Piercings en dergelijke...

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Veronica »

Ik vind het echt heel lelijk als een vrouw van die sterretje heeft of van die lelijke zonnetjes en dergelijke op hun nek of onderrug.

Je hebt een facebook pagina vol met vrouwen die tattoos hebben, sommige vrouwen zijn echt mooi en dat heb je 2 foto's een met kleding en andere in bikini, blijkt dat onder haar kleding ze vol zit met prachtige tattoo's, vaak ook een uniek ook.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
MichelleH
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 jul 2012, 02:28
Gender: Onzeker
Locatie: Tilburg

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door MichelleH »

Piercings zijn aan mij niet besteed. Tattoos kan ik soms best mooi vinden, maar alleen al de gedachte van een naald is voor mij genoeg om er zelf nooit aan te beginnen.
Gebruikersavatar
Miazara
Berichten: 372
Lid geworden op: 02 jul 2013, 19:26
Gender: Trans MtF

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Miazara »

technisch gezien zijn oorbellen ook piercings? Dat dragen de meeste vrouwen wel ;) (en ik ben verder geen fan van piercings maar vind oorbellen wel weer heel erg mooi :))
Code Sorceress
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Amber-B »

Veronica schreef:Ik vind het echt heel lelijk als een vrouw van die sterretje heeft of van die lelijke zonnetjes en dergelijke op hun nek of onderrug.
een vriendin van mij heeft een sleutelgat als tatoeage in dr nek zitten :)

speaking of tattoo's...ik zit weer vol ideetjes...de Bambi tatoeage met n blauwe lucht en n hartje als wolk...een yinyang van zon en maan (een van de betekenissen is bv man - vrouw in evenwicht, maan=vrouw, zon=man) voor op de rechterpols...en kijken of t mogelijk is om een bellenblaasbel (bellen blazen :hbeat: :hbeat: :hbeat: ) op de rechterenkel te krijgen...maar dan een realistische versie, zonder zwarte belijning en goed met kleuren en diepte...
Some girls have a penis...some boys don't.
FAtham
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jan 2013, 10:02
Gender: Trans FtM
Locatie: Rotterdam

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door FAtham »

Daniéla schreef: Maar ik ben er nog lang niet uit wat voor iets het zal worden, misschien laat ik er wel een
litteken op tatoeëren. :)
Afgezaagd hoeft dus niet, dacht dat je de tattoo al had! Het onderwerp zelf is het probleem niet in mijn ogen, het is het "iedereen binnen een straal van 10km heeft hetzelfde plaatje" waar ik van walg. Een phoenix kan een prachtige tattoo opleveren, allemaal mooi krullende vlammen kan je echt een mooi en elegant design van maken. :)
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Anon20180501 »

Hai FAtham,

Ik heb dus op mijn linkeronderarm een litteken van een tatoeage die ik zelf ooit verwijderd heb en daar overeen had ik dan misschien een hele mooie Phoenix willen laten zetten ;)
Gebruikersavatar
Charissa
Berichten: 170
Lid geworden op: 11 mei 2012, 21:07
Gender: Onzeker

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Charissa »

Ik zou graag een tong piercing willen sameb met gaatjes in me oren plus een tattoo en dan iets met een draak
Gebruikersavatar
Jack
Berichten: 110
Lid geworden op: 26 sep 2012, 21:37
Gender: Trans FtM
Locatie: In de buurt van Zwolle

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Jack »

Ik ben gek op tatoeages en piercings, maar heb er zelf geen, al staan beide wel in de planning. Qua piercings wil ik ooit nog eens een wenkbrauwpiercing en/of een ringetje in mn onderlip.
Als tatoeage wil ik al jaren een koi karper. Heb hier 2 ontwerpen voor gemaakt een tijd geleden, maar na me er wat verder over nagedacht te hebben en opgezocht, kwam ik bij een legende over een koi die een waterval beklimt en verandert in een draak. De betekenis spreekt me heel erg aan en ben ik bezig om hier een ontwerp voor te maken :) (een beetje een idee: http://www.koi-pond-guide.com/images/dragonkoi.jpg http://www.shadowscapes.com/picts_images/838.jpg ) Wil m wel laten zetten in grijstinten, hou persoonlijk niet zo van tatoeages met veel kleur. :)
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door TheGirl »

Miazara schreef:technisch gezien zijn oorbellen ook piercings? Dat dragen de meeste vrouwen wel ;) (en ik ben verder geen fan van piercings maar vind oorbellen wel weer heel erg mooi :))
Is in het ENgels toch "getting your ears pierced"
tapir
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 aug 2013, 00:51
Gender: Onzeker

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door tapir »

thegirlinme schreef: Wat ik niet begrijp waarom je als westerling zulke Afrikaanse gaten in je oren wil hebben? of piercings all over, ik snap die cultuurbrug niet...
sorry. maar wil het wel graag begrijpen...
Ik denk niet dat het iets 'Afrikaans' is. Overal ter wereld is lichaamsversiering iets met een grote historie. Het maken van tatoeages, littekens en het vormen van lichaamsdelen werd overal gedaan. Met verschillende redenen. Soms omdat er krachten aan werden toegezegd en soms ter versiering. Lichaamsmodificatie is van altijd en ja, het is wel meer geworden. Het oprekken van oren heeft nu vooral een versierende functie, en ik denk dat je dat goed los kan zien van de cultuur. Juist omdat dus iedere cultuur zijn eigen omgang met lichaamsversiering heeft, en het in zekere zin ook 'onze cultuur' wordt.