In de media

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: In de media

Bericht door Barbarella »

Meer dan tien jaar terug liep ik in full fetish gear in Amsterdam over straat. Ik klede mij graag in fetish gear als androgyne voordat ik in transititie ging maar dat ik dat op straat deed was een uitzondering. Er stopte een auto en het raam ging naar beneden. Een niet aflatende stroom van complimenten kwam mij toe van de heer de Leeuw.

Paul de Leeuw kan dit best integer doen. Ik verwacht dat er grappen gemaakt zullen worden maar Paul de Leeuw maakt grappen over alles en iedereen, daarin discrimineert hij niet.

Levendula
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: In de media

Bericht door Eva »

Gwendolyn schreef:Raisa, ik houd mijn hart vast. met de leeuw weet je het nooit. Kan goed gaan, kan een dikke rel worden... :roll: ;) Het ergste zou zijn dat transgenders belachelijk gemaakt worden.

Gwendolyn
Volgens mij kan zelfs De Leeuw zich dat niet permitteren. Sterker nog; het zou onze positie wellicht zelfs versterken. Ik vermoed dat weinig mensen het belachelijk maken acceptabel zouden vinden.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: In de media

Bericht door Eva »

Het is me gelukt ons in te schrijven. We moesten eerst lid worden van de Vara. Nou ja, dat moet dan maar. Toen bleek dat er geen plaatsen meer vrij waren, maar daar is een oplossing voor gevonden.
We gaan er dus met z'n tweetjes heen; Elisabeth zoals al eerder in drag. We zijn benieuwd!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: In de media

Bericht door Venka »

Dan ben ik ook benieuwd of jullie dames in beeld komen,zou wel leuk zijn :D
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: In de media

Bericht door Anon20180501 »

En draag jij dan een driedelig pak incl. vlinderstrikje, Eva? :)

Zaterdag waarschijnlijk op stap dus wordt kijken via gemist. Wat al gezegd is door Levendula, Paul de Leeuw discrimineert niet, alles en iedereen maar ook hijzelf is al meer dan eens slachtoffer geweest van zijn spottende relativerende grappen. Ik kan dat wel waarderen en, E, als we ons zelf al te serieus nemen worden we zuurpruimen die vergeten zijn dat het leven meer inhoudt dan ratio en zedelijkheid. Ben vrij en blij en probeer je ook eens te houden aan het 11e gebod dat zegt, vergeet de andere 10 een keer.

Liefs, Daniela
Jake
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 sep 2012, 23:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Drenthe

Re: In de media

Bericht door Jake »

Leuk dat jullie daar heengaan!

Ik weet vrijwel zeker dat het wel goed zal gaan. De Leeuw maakt inderdaad veel grove grappen, maar dat doet hij nooit op een hatelijke manier. Hij weet heel goed waar de grens is.
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: In de media

Bericht door Gabriël »

Ik ben erg benieuwd naar het programma. Ik kijk nooit naar programma's van Paul de Leeuw eigenlijk, maar ik hoop wel dat het programma bij de kijkers bijdraagt aan meer acceptatie voor transgenders.
En leuk dat jullie erheen gaan, Eva!
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: In de media

Bericht door Raisa »

EvaVanA schreef:We gaan er dus met z'n tweetjes heen; Elisabeth zoals al eerder in drag. We zijn benieuwd!
Zien we jou ook in drag, Eva? :P
Misschien kun je je pak even terugvragen van die transman.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: In de media

Bericht door Eva »

Hahaha, ik heb er wel met die dame aan de telefoon over gesproken, maar aangezien ik officieel nog als M te boek sta ga ik gewoon als Eva :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: In de media

Bericht door Minne »

Ik ben erg benieuwd, ik heb geen tv dus ik kijk eigenlijk nooit naar zijn programma's, maar ik geef 'm het voordeel van de twijfel en vind het allang leuk dat er aandacht komt voor transgenders. Volgens mij kan ie zoiets best oprecht/integer doen, of ie het ook gaat doen word een tweede natuurlijk. Al moet ik persoonlijk zeggen dat ik er geen seconde wakker van zal liggen als het alleen maar transje pesten wordt, ik ga er niet minder in transitie van. De mensen die het toch al accepteerden zullen het dan belachelijk vinden en alleen maar sterker worden in hun overtuiging dat we normaal moeten omgaan met transgenders en mensen die het leuk vinden dat transen voor gek gezet worden...nouja, daar wil ik toch niet mee omgaan.

Ik ga het in ieder geval kijken op uitzending gemist :) En super leuk dat jullie er heen gaan Eva!