Treinen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Treinen

Bericht door Freetouch »

De trein is wel een sociale ontmoetingsplek....
“good enough”
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Treinen

Bericht door Veronica »

LauraB schreef:
Veronica schreef:Ik vind het juist leuk om met de trein te reizen, alleen tot april dit jaar was het leuker omdat toen tussen Haarlem en Alkmaar die oude dubbeldekkers reden met van die groene stoelen, en bij die had je altijd 2 of 3 van die plekjes naast de deur waar je vaak rustig alleen kon zitten op lekker brede 2 zitplaatsen, nu hebben ze dat vervangen door die kleine rotdingen en hebben ze een loungebank dat wel lekker zit maar daar komen juist steeds van die studenten, dag rust en privacy...
Om welke tijd zat jij in de trein Veronica? Misschien was jij ook wel een van die veel te drukke jongeren, of was jij het(of er bij) een keer die van mij de opmerking maakte dat ik voor een man veel te lang haar had. :wship:
Dat soort opmerkingen maak ik niet, verder zou ik te veel opvallen in de trein omdat ik lekker rustig ben en zoveel mogelijk schijt heb aan de irritante jeugd in de trein, maar vaak zit ik naast de deur bij de eerste klas die vaak leeg is en ook nog eens aan het begin/einde van de treinstel waardoor het daar lekker rustig is. ;)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Treinen

Bericht door LauraB »

Veronica schreef:Dat soort opmerkingen maak ik niet, verder zou ik te veel opvallen in de trein omdat ik lekker rustig ben en zoveel mogelijk schijt heb aan de irritante jeugd in de trein, maar vaak zit ik naast de deur bij de eerste klas die vaak leeg is en ook nog eens aan het begin/einde van de treinstel waardoor het daar lekker rustig is. ;)
Als je nog een tijdje in die trein zit, zien we elkaar misschien wel een keertje. Begin oktober heb ik een afspraak bij mijn werkgever om opnieuw kennis te maken met de directie, nu als vrouw.
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Treinen

Bericht door Veronica »

Wie weet, moet toch 4x per week naar school :)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Meisje1991
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mar 2013, 07:16
Gender: Trans MtF

Re: Treinen

Bericht door Meisje1991 »

Er is een tijd geweest waarin ik voor mijn plezier een dagkaart kocht en het hele Land doorreisde per trein en bus :D Op zich was het eigenlijk best wel relaxt. Ik kon van het uitzicht genieten, in slaap vallen, kijken naar mooie meiden of eten terwijl ik ergens kwam :P Jammer genoeg begonnen de vele vertragingen en soms de nogal vervelende mede-passagiers steeds meer te irriteren => niet meer leuk. Sinds ik vorig jaar een auto kocht, heb ik dan ook geen binnenkant van een trein meer gezien. Sindsdien lekker met de auto door het Land =>nieuwe hobby gevonden :D Het enige wat ik af en toe mis, is het kunnen slapen tijdens de rit zonder de reistijd te verlengen :lol:

De trein zelf vind ik op zich niet zo interessant. Al wil ik nog dolgraag een digitaal richtingdisplay uit een trein hebben! De bus als "object" is nog wel interesssant, ondanks dat ik er niet meer mee reis :P
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Treinen

Bericht door TheGirl »

kw1989 schreef:Er is een tijd geweest waarin ik voor mijn plezier een dagkaart kocht en het hele Land doorreisde per trein en bus :D Op zich was het eigenlijk best wel relaxt. Ik kon van het uitzicht genieten, in slaap vallen, kijken naar mooie meiden of eten terwijl ik ergens kwam :P Jammer genoeg begonnen de vele vertragingen en soms de nogal vervelende mede-passagiers steeds meer te irriteren => niet meer leuk. Sinds ik vorig jaar een auto kocht, heb ik dan ook geen binnenkant van een trein meer gezien. Sindsdien lekker met de auto door het Land =>nieuwe hobby gevonden :D Het enige wat ik af en toe mis, is het kunnen slapen tijdens de rit zonder de reistijd te verlengen :lol:

De trein zelf vind ik op zich niet zo interessant. Al wil ik nog dolgraag een digitaal richtingdisplay uit een trein hebben! De bus als "object" is nog wel interesssant, ondanks dat ik er niet meer mee reis :P
Zo'n display uit de GTW treinen(niet van NS) ?
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Treinen

Bericht door Freetouch »

kw1989 schreef:Er is een tijd geweest waarin ik voor mijn plezier een dagkaart kocht en het hele Land doorreisde per trein en bus :D Op zich was het eigenlijk best wel relaxt. Ik kon van het uitzicht genieten, in slaap vallen, kijken naar mooie meiden of eten terwijl ik ergens kwam :P Jammer genoeg begonnen de vele vertragingen en soms de nogal vervelende mede-passagiers steeds meer te irriteren => niet meer leuk. Sinds ik vorig jaar een auto kocht, heb ik dan ook geen binnenkant van een trein meer gezien. Sindsdien lekker met de auto door het Land =>nieuwe hobby gevonden :D Het enige wat ik af en toe mis, is het kunnen slapen tijdens de rit zonder de reistijd te verlengen :lol:

De trein zelf vind ik op zich niet zo interessant. Al wil ik nog dolgraag een digitaal richtingdisplay uit een trein hebben! De bus als "object" is nog wel interesssant, ondanks dat ik er niet meer mee reis :P
volgende keer je schroevendraaier meenemen??? :twisted:
“good enough”
Meisje1991
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mar 2013, 07:16
Gender: Trans MtF

Re: Treinen

Bericht door Meisje1991 »

TheGirl schreef:Zo'n display uit de GTW treinen(niet van NS) ?
O.a. ook ja :P In die GTW's van Arriva, Connexxion en Veolia zitten prachtige flip-dot en LED display's :D Maar er gaat volgens mij nog lang geen exemplaar naar de sloop, dus nog geen kansen om er één te bemachtigen :|
Ik heb jammer genoeg ook nog nooit eentje vanaf de "binnenkant" mogen zien, ik hoop dat ze met hetzelfde systeem bestuurd worden als die uit de bussen/trams 8-)
thegirlinme schreef:volgende keer je schroevendraaier meenemen??? :twisted:
Was het maar waar dat het mocht! :lol: Of... euhmm... als jij 'm voor me eruit haalt... altijd welkom :hug:
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Treinen

Bericht door Freetouch »

n zelf een kopen die je kunt programmeren voor in je auto?

een soort van super tom tom.. :P
“good enough”
Meisje1991
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mar 2013, 07:16
Gender: Trans MtF

Re: Treinen

Bericht door Meisje1991 »

Nehh... die zijn niet leuk. Je bedoelt waarschijnlijk de LED-kastjes die ze verkopen als lichtkrant?
Die systemen uit bussen/trams/treinen zijn leuker :D
Het liefst flipdot. Of flipdot i.c.m. LED, die zijn het mooist. En het geluid ervan is grappig als de tekst wisselt/omslaat 8-)
Plaats reactie