Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat vrouwen goed kunnen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Silvia »

ohh spannend hoor veronica !

ik hoop dat de jongens open mind hebben , en niet te snel een conclusie hebben .

ja 250 is wel goedkoop , ik betaal voor mijn huisje 300 per maand maar dan zit de gas water en licht niet inbegrepen !
hoop dat de ruimte wat je samen deel wel schoon is en niet wat ik vaak zie op de Tv een goor zooitje !

ik wens je alle geluk Veronica ! :wship:
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Veronica »

maar dat is een huisje, ik heb alleen mijn kamer ervoor, maar 10m2 valt mee, mijn kamer thuis is ook zo groot dus ruimte zat.

Het punt is dat ik niet weet wat ik kan verwachten, het is geen studentenhuis maar gewoon een verhuurde woning, en gezien de leeftijd eis van de verhuurder van 20 tot 40 jaar kan het raar uitpakken, en ook dat "alleen voor een man" valt tegen, ik vraag me af hoe ik hem dat uitleg want ik heb heel weinig tijd om iets te vinden.

Zeker omdat ik max mezelf 300 per maand kan veroorloven, dus gelukkig is dat incl.

Hopelijk zit er wel een slot op je kamer, dat zag ik dus niet op de foto dus hoe dan ook gaat er een slotje op, ik vertrouw het dan gewoon niet zeker als ik op sommige schooldagen gewoon van 6:30 tot 19 uur niet eens thuis ben (de tijden zijn incl reis tijd).

Ik zie het wel, ik ben geen moeilijk type, ik zal wel paar dingen anders doen zoals scheren op mijn kamer, dus echt snel douchen en klaar de rest op mijn kamer.

Het kan ook meevallen, maar wat de bewoners van een 22 jarige knul (dat ben ik dus lichamelijk wel) vinden die zich als Veronica voorstelt, zich als een vrouw kleed en hakken draagt, god knows.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Silvia »

gelukkig zie je er goed uit voor een vrouw , dus daar zou het niet aan liggen .
en ja is wel een grote leeftijd verschil dat deze kamer kan huren .
als ik jou was zou ik het proberen , en ook nog verder zoeken als dit niks woord ,
ik hoop echt dat ze allemaal aardig tegen jou zijn , zo niet dan kom ik wel even langs 8-)

liefs Silvia
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Veronica »

Ja ik merk het wel, maar ik ga juist zo "uni" mogelijk voor die gesprek naar de verhuurder, en leg dat vrij snel en onduidelijk op tafel neer.

En qua zoeken heb ik heel weinig tijd, maar 2 weken want mijn moeder gaat verhuizen en het gaat zo slecht de laatste paar maanden tussen ons, ik ben er klaar mee (heeft niks met mij te maken, we hebben als jaren ruzies omdat we hetzelfde karakters hebben en dat gaat niet samen omdat we juist hekel hebben aan mensen die hetzelfde karakter hebben als wij, erg verwarrend dus).

Apart van dat, ik merk het wel.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Silvia »

hetzelfde karakters hebben , ja ik heb nooit meegemaakt dat ik iemand zag die hetzelfde karakter heb als ik :)

ja is mooi als het een tegen pool is , dan blijf de (relatie ) interessant , zeggen ze :)

en vaak is het als de kinderen van huis woon dat de contact met de ouders veel beter gaan , vanwege dat je ze niet te vaak zie :)
ik hoop dat het ook tussen jou en je moeder gebeur na dat je op jezelf heb gewoond :)

en is ook best een leuke uitdaging je eigen plekje te hebben en te ( overleven ) !


Silvia
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Anna01
Berichten: 77
Lid geworden op: 08 okt 2013, 22:51
Gender: Transgender

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Anna01 »

Spannend! Wanneer ga je er kijken?
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Veronica »

Vanavond
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Silvia »

Veronica schreef:Vanavond
ben benieuwd hoe het afloopt :!:
veel succes veronica :!:
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Veronica »

Dus, kamer bekeken, 250 euro incl g/w/e + glasvezel internet ect ect.

Nette 10m2 kamer, genoeg voor mij, je deelt de huis met 4 andere mannen tussen de 20 en 40 jaar.

De eigenaar is gok ik boven de 50 richting de 60 en hij woont in het weekend boven.

Here comes the joke, hij is homo en zegt veel te weten over dat wereldje + over travestieten, ik was eerlijk en vertelde dat ik transgender ben, geen probleem maar zijn gezicht was wel verbaasd.

Ik durf niet te zeggen of dat positief was, ik denk stiekem dat hij niet weet wat transgenderisme is.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Miazara
Berichten: 372
Lid geworden op: 02 jul 2013, 19:26
Gender: Trans MtF

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Miazara »

transgender is meer een koepel naam waaronder ook travestiet onder valt. Je had beter transsexueel kunnen zeggen denk ik ;)

En tbh, ik vind het knap dat jij samen met 4 andere mannen durft samen te leven zo. Ik zou liever bij 4 vrouwen willen zitten. Wat makkelijk met kleding, makeup, opmaken, badkamer etc. Misschien is dat nu voor mij al helemaal zo omdat ik al als vrouw leef al een lange tijd.
Code Sorceress