Dilators in handbagage?

Laura
Berichten: 77
Lid geworden op: 04 apr 2012, 13:35
Gender: Vrouw

Dilators in handbagage?

Bericht door Laura »

Ik vraag me af waar je je dilators steekt wanneer je terugkeert uit Thailand. Je hoort dikwijls verhalen over zoekgeraakte reiskoffers. Dilateren na een SRS is van levensbelang, dus lijkt het me beter om dilators in de handbagage te bewaren.

Zijn er ervaringsdeskundigen die me kunnen verder helpen? Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Dilators in handbagage?

Bericht door Arike »

Klopt, gewoon in je handbagage doen

(is desondanks aan te raden om ze goed individueel te verpakken bijvoorbeeld ieder afzonderlijk in een doek of in een zachte etui. Ook al wordt handbagage niet zo ruig behandeld, je kan beter vermijden dat de dillators tegen elkaar aan schuren en toch beschadigen)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Laura
Berichten: 77
Lid geworden op: 04 apr 2012, 13:35
Gender: Vrouw

Re: Dilators in handbagage?

Bericht door Laura »

Arike schreef:Klopt, gewoon in je handbagage doen

(is desondanks aan te raden om ze goed individueel te verpakken bijvoorbeeld ieder afzonderlijk in een doek of in een zachte etui. Ook al wordt handbagage niet zo ruig behandeld, je kan beter vermijden dat de dillators tegen elkaar aan schuren en toch beschadigen)
Duidelijk ;-) Bedankt voor de snelle reactie. De laatste tijd ben ik nogal freaky bezig met de voorbereiding: ik wil niets aan het noodlot overlaten.

Ik ben wel bang dat de controle diensten raar zullen opkijken wanneer mijn handbagage vol met 'dildo's' door de scan moet. Misschien zullen ze vermoeden dat ik een extra bijverdienste heb :D
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Dilators in handbagage?

Bericht door Arike »

Laura schreef:
Arike schreef:Klopt, gewoon in je handbagage doen

(is desondanks aan te raden om ze goed individueel te verpakken bijvoorbeeld ieder afzonderlijk in een doek of in een zachte etui. Ook al wordt handbagage niet zo ruig behandeld, je kan beter vermijden dat de dillators tegen elkaar aan schuren en toch beschadigen)
Duidelijk ;-) Bedankt voor de snelle reactie. De laatste tijd ben ik nogal freaky bezig met de voorbereiding: ik wil niets aan het noodlot overlaten.

Ik ben wel bang dat de controle diensten raar zullen opkijken wanneer mijn handbagage vol met 'dildo's' door de scan moet. Misschien zullen ze vermoeden dat ik een extra bijverdienste heb :D
Wat airport security vindt van mij of mijn handbagage heeft mij nog nooit geïnteresseerd...
Ook toen ik nog de man speelde ;-) legde ik gewoon mijn doorzichtige plastic zakje met alle mogelijke vloeibare cosmetica gewoon in zo'n bakje voor de scanner.... boeiuh...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Dilators in handbagage?

Bericht door diederique »

Met dilators in mijn handbagage heb ik nog geen ervaring, helaas. De afgelopen jaren, waarvan dit jaar zeker al 16 keer, ook van en naar Thailand, ben ik bij de controle van mijn handbagage, eigenlijk nooit echt gecontroleerd. Het enige dat er altijd uitgehaald moet worden is elektronica, de laatste jaren alleen nog de laptops. Een vrouw met een scheerapparaat, vermoedelijk zichtbaar op de scanner heeft nog nooit vragen opgeleverd; mijn make-up en sieraden zeker niet.
Ik vermoed dat de glazen dilators nauwelijks zichtbaar zullen zijn.
Geen reden tot ongerustheid volgens mij.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Joyce
Berichten: 357
Lid geworden op: 31 mar 2012, 13:55
Gender: Vrouw
Locatie: Wezep

Re: Dilators in handbagage?

Bericht door Joyce »

diederique schreef: Het enige dat er altijd uitgehaald moet worden is elektronica
ja dan moet je ook geen elektronische dildo's meenemen :D
Volgen mij krijg je in Thailand handwerkspul