Drinks

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Drinks

Bericht door Barbarella »

Het was een semi serieuze reactie maar ik ben er wel een beetje beu van dat je het gewoon niet goed kan doen. In die pakken zit ook wel eens uluminium en plastick verwerkt en dat is echt mege slecht voor met milieu.

Maar goed ik drink voornamelijk kraanwater thuis en oploskoffie. het idee is dat als ik thuis goedkoop dring dat ik geld overhoud om buiten de deur duur te drinken.

Bier drink ik uit blik. Van die alcoholisten halve lieters waar mensen mee in de rij staan bij de supermarkt tegen sluitingstijd. Club 0.5, te triest voor woorden.

Ik heb betere tijden gekend, toen dronk ik bar le duc en echt super lekkere koffie en was mijn biet Gulpener.

Let maar niet op wat ik allemaal schrijf ik heb een melodramatische hyper actieve wereldsmart bui.

Levendula

Levendula
Na mij de zondvloed!
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Drinks

Bericht door TheGirl »

thegirlinme schreef:Ik drink eigenlijk alleen Groene ijs thee... soms ook wel eens een Moutain dew maar dan stuiter ik de hele nacht door...
Anders enkel water, maar nooit uit de kraan ivm de gifstoffen die in het kraanwater zitten...
Is die Mountain Dew erger dan Red Bull, of verschilt het per persoon?
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Drinks

Bericht door Freetouch »

@Levendula, Is niet erg hoor, ik ken je ondertussen een beetje ;)
Ik ben wel blij dat je weer online bent, hoop dat je langzaam maar zeker je weer beter gaat voelen. en als dat is door lekker op mij af te geven dan ben ik daar graag je slachtoffertje voor hifi.

Hoe gaat het nu met je?

X Melany

@TheGirl...
Red Bull is iets helemaal anders dan MountainDew RedBul bevat Cafeïne concentraat, enorme hoeveelheid suikers en opiaten, maar net niet genoeg om onder de opium wet te vallen...
Eigenlijk is het dus een drug zoals XTC maar dan net onder de toelaatbare grens per Land.. Daardoor is het effect per land ook anders en is het in bepaalde landen verboden...
MountainDew is een zuivere bronwater extract met natuurlijke Cafeïne en citrus suikers... echter de combinatie van deze laten mijn motortje intern erg hard lopen, uren lang....
Maar ik vind het erg verfrissend...
dus soms wil ik wel eens zondigen...

Bier... nee bah... heel soms een Root Beer :lol:
“good enough”
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Drinks

Bericht door Barbarella »

Ik weet niet hoe het met me gaat Melaney, hoe suf dat ook mag klinken. Maar bedankt voor je lieve woordn en ik wil niemand als boksbal gebruiken.

Overgens een erg lekker drankje vind ik ginger beer, Een soort ginger ale maar dan veel sterker. alcohol vrij en super lekker biij indisch eten. Ook lekker met een scheut whisky of bourbon en met southern comfort en drupje mandarijnen likeur helemaal erug lekker.

Levendula
Na mij de zondvloed!
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Drinks

Bericht door TheGirl »

@Melany welke mountain Dew raad je me aan? Er zijn verschillende en er zijn ook met 2 soorten suiker dacht ik, de standaard en Throw Back.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Drinks

Bericht door Freetouch »

TheGirl schreef:@Melany welke mountain Dew raad je me aan? Er zijn verschillende en er zijn ook met 2 soorten suiker dacht ik, de standaard en Throw Back.
Er zijn heel veel soorten Mountain dew... althans in de USA...
Ik pak altijd de Throw back omdat daar natuurlijke suikers in zitten...
“good enough”
Gebruikersavatar
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Drinks

Bericht door LisaM »

Mountain Dew is heerlijk, alleen VOL met suiker...
Echt een calorie bom dus, en inderdaad in veel verschillende smaken te krijgen.
Haalde ik altijd bij Fry's in Palo Alto... ;)
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Drinks

Bericht door TheGirl »

thegirlinme schreef:
TheGirl schreef:@Melany welke mountain Dew raad je me aan? Er zijn verschillende en er zijn ook met 2 soorten suiker dacht ik, de standaard en Throw Back.
Er zijn heel veel soorten Mountain dew... althans in de USA...
Ik pak altijd de Throw back omdat daar natuurlijke suikers in zitten...
Het is hier toch ook officieel niet op de markt, maar US import.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Drinks

Bericht door Freetouch »

Tja... naar de Makro dan afdeling Wereld food... ;)
“good enough”
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Drinks

Bericht door TheGirl »

thegirlinme schreef:Tja... naar de Makro dan afdeling Wereld food... ;)
Als je in Candy&Snacks kijkt weet je dat ik al vaker import food products consumer ;)