In de media

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: In de media

Bericht door Raisa »

Aster schreef:Alleen: 'what makes a man? What makes a woman?' zou aangevuld moeten worden met 'what makes a transsexual?'

Je kunt jezelf post op en wel stapelgek maken door je constant dit soort vragen te stellen en jezelf een toegepaste ID crisis bezorgen (alweer!)...Valentijn is in alle opzichten geloofwaardig als vrouw....maar heeft geloof ik post op nog niet geaccepteerd dat ze een MTF is.
Misschien is de stelling van Vaal wel dat een MtF een vrouw is en geen 3e geslacht. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat ze misschien vind dat het een het ander niet uitsluit.
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: In de media

Bericht door Aster »

Fysiek gezien toch wel een medisch gecreeërd 3e geslacht...een bio vrouw is iets compleet anders dan een MTF

En een TS vrouw is ook iets compleet anders dan een biovrouw....ook al omdat bio vrouwen geen bio vader van zelfverwekte kinderen kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: In de media

Bericht door Merel77 »

Aster schreef:Fysiek gezien toch wel een medisch gecreeërd 3e geslacht...een bio vrouw is iets compleet anders dan een MTF

En een TS vrouw is ook iets compleet anders dan een biovrouw.
Alsof jij het recht hebt om te bepalen wat Valentijn - of welke TS dan ook - is of niet. Ik denk dat zij wijzer is dan jij hoor. Ook al heb jezelf misschien een heel hoog IQ, EQ is ook belangrijk. Je kiest er mss voor om als shemale door het leven te gaan, moet jij weten. Maar een TS is toch altijd een stapje verder hoor. Maargoed, het valt me iedere keer heel erg op bij jou: niemand mag verder zijn dan jij en als dat wel zo is dan spoort diegene niet, dan leeft diegene in een schijnwereld, is lelijk en weet ik veel wat al niet meer. Ik weet wel: hoe ontzettend verbitterd intellectualistisch jij ook kunt babbelen, er klopt gewoon helemaal niets van.
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: In de media

Bericht door Aster »

Merel77 schreef:
Aster schreef:Fysiek gezien toch wel een medisch gecreeërd 3e geslacht...een bio vrouw is iets compleet anders dan een MTF

En een TS vrouw is ook iets compleet anders dan een biovrouw.
Alsof jij het recht hebt om te bepalen wat Valentijn - of welke TS dan ook - is of niet. Ik denk dat zij wijzer is dan jij hoor. Ook al heb jezelf misschien een heel hoog IQ, EQ is ook belangrijk. Je kiest er mss voor om als shemale door het leven te gaan, moet jij weten. Maar een TS is toch altijd een stapje verder hoor. Maargoed, het valt me iedere keer heel erg op bij jou: niemand mag verder zijn dan jij en als dat wel zo is dan spoort diegene niet, dan leeft diegene in een schijnwereld, is lelijk en weet ik veel wat al niet meer. Ik weet wel: hoe ontzettend verbitterd intellectualistisch jij ook kunt babbelen, er klopt gewoon helemaal niets van.
Je leest niet goed, ik heb het ook over mijn zeer geslaagde post op vriendinnen. Die zijn idd een paar stappen verder dan....nou ja, vul maar in.
En oh ja, ze sporen wel degelijk, dus waar je dat argument vandaan haalt...? ;-)
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: In de media

Bericht door Raisa »

post-ops die zeggen dat non-ops verklede mannen zijn maar tegelijkertijd wel seks hebben gehad als man...
non-ops die zeuren over "ex-hetero" mtf's en onrealistisch ouderwetse beelden van vrouwelijkheid hebben...

Ik geraak een beetje moe van al die afgunst en veroordelingen...
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: In de media

Bericht door Aster »

Raisa schreef: non-ops die zeuren over "ex-hetero" mtf's en onrealistisch ouderwetse beelden van vrouwelijkheid hebben...
Het nieuwerwetse (onrealistische) beeld van vrouwelijkheid: bio vader van zelfverwekte kinderen zijn ;-)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: In de media

Bericht door Venka »

Aster schreef:
Raisa schreef: non-ops die zeuren over "ex-hetero" mtf's en onrealistisch ouderwetse beelden van vrouwelijkheid hebben...
Het nieuwerwetse onrealistische beeld van vrouwelijkheid: bio vader van zelfverwekte kinderen zijn ;-)
Wat doet dat er toch toe,zij hebben tenminste kinderen.Er zijn ook zat FtM die ook biologisch moeder zijn van zelf gebaarde kinderen en toch als man door het leven gaan en daar door als vader door het leven gaan.Jouw wereld is zo zwart/wit en een regenboog daar heb jij nog nooit van gehoord.Over alles en iedereen(behalve over jezelf) heb jij een oordeel klaar.Weet wel Aster hoe hoger jij jezelf op een voetstuk zet hoe harder jij straks naar beneden valt als iemand die voetstuk onder je vrouwelijkheid vandaan trapt.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: In de media

Bericht door Raisa »

Aster schreef:Het nieuwerwetse (onrealistische) beeld van vrouwelijkheid: bio vader van zelfverwekte kinderen zijn ;-)
je gaat geheel voorbij aan het punt wat ik wilde maken, maargoed.
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: In de media

Bericht door Aster »

Aafke schreef:Weet wel Aster hoe hoger jij jezelf op een voetstuk zet hoe harder jij straks naar beneden valt als iemand die voetstuk onder je vrouwelijkheid vandaan trapt.
Dat kan niet omdat ik nergens over in de ontkenning/'door de strot ram' zit...ik ben ik en ik leef en werk als zodanig en heb idd: nergens een probleem mee.
Mij zul je niet horen claimen dat ik een vrouw ben hoor. Ik noem mezelf een TS, dat is ook wat ik werkelijk ben namelijk.

Net zoals mijn nader omschreven post op vriendinnen trouwens.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: In de media

Bericht door Raisa »

Aster schreef:Dat kan niet omdat ik nergens over in de ontkenning/'door de strot ram' zit...ik ben ik en ik leef en werk als zodanig en heb idd: nergens een probleem mee.
Mij zul je niet horen claimen dat ik een vrouw ben hoor. Ik noem mezelf een TS, dat is ook wat ik werkelijk ben namelijk.
Toch post je wel eindeloos over hoe vrouwelijk en passabel je jezelf wel niet vind waarna je verdergaat over hoe mannelijk je andere mensen (waaronder ik) wel niet vind.
Je hebt me bijvoorbeeld gevraagd hoe de piepjonge transjes reageren op mijn 'mannelijke' leven als verkeersvlieger, of ze dat niet heel raar vinden en of dat niet botst met hen.

Ik kan je zeggen dat ik onder hen nog niemand heb ontmoet die het niet 'gaaf' vond. Eigenlijk komt de enige kritiek van oudere transen met een ouderwets gefixeerd beeld van vrouwelijkheid zoals jij.