Androcur pro contra

manvrouw72
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 jun 2013, 11:01
Gender: Transgender

Re: Androcur pro contra

Bericht door manvrouw72 »

Ja ik had de reportage ook gezien; ze noemde zichzelf een HYBRIDE, is inderdaad een mooie benaming, perfecte naam voor iemand als ik.
Er zijn inderdaad veel dezelfde kenmerken, het verschil is dat zij blijft trainen als vrouwelijke bodybuilder, en ik eerst bodybuilder was en nu meer de vrouwelijke kant verkies.
Ik hou ook steeds rekening met mijn vrouwtje die 23 jaar aan mijn zijde staat, het zou niet fair zijn tegenover haar moest ik volledig transformeren.
We zijn beiden blij met de manier van transformatie, ik heb mijn droom, en zei heeft toch nog haar ventje en een "special girlfriend" :hbeat:
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: Androcur pro contra

Bericht door Ilse »

Veronica schreef: Als ik hiet vanuit ga, ben jij een transgender, iemand die zich net zo een vrouw als man voelt en zo door het leven wil gaan.

Dan zou dus, gebaseerd op dat artikel zo zijn dat ik een transseksueel ben, klopt ook want ik voel mij een vrouw in de verkeerde lichaam en wil dus de "gehele" behandeling als ik het zo even noem.
ohhhh

ik heb hier nooit echt aandacht aan geschonken en dacht dat transgender een soort van overkoepelende benaming was?
maar als dit werkelijk zo is, dan klopt het ook niet wat er bij mijn gender staat omschreven. :oops:

waar kan je dat veranderen en wat is dan de juiste omschrijving die nu bij mij past mtf of trans of vrouw(in wording)?
(ik wil ook de gehele behandeling en niet meer als man door het leven gaan)

groeten mieke
Groetjes,
Ilse
Joyce
Berichten: 357
Lid geworden op: 31 mar 2012, 13:55
Gender: Vrouw
Locatie: Wezep

Re: Androcur pro contra

Bericht door Joyce »

Mieke schreef:wat is dan de juiste omschrijving die nu bij mij past mtf of trans of vrouw(in wording)?
(ik wil ook de gehele behandeling en niet meer als man door het leven gaan)

groeten mieke
Dat probleem had ik ook mieke vandaar dat ik maar Vrouw gekozen heb, zoals ik mij ook daadwerkelijk voel.

Groetjes Joyce
Sabrina
Berichten: 293
Lid geworden op: 27 jun 2013, 22:38
Gender: Trans MtF
Locatie: Rotterdam

Re: Androcur pro contra

Bericht door Sabrina »

diederique schreef:Een nadeel heeft Androcur wel met dit weer, de maximale bewaartemperatuur van 25 gr luistert redelijk nauw, daarboven loopt de werking snel terug.
Uh-oh, hier was het van de week 31 graden, Ik heb dat spul in het doosje en het doosje weer in de zak van het VU. Ik hoop dat het nog goed is? :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Androcur pro contra

Bericht door Veronica »

Ik heb MtF omdat ik nog moet "beginnen" met het traject.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Androcur pro contra

Bericht door Anon20180501 »

Mieke zei
...en dacht dat transgender een soort van overkoepelende benaming was
Hai Mieke
Het begrip transgender staat aan de top van een piramide en wordt daaronder steeds verder uitgesplitst.
In die zin kan je zeggen dat het begrip transgender alles overkoepelt.

Ikzelf zie mezelf tijdelijk, zo lang de transitie duurt, als transseksueel maar daarna ben ik gewoon een vrouw zoals alle vrouwen.
Fysiek word je niet 100% vrouw, een pijnlijk gegeven maar tast geenszins mijn onvervalste vrouwelijke persoonlijkheid aan.

Liefs Daniéla
Laatst gewijzigd door Anon20180501 op 31 jul 2013, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Miazara
Berichten: 372
Lid geworden op: 02 jul 2013, 19:26
Gender: Trans MtF

Re: Androcur pro contra

Bericht door Miazara »

Veronica schreef:Ik heb MtF omdat ik nog moet "beginnen" met het traject.
Ik zat er ook mee, vrouw of dat, maar heb voor mtf gekozen omdat ik die traject zet en het beste mijn positie in die traject weergeeft, elders is het standaard vrouw ofc
Code Sorceress
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Androcur pro contra

Bericht door Venka »

Daniéla schreef:
Mieke zei
...en dacht dat transgender een soort van overkoepelende benaming was
Het begrip transgender staat aan de top van een piramide en wordt daaronder steeds verder uitgesplitst.
In die zin kan je zeggen dat het begrip transgender alles overkoepelt.

Liefs Daniéla
oftewel een paraplu term waar alles onder valt v.w.b. geslacht grensoverschrijdende gedrag.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Androcur pro contra

Bericht door Anon20180501 »

Dat is inderdaad wat ik wilde zeggen, Aafke. ;)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Androcur pro contra

Bericht door Venka »

een duidelijk plaatje erbij dan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.