Actrice

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Actrice

Bericht door Silvia »

mijn roll model is of naar wie ik wil lijken is Lucy Lawless .
wel met donker haar :)
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Actrice

Bericht door Jannet V »

Ik lijk al op mijn roll model, mijn moeder!
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Actrice

Bericht door Venka »

Daar kan im mij in vinden Jannet. :hug2:
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Actrice

Bericht door KarenTS »

Nou als iemand daadwerkelijk tegen mij zou zeggen,''je lijkt op Helena Christensen!'' daar zou ik wel gelukkig van worden! Maar ik zou er natuurlijk nog veel gelukkiger van worden als iemand mij mooi/leuk vind, om wie ik zelf ben!
In die zin heb je helemaal gelijk Aafke.
Ik ben mezelf, en lijk op niemand anders dan wie ik ben,want ik ben uniek. Zoals iedereen uniek is.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Actrice

Bericht door Venka »

Ik vind het ook een stomme theorie hoor "op welke actrice wil je lijken" nou op niemand.
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: Actrice

Bericht door Merel77 »

Ik heb ook nog nooit een rolmodel gehad. Misschien is dat mijn gebrek geweest. Ik kan me voorstellen dat het wel een soort van richting geeft, een houvast. Toch ben ik ook wel blij dat ik die nooit heb gehad, want dan zou je opkijken tegen iemand, tegen een ideaal. Waarschijnlijk een schoonheidsideaal waar jezelf toch nooit aan kunt voldoen. Dat zou ik niet willen.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Actrice

Bericht door Freetouch »

Aafke schreef:Vraagje......waarom zou je überhaupt op iemand willen lijken,word je daar gelukkiger van?
Ja daar word je gelukkiger van..
Buiten de looks gaat het ook om de persoonlijkheid, zo is Kim kardashian een mooie vrouw, maar ik zou nooit op haar willen lijken. Ook paris Hilton is een enorm mooie vrouw, maar ook zij in nu niet echt de persoon waarmee je geassocieerd wil worden...
Maar Angela Jolie... die dus wel!

Waarom ga je naar een concert? word je daar gelukkiger van?
Of waarom koop je design meubelen en ziet ieder interieur er hetzelfde uit? word je daar gelukkiger van?

Of waarom kies je een kapsel uit een boekje bij de kapper?
Je moet idealen hebben om naar toe te werken, heb je die behaald dan zet je nieuwe doelstellingen!
Zo ook met jezelf. Als je zegt, ach ik kan nooit zo knap, goed en veel bereikt hebben zoals die voorbeeld persoon, dan zit je in die negatieve spiraal of sta je stil, heb je echter dat doel van je idool voor ogen, dan heb je iets om naartoe te werken, en dat maakt je gelukkiger!
“good enough”
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Actrice

Bericht door TheGirl »

Afbeelding
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Actrice

Bericht door TheGirl »

thegirlinme schreef:
Aafke schreef:Vraagje......waarom zou je überhaupt op iemand willen lijken,word je daar gelukkiger van?
Ja daar word je gelukkiger van..
Buiten de looks gaat het ook om de persoonlijkheid, zo is Kim kardashian een mooie vrouw, maar ik zou nooit op haar willen lijken. Ook paris Hilton is een enorm mooie vrouw, maar ook zij in nu niet echt de persoon waarmee je geassocieerd wil worden...
Maar Angela Jolie... die dus wel!

Waarom ga je naar een concert? word je daar gelukkiger van?
Of waarom koop je design meubelen en ziet ieder interieur er hetzelfde uit? word je daar gelukkiger van?

Of waarom kies je een kapsel uit een boekje bij de kapper?
Je moet idealen hebben om naar toe te werken, heb je die behaald dan zet je nieuwe doelstellingen!
Zo ook met jezelf. Als je zegt, ach ik kan nooit zo knap, goed en veel bereikt hebben zoals die voorbeeld persoon, dan zit je in die negatieve spiraal of sta je stil, heb je echter dat doel van je idool voor ogen, dan heb je iets om naartoe te werken, en dat maakt je gelukkiger!
Mensen lijken (onbewust) op elkaar.
Media, muziek, andere invloeden.
Vaak dus niet altijd, kan je aan iemands uiterlijk zien wat voor muziek de persoon luisterd, wat voor interesse iemand heeft etc. Niet alleen aan kleding, kapsel, makeup, bij mannen de baard ook, etc(allemaal niet standard maar vaak). (onbewust) proberen mensen hierdoor opelkaar te lijken. NGC heeft hier ook verschillende docu's over. (weet titels niet sorry).
Joyce
Berichten: 357
Lid geworden op: 31 mar 2012, 13:55
Gender: Vrouw
Locatie: Wezep

Re: Actrice

Bericht door Joyce »

Ik zou niet op iemand willen lijken, kost me gewoon te veel om dat allemaal aan te passen.
zou Dr. Bart vd Ven wel leuk vinden.

Wel kijk ik hoe anderen hun haar dragen of hoe zij zich opmaken en wat voor sieraden dragen ze
alleen om ideeën op te doen, maar geen look alike
Plaats reactie