en ik natuurlijk heel erg jaloers...... :twisted:
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Venka »

thegirlinme schreef:Wat een verrassing...



Mijn wens tatoo was een rozenstruik die op mijn voet begon en helemaal via mijn been omhoog zou lopen tot bijna aan mijn kruis.
Lol Melany en in je kruis een mooi bloempje of een enorme stekel :lol:
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Anon20180501 »

Hai Aafke,

Denk ik al die tijd met een onschuldig burgerlijk meisje van doen te hebben komt ze met dit verhaal aanzetten.
ik geloof mijn ogen niet. (ik zal je vast waarschuwen, daar zou ik geen piercing in laten zetten :) )

Liefs Daniéla
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Venka »

In mijn tong bedoel je,nee dat wil ik ook niet hoor.Mijn broer en zusje hadden dat wel en ik vind het geen gezicht maar als je intiem bent vind ik het wel weer erotisch een tong piercing.Ik ben ook een heel burgerlijk meisje hoor alleen ben ik ook wel eens onvoorspelbaar en dat vind ik leuk aan mensen.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Anon20180501 »

Mijn wens tatoo was een rozenstruik die op mijn voet begon en helemaal via mijn been omhoog zou lopen tot bijna aan mijn kruis.
De rozen stuik zou dan 5 bloemen hebben....
Wat je een bescheiden iets kan noemen, Melany. :)
Lol Melany en in je kruis een mooi bloempje of een enorme stekel :lol:
Ga je mond met wijwater spoelen stouterd :)