Wat een hitte zeg.

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
willah
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Transgender
Locatie: amsterdam

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door willah »

intrans schreef:@Clau, Achja ieder zijn eigen smaak, haha. Ik geniet ervan als het bewolkt is of als er een dikke laag sneeuw ligt om lekker door heen te lopen met een dikke winterjas en leuke laarsjes aan. Als het wat kouder is blijft je haar ook tenminste beter zitten en gaat je make up niet glimmen. Ik mis ook airconditioning, maarja, voor die korte periode dat het zo warm is, is dat wel zonde om aan te schaffen.
je hebt er een lotgenoot bij
nou meid hier nog 1 hoor ik vind het vreselijk die hitte.ben godsamme geen reptiel.dat vieze zweten ,je kan niets doen of er komt weer een zweet uitbarsting.
hier in dit huis is het zo warm de hele dag de zon erop.een terrranium lijkt het bah.
en vroeger als kind vond ik het heerlijk ,maar sinds ik ooit begonnen ben met hormonen heb ik elke zomer met te hoge temperaturen last van de hitte.
ik hou ook van de herfst winter.lekker donker en gezellig maken in mijn huisje.
en met 2 hijgende bulldogs is het ook wel erg zielig voor hun.
ik geloof dat ik 4 van die vinnen aan heb.
kus wil,
Gebruikersavatar
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door LauraB »

Voor mij is het vandaag ook te warm. Ook al heb ik het de laatste maand kouder ervaren dan het was, omt volgens mij door de hormonen. Ik heb sindsdien ook 7 kilo kwijt.
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door intrans »

Amber schreef:Wow.... wat n heerlijk Nederlands gezever...Eerst 6 maanden zeuren dat t te koud voor de tijd van t jaar is, begint t wat warmer te worden is t ook weer niet goed... Mensen, wees blij dat je geen zwaar lichamelijke arbeid hoeft te plegen, zoals t lossen en laden van zware pallets uit of in n vrachtwagen...
Dat zegt nu 80% van de Nederlandse bevolking als argument, verzin is iets nieuws, het begint m'n neusgaten uit te komen.
Er zijn mensen die NOOIT zeuren om de zomer en genieten van de winter, herfst en lente.
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door intrans »

willah schreef:
intrans schreef:@Clau, Achja ieder zijn eigen smaak, haha. Ik geniet ervan als het bewolkt is of als er een dikke laag sneeuw ligt om lekker door heen te lopen met een dikke winterjas en leuke laarsjes aan. Als het wat kouder is blijft je haar ook tenminste beter zitten en gaat je make up niet glimmen. Ik mis ook airconditioning, maarja, voor die korte periode dat het zo warm is, is dat wel zonde om aan te schaffen.
je hebt er een lotgenoot bij
nou meid hier nog 1 hoor ik vind het vreselijk die hitte.ben godsamme geen reptiel.dat vieze zweten ,je kan niets doen of er komt weer een zweet uitbarsting.
hier in dit huis is het zo warm de hele dag de zon erop.een terrranium lijkt het bah.
en vroeger als kind vond ik het heerlijk ,maar sinds ik ooit begonnen ben met hormonen heb ik elke zomer met te hoge temperaturen last van de hitte.
ik hou ook van de herfst winter.lekker donker en gezellig maken in mijn huisje.
en met 2 hijgende bulldogs is het ook wel erg zielig voor hun.
ik geloof dat ik 4 van die vinnen aan heb.
kus wil,
/highfive, een verstandig lotgenoot! haha ;)
Ja, ik heb zelf een kat en vind het echt zielig, ben van plan om dr te laten scheren dat arme beest.
Ja, we zijn geen reptielen nee, en dan die mensen die zich laten gaar bakken onder de zon, gatverdamme.

Groetjes.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20210626 »

Ik ben dan geen stuwadoor maar lichamelijke arbeid is mij niet vreemd.
Vandaag weer een dak op , een luchtbehandelings kast aansluiten en later inregelen , zwart dak en aan drie kanten ingesloten, reken maar op 45 50 graden daar
ik klaag niet hoor . Het is zoals het is.

Mensen ervaren hier warmte anders omdat je niet zoals op vakantie weinig doet maar er hier gewoon gewerkt moet worden.
dus nu even buffelen en vanmiddag gewoon afkoelen in het zeewater........
ik heb gewoon iets om naar uit te kijken .....

voor je het weet is het trouwens het weer koud en nat , en na drie dagen zeggen we dan weer 'Wat een pokkezomer, nooooooooooooooit is het hier eens lekker weer ..........'
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Freetouch »

Gisteren was ik al zeike nat, het begon opeens te onweren... :cry:
“good enough”
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6817
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Eva »

Hitte verdraag ik veel beter dan koude. Sterker nog; ik wordt actiever naarmate het warmer wordt. Ik weet dat het fysiek problemen kan veroorzaken, maar het liefst zou ik nu de tuin flink onderhanden nemen...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Venka »

EvaVanA schreef:Hitte verdraag ik veel beter dan koude. Sterker nog; ik wordt actiever naarmate het warmer wordt. Ik weet dat het fysiek problemen kan veroorzaken, maar het liefst zou ik nu de tuin flink onderhanden nemen...
lol jij bent echt een koudbloedig dier,die moet ook eerst opwarmen om actief te worden. :o
Gebruikersavatar
Miazara
Berichten: 372
Lid geworden op: 02 jul 2013, 19:26
Gender: Trans MtF

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Miazara »

Ik zelf kan totaal niet tegen deze hitte. Ik zit thankfully in een redelijke koele plek op mijn werk
Code Sorceress
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Arike »

Wat een gedoe over die hitte zeg... kan dat nou niet een beetje minder... ;-)

Ja, ik weet het... ik heb makkelijk praten, ik ben niet in het land... hier is het lekker koel ...
enne... groetjes uit Bangkok
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"