Tot mei 2012 (zeikmelding op het werk) heb ik elke dag in de trein van Haarlem naar Alkmaar Noord gezeten. Gaat je op een gegeven moment zo ongeveer tegen staan. Vooral als het zo druk, dat het volledige gangpad en bij de deuren helemaal vol is met allemaal jongeren onder de 20 = kippenhok.
Emma schreef:Ben ik nou echt zo'n muts aan het worden?
ja
Mijn dochter van 20 maakt zich ernstige zorgen omdat ik nog niet eens aan de 'moontjes ben. En ik vrees dat dat niet onterecht is...
Maar om on topic te blijven... Ik zit nog steeds in dat kreng, de locomotief is stuk, we staan bij Zoetermeer en we worden geëvacueerd. Dus ik mag er extra lang van genieten vandaag.
diederique schreef:Nog even en de wc's gaan je zelfs nog tegen staan.
Dat deden ze al heeeeeeeeeeel lang...
Ik kon gewoon doorrijden in Ztm
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Uiteindelijk doet die ouwe meuk het meestal wel. Alleen willen de locs wel eens de connectie met ERTMS verliezen en dan valt de boel stil, heb ik me laten vertellen. NIks aan de hand, gebeurt niet zo vaak, voor mij pas de 2e keer
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
Tijd dat ze de VIRM IV geschikt maken voor 25kv en ERTMS. Dan hebben we een goed alternatief voor de Fyra en het is een mooie middelvinnger naar ansaldobreda wanneer 15 jaar oud materieel gebouwd voor een ander doel beter functioneert dan hun treinen.