Gezocht: schoenen maat 43-44 voor arme transvrouw

Nieuwsberichten
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Gezocht: schoenen maat 43-44 voor arme transvrouw

Bericht door Venka »

Ik heb wel hoge hakken maar dat draag ik niet want ik voel mij dan veel te groot en nee het is niet om iemand de ogen uit te steken.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Gezocht: schoenen maat 43-44 voor arme transvrouw

Bericht door Anon20180501 »

Als ik iemand de ogen wil uitsteken moet ik springen of een trapje meenemen... :)
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Gezocht: schoenen maat 43-44 voor arme transvrouw

Bericht door Veronica »

Aafke schreef:Ik heb wel hoge hakken maar dat draag ik niet want ik voel mij dan veel te groot en nee het is niet om iemand de ogen uit te steken.
Dat zal wel meevallen hoor, ken zat meiden die mijn lengte hebben en hakken dragen waar ik zelfs nee tegen zou zeggen (qua uiterlijk en hoogte).

Maar ieder zijn ding, in voel mezelf vaak ook groot, en dat terwijl ik het geluk heb om 1,78 te zijn, je moet je voorstellen dat modellen vaak groter moeten zijn dan dat :D
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Gezocht: schoenen maat 43-44 voor arme transvrouw

Bericht door Engel »

Rense schreef:Hoi hoi,

Ik plaats graag even een oproepje namens een transvrouw die in echt barre armoede leeft en hard op zoek is naar vrouwelijke schoenen in maat 43 of 44. Ze wenst verder momenteel anoniem te blijven maar zou heel blij zijn als ze iemands oude schoenen mocht hebben.

Groetjes
Rense
Hoi Rense,
Mijn eerste paar laarzen die ik in april kocht waren net iets te groot maat 44 omdat het de eerste keer was dacht ik ik probeer het eerst zo en dan maat 43. Omdat ik veel ben afgevallen pas ik nu wel in maat 43. De laarzen zijn niet al te modern en misschien moet er wel een nieuw zooltje onder de hak. Ze mag ze van mij hebben maar hoe moet dat dan als ze anoniem wil blijven? Je kunt me ook via een PB haar adres sturen dan stuur ik ze wel op of denk je dat 6,75 verzendkosten te veel zijn haar? Of woont ze in de buurt van Wijk bij Duurstede? Wel zal ze tot na mijn vakantie moeten wachten want we gaan vannacht weg.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Gezocht: schoenen maat 43-44 voor arme transvrouw

Bericht door intrans »

intrans schreef:
Veronica schreef:
thegirlinme schreef:Als ik die maat had, mocht je van mij er een aantal hebben, maar ik ben gezegend met maatje 39

Ruilen met mijn voeten? ik heb (helaas) 43,5...

En dat terwijl de vriend van mijn ma, gewoon 12cm langer is dan ik, en hij heeft maatje 42 :(
Ruilen ik heb 44? haha xD
Oh, ik ben er achter gekomen dat ik maat 41/42 heb, soms kleiner en soms groter in vrouwenschoenen.
Super!!! Ik liep dus altijd in te grote schoenen. o.o
Rense
Berichten: 208
Lid geworden op: 06 feb 2013, 13:53
Gender: Trans FtM
Locatie: Nijmegen

Re: Gezocht: schoenen maat 43-44 voor arme transvrouw

Bericht door Rense »

Engel schreef:
Rense schreef:Hoi hoi,

Ik plaats graag even een oproepje namens een transvrouw die in echt barre armoede leeft en hard op zoek is naar vrouwelijke schoenen in maat 43 of 44. Ze wenst verder momenteel anoniem te blijven maar zou heel blij zijn als ze iemands oude schoenen mocht hebben.

Groetjes
Rense
Hoi Rense,
Mijn eerste paar laarzen die ik in april kocht waren net iets te groot maat 44 omdat het de eerste keer was dacht ik ik probeer het eerst zo en dan maat 43. Omdat ik veel ben afgevallen pas ik nu wel in maat 43. De laarzen zijn niet al te modern en misschien moet er wel een nieuw zooltje onder de hak. Ze mag ze van mij hebben maar hoe moet dat dan als ze anoniem wil blijven? Je kunt me ook via een PB haar adres sturen dan stuur ik ze wel op of denk je dat 6,75 verzendkosten te veel zijn haar? Of woont ze in de buurt van Wijk bij Duurstede? Wel zal ze tot na mijn vakantie moeten wachten want we gaan vannacht weg.
Ik zal het eens navragen. Ze heeft inmiddels twee paar schoenen toegestuurd gekregen als resultaat van berichtjes hier (bedankt mensen!) dus de nood is minder hoog. Wanneer ben je terug van vakantie?
Gebruikersavatar
adela
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2013, 18:35
Gender: Transgender
Locatie: baarn

Re: Gezocht: schoenen maat 43-44 voor arme transvrouw

Bericht door adela »

wees blij ik heep schoenen nodig 45h daar is bijna niets in te kopen dus loop ik op mannen zandalen
ik heep ze wat op gepimp naar dames