De Start van Hormonen Sneller Doen

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
Gebruikersavatar
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: De Start van Hormonen Sneller Doen

Bericht door LauraB »

Ik blijf het een vreemd verhaal vinden, Eva, niet dat ik je niet geloof, in tegendeel. De eerste keer dat ik het las, dacht ik oh oh, ik had namelijk net 'n brief gestuurd. En ik heb niet één brief gestuurd, nee meerdere: aan de ministers die de zorg en veiligheid in hun portefeuille hebben zitten, fractie voorzitter, enkele leden die door waar ze voor staan of voor hun neven functies een rol kunnen spelen en dit zowel naar de eerste als naar de tweede kamer. Ik heb niemand van TNN gezien, anders dan het contact dat ik met hun legde, en enkele persoonlijke of via hun secretaresse reacties. één van de onderwerpen was de dubbel rol die het VU nu, en vooral in het verleden, speelt. Wellicht dat het een verschil maakt of je reeds bekent ben met maar vooral in de politiek.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: De Start van Hormonen Sneller Doen

Bericht door Venka »

Merel77 schreef:@Eva,

De mensen die bij je op bezoek zijn gekomen n.a.v. de brief, dat waren mensen van TNN? Lees ik dat goed?
Het ergste is, al die instanties werken onder de VU paraplu. Ik heb eens hulp gezocht samen met een leerkracht en na het aanhoren van mijn verhaal en dat van mijn zoontjes leerkracht kreeg ik geen verdere begeleiding van transvisie omdat mijn transitie niet via de VU liep maar via het pig en dit is serieus waar. Het zijn gewoon een stelletje hypocriete instellingen die braaf naar de pijpen dsnsen van de zogenaamde kennis centrum nou laat mij niet lachen.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: De Start van Hormonen Sneller Doen

Bericht door Eva »

Merel77 schreef:@Eva,

De mensen die bij je op bezoek zijn gekomen n.a.v. de brief, dat waren mensen van TNN? Lees ik dat goed?
Ja, dat lees je goed, Merel.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: De Start van Hormonen Sneller Doen

Bericht door Eva »

Vandaag zou ik die brief anders hebben geschreven, maar het origineel is nog steeds beschikbaar: Klik voor Word document.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: De Start van Hormonen Sneller Doen

Bericht door Eva »

LauraB schreef:... Ik heb niemand van TNN gezien, anders dan het contact dat ik met hun legde, en enkele persoonlijke of via hun secretaresse reacties ...
Wel, Laura; ze hadden er een verhaal bij. Het ministerie had hen benaderd en gevraagd wat er nou in vredesnaam aan de hand was en of TNN dit soort erupties niet beter in de hand kon houden (vrij vertaald). Nu hadden ze bij toeval (jaja) een uiterst slim persoon in hun organisatie die heeeeel erg goed kon zoeken op internet. (applaus blijft uit...?)
Welnu, deze persoon kon de tekst herleiden tot mijn persoon!!! (nu moet er toch wel applaus klinken, toch?)

Ik heb me nooit verstopt en ook mijn mening en teksten niet. De eerste de beste 6-jarige die met tekstfragmenten uit mijn brief wordt geconfronteerd kan je binnen enkele minuten alle details over mijn persoon vertellen.

Met een van die twee toppers van TNN heb ik nadien nog wel contact gehad. Zij deugt wel.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: De Start van Hormonen Sneller Doen

Bericht door Freetouch »

Tijd dat er concurrentie komt, zeg niet dat het niet kan... Geld open heel veel deuren.
Concurrentie is goed voor de marktwerking, want in het land der blinden is eenoog koning.
Er zijn in NL een redelijk aantal endo's die ooit verbonden waren aan het VUmc en in het buitenland zitten er nog veel meer.
Psychologen zijn ook niet zo heel moeilijk te vinden, en Plastische chirurgen ook niet..
De artsen van het VUmc, zouden die gevoelig zijn voor een aanzienlijke salaris verhoging? :twisted:

Hoe vervelend het is het draait allemaal om geld...
Overigens zijn er ook in Nederland een aantal artsen die voor hun vak hebben gekozen met hun hart, Mijn huisarts is er eentje van, zij kijkt niet wat het protocol is, maar zij kijkt wie de persoon is, zij kent ons al lang, en hoewel ze in eerste instantie niets wist, heeft ze inmiddels cursus gevolgd, en ook contact gehad met buitenlandse artsen die ervaring hebben met Transseksuelen...

Dus niet niet alleen de doorverwijzing naar het VUmc, maar ook de rest begeleiden...
“good enough”
Gebruikersavatar
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: De Start van Hormonen Sneller Doen

Bericht door LauraB »

Hoi Eva, ik heb de brief en de andere brieven gelezen. Kan het niet de brief aan TTN zelf gewest zijn die hun jou lieten doen opsporen?

Zo alles bij elkaar gelezen te hebben, vraag ik me af of je niet geheel onbedoeld zelfs de monopolie positie van het VU hebt doen versterken? Een ding is wel zeker dat, als de brieven meegenomen zijn in het 'deltaplan genderzorg', hebben ze er toe bijgedragen door de wachtlijsten te verkorten. Maar zeer waarschijnlijk wel op de manier, meer geld beschikbaar stellen aan het VU, meer mogelijkheden en beweegruimte geven aan het VU en verdere benoeming van het VU tot paraplu organisatie.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: De Start van Hormonen Sneller Doen

Bericht door Eva »

LauraB schreef:Hoi Eva, ik heb de brief en de andere brieven gelezen. Kan het niet de brief aan TTN zelf gewest zijn die hun jou lieten doen opsporen?
Nee, Laura. Als ik de brief aan hen had gericht had ik daar gewoon mijn eigen afzendergegevens ingevuld en hadden ze me niet hoeven opsporen. Kennelijk is het verzoek van De Minister geweest dergelijke brutaliteiten in het vervolg te kop in te drukken. Of ik heb bijgedragen aan de versterking van het monopolie? Moeilijk vast te stellen, maar als we met z'n allen dociel blijven afwachten wat onze voormannen en -vrouwen bekokstoven met de voormensen van 'het centrum' en de politiek komt het zeker niet goed. Dat woord bekokstoven is bewust gekozen. Helaas ontbreekt concreet bewijs, maar ik heb sterke aanwijzingen.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: De Start van Hormonen Sneller Doen

Bericht door LauraB »

Mee eens Eva
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: De Start van Hormonen Sneller Doen

Bericht door Merel77 »

Dat is een nette brief Eva. Dat verdient een nette reactie. Echt jammer dat je die niet gekregen hebt.