Piercings en dergelijke...

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Anon20180501 »

Ik bedoelde dus in de ogen, Aafke. Voor mijn part zet je je hele tong vol met piercings. :)
"ik ben ook een heel burgerlijk meisje"...
Yep, en mijn naam is haas, Paashaas. :)

Ik vind dat ook hoor, een beetje onvoorspelbaar houdt het leuk en spannend.

Liefs Daniéla
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Venka »

paashaas,

mijn hele tong er onder.Het idee alleen al,nee dank je.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Nathan90 »

Toen ik 15 was een wenkbrauwpiercing laten zetten. Maar het onderste bolletje irriteerde m'n huid dus deze moest er na een paar maanden alweer uit.

Paar jaar terug links twee gaatjes in m'n oor laten zetten. Momenteel zijn die gestretched tot 3 en 5mm (al zeker 2-3 jaar) en dat wordt ook niet meer. Vind een beetje stretched wel mooi maar hoeft niet te veel van mij. Sowieso omdat ik rechts niks heb, ik moet natuurlijk niet té scheef gaan lopen! ;)

Tattoeages heb ik meerdere plannen voor. Maar mijn tattoo-spaarpotje wordt helaas af en toe uit geldnoodzaak een stuk leger. (zoals deze zomer ook weer helaas)
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Freetouch »

Aafke schreef: Lol Melany en in je kruis een mooi bloempje of een enorme stekel :lol:
tja die reactie had ik kunnen verwachten :fpalm:
Ik wacht op het bloempje.... :oops:
“good enough”
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Barbarella »

Ik vind tattoos en piercings best mooi als het goed gedaan is Maar ik snap echt niet dat je na "De Operatie" een piercing in je clit zou willen. Ergens anders loopt een topic waarin de risico's van een operatie worden besproken en waarom zou je extra risico nemen. Een chiturg doet zijn best ergens op en met een beetje geluk heb je er gevoel in en dan rag je daar ijzer doorheen. Als zo'n chirurg daarna "zoek het zelf maar uit" zou zeggen dan zou ik dat nog snappen ook.

Levendula
Na mij de zondvloed!
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Freetouch »

Daniéla schreef: Wat je een bescheiden iets kan noemen, Melany. :)
Ja het is dan niet meer dan een paar lijntjes, een paar blaadjes en 5 rozen bloempjes...
Het betekent voor mij dat zo lang je maar met je benen op de grond staat kan er iets moois gaan bloeien!

5 bloemen... tja reken maar uit.. :P

het is niet zo dat mijn been dan van voor en achter een kleurplaat is, alsof je een felle panty aan hebt...

X
“good enough”
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Venka »

Levendula schreef: Maar ik snap echt niet dat je na "De Operatie" een piercing in je clit zou willen. Een chiturg doet zijn best ergens op en met een beetje geluk heb je er gevoel in en dan rag je daar ijzer doorheen.

Levendula
Om te beginnen rag je het ijzer er niet door heen.Ik heb het eerder gezien hoe een staafje,ringetje door het hoedje boven de clitoris word gestoken.Het gaat niet door de clitoris want dat doen de meeste piercers niet omdat dat ethisch niet verantwoord is en de risico,s en complicaties te groot zijn.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Anon20180501 »

Het idee blijf ik wel prachtig vinden, Melany. Je brengt me ook op een idee, een tattoo ipv panty's...
Het is wel te hopen dat je ze nooit per ongeluk te vaak 'water' zal geven. ;)

Uittellen wil ik wel maar dan moet ik ook de lengte van je benen weten...

Liefs Daniéla
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Veronica »

Ik zou wel een tattoo nemen, iets als dit (erg mooi) of dit is ook mooi.

Deze zou ik NOOIT nemen, hij is vet maar ook echt eng, brrr :o

Ik ga wel volgend jaar gaatjes in mijn oren zetten, en van die grote ronde oorbellen in zetten ik vond altijd zo leuk.

Maar piercings? nee misschien ooit van die grotere navelpiercings maar dan zit zo'n ding in de weg...
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Anon20180501 »

Deze vind ik prachtig! Nog nooit zoiets gezien, ik heb hem doorgelinkt naar mijn dochter. Die zal hem wel doorlinken naar mijn zoon want die is een tattoo-fan.