Ervaringen met CZ

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Ervaringen met CZ

Bericht door Holden »

thegirlinme schreef:Is niet helemaal waar, ik zit nu bij een ziektenkosten verzekering die nergens moeilijk over doet...
Bij wie zit je?
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen met CZ

Bericht door Anon20180501 »

Klopt Mieke, als je voor een srs naar Thailand gaat vervalt epilatie van de schaamstreek.
Maar voordat deze optie open stond had ik de schaamstreek dus al laten epileren...
Zie PB'tje, voor intieme feitjes hierover.

Liefs Daniéla
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Ervaringen met CZ

Bericht door Freetouch »

Holden schreef:
thegirlinme schreef:Is niet helemaal waar, ik zit nu bij een ziektenkosten verzekering die nergens moeilijk over doet...
Bij wie zit je?
Bij pro-life.
“good enough”
Gebruikersavatar
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen met CZ

Bericht door LisaM »

Vgz of Menzis betalen buitenland ook niet, vgz wordt binnenkort door mijn advocaat 'uitgenodigd' voor een rechtszaak
Van wat ik hoor zijn alle grote verzekeraars ermee gestopt, waarschijnlijk in onderlinge afspraak...

Lisa
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Ervaringen met CZ

Bericht door TheGirl »

LisaMarie schreef:Vgz of Menzis betalen buitenland ook niet, vgz wordt binnenkort door mijn advocaat 'uitgenodigd' voor een rechtszaak
Van wat ik hoor zijn alle grote verzekeraars ermee gestopt, waarschijnlijk in onderlinge afspraak...

Lisa
De meeste grote verzekeraars zijn gewoon een en dezelfde. Je lijkt over te stappen maar het is hetzlefde bedrijf, onder verschillende merk namen daardoor doen ze allemaal over hetzelfde moeilijk.