Piercings en dergelijke...

Make-up, kleding, en zo voort
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Venka »

Daniéla schreef:Deze vind ik prachtig! Nog nooit zoiets gezien, ik heb hem doorgelinkt naar mijn dochter. Die zal hem wel doorlinken naar mijn zoon want die is een tattoo-fan.
dat soort tats zijn ook mooi maar weet je wat ik vind,de originaliteit is dan weg omdat dit een bestaande is en niet afgestemd op de persoon zelf.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Anon20180501 »

Er zit wat in wat je zegt Aafke maar je kan natuurlijk van veel tattoos zeggen dat ze een persoonlijk tintje missen.
Ik zou zoiets groots ook nooit laten zetten maar net als met graffiti vind ik het vaak meesterlijke kunstwerken.
Mijn zoon heeft een joekel van een spin op zijn borst laten zetten en dat met een 3D-effect . Het lijkt net een echte
en of ie werkelijk over zijn borst kruipt. Die is ook mooi gedaan.
ik denk dat ik het maar bij een bescheiden afbeeldinkje zal laten en dan een afbeelding van Phoenix. Doorgezaagd,
dat weet ik maar Eé.. Boerin hè! :)

Liefs Daniéla
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Amber-B »

Daniéla schreef:Deze vind ik prachtig! Nog nooit zoiets gezien, ik heb hem doorgelinkt naar mijn dochter. Die zal hem wel doorlinken naar mijn zoon want die is een tattoo-fan.
Die is wel erg gaaf gedaan! Je hebt ook tatoeages van bionische ledematen en zo...als t goed gedaan is, ziet t er erg vet uit! Ik heb 3 tatoeages (een vierde zit in de planning) en geen van drieën komt rechtstreeks uit n boekje....alhoewel, de Bambi met vlinder en wat bloemen op mn linkerenkel zijn natuurlijk geen eigen ontwerp, wel n eigen idee. :mrgreen:

Toch wel grappig dat iemand gestretchte oorlellen ordinair noemt (al is 8mm bij lange na geen afrikaanse toestand) maar wel een tatoeage wil.... 8-)
Some girls have a penis...some boys don't.
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door intrans »

Ik heb zelf nu nog een smiley piercing en een septum.
Smiley is door dat velletje in je mond bij je bovenlip, dus als je lacht zie je 2 ijzeren balletjes.
Septum is door huid/kraakbeen in het midden van je neus, periode toen ik alternatiever was, maar vind hem nog steeds leuk en je kunt 'm in je neus dragen dat niemand het ziet, als je het zat bent bijvoorbeeld.
Ben van plan om cheekpiercings te nemen, voor kuiltjeseffect, maar ben er wel bang voor.

xx
FAtham
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jan 2013, 10:02
Gender: Trans FtM
Locatie: Rotterdam

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door FAtham »

Heel veel piercings gehad maar ben rustiger/ouder geworden :D Heb nu alleen nog twee normale oorbellen links en rechtsonder in mijn lip een ringetje. Ik kan nog wel twee cocktailprikkers door mijn tong heen doen! Gaatjes gaan echter wel langzaam dicht nu en met 50 euro voor een gat in mijn lijf doe ik het tegenwoordig zelf wel. Hoef alleen de oude gaten door te jakken. En geen zorgen ik weet wat ik doe, heb het vaker gedaan. Ik heb een tijdje meegedraaid in een piercing/tattoo shop.

Tattoos zou ik heel graag willen, heb al jarenlang een eigen design liggen maar ja...de kosten. Het is dan ook een complete sleeve met daarin verwerkt allemaal symbolen en dieren die een betekenis voor mij hebben. Heb het expres zo gedaan dat het in stukken gezet kan worden.
Maar dan nog zit ik niet alleen met het geld maar ook dat ik een artist moet hebben die het echt goed kan, ik ben super kritisch, heb zelf ook tattoos leren zetten, en stel hoge eisen. Die artists zijn wel te vinden maar hebben een stevig prijskaartje natuurlijk. Als ik de lotto win zit ik vol inkt in ieder geval. Ik wil ook graag mijn littekens coveren en dat kunnen ze tegenwoordig echt heel goed.

Overigens dood aan de standaard tribal-tattoos uit een boekje gekozen. Ik haat die flut dingen die mensen ff laten zetten. Personaliseer je tattoos in vredesnaam! Niets zo erg als iemand die binnen komt met ene plaatje van een bekend persoon of uit een boek en zegt "ik wil deze". :roll:
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Anon20180501 »

Overigens dood aan de standaard tribal-tattoos uit een boekje gekozen. Ik haat die flut dingen die mensen ff laten zetten. Personaliseer je tattoos in vredesnaam!
Zoals ik met mijn Phoeniksje... :)
Ik kan nog wel twee cocktailprikkers door mijn tong heen doen!
Prikt er aardbeien op zou ik zeggen en wacht tot er iemand met de tong 'slagroom' bovenop klopt. :)

Liefs Daniéla
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Holden »

ik heb 5 tattoes (eentje daarvan zal ik later laten veranderen door een cover-up). Had navel piercing maar die heb ik 2 jaar terug uitgehaald na 10 jaar gebruik. Heb ook een tongpiercing. Ik wou m'n oren een beetje laten stretchen maar dat lukte niet goed - m'n rechter oor werd wat onstoken daardoor dus na een paar keer proberen heb ik die droom laten varen. Jammer :(.
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door mick1984 »

ik heb wenkbrouw piercing gehad.. en wil ooit nog een tatoe
FAtham
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jan 2013, 10:02
Gender: Trans FtM
Locatie: Rotterdam

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door FAtham »

Daniéla schreef:
Overigens dood aan de standaard tribal-tattoos uit een boekje gekozen. Ik haat die flut dingen die mensen ff laten zetten. Personaliseer je tattoos in vredesnaam!
Zoals ik met mijn Phoeniksje... :)
Awww hahaha. Maar misschien heeft het dan wel een betekenis die voor jouw persoonlijk belangrijk is, wat zo'n flapdrol als ik er dan van vind is onbelangrijk toch? :P
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Piercings en dergelijke...

Bericht door Anon20180501 »

Ook flapdrollen neem ik serieus. Behalve die ene die vanmorgen achter het raam stond in mijn badkamer. :)

Het is afgezaagd, ik weet het, maar ik vond het wel toepasselijk zo'n herrijzenissymbooltje.
Maar ik ben er nog lang niet uit wat voor iets het zal worden, misschien laat ik er wel een
litteken op tatoeëren. :)

Liefs Daniéla