hormoonpleisterprobleempje

mariena70
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:57
Gender: Trans MtF

Re: hormoonpleisterprobleempje

Bericht door mariena70 »

jacqueline je moet de pleisters niet op je buik plakken maar op je bovenarm of op je dijbillen plakken.
en diederique je moet wel van bil wisselen hoor want elke keer op de zelfde plek plakken is niet goed voor je huid.
mariena70
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:57
Gender: Trans MtF

Re: hormoonpleisterprobleempje

Bericht door mariena70 »

Eva ik bepaal zelf wel hoe ik reageer naar iemand en als iemand daar niet tegen kan ligt dat aan de persoon zelf.
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: hormoonpleisterprobleempje

Bericht door Eva »

mariena70: Je bepaalt zelf hoe je reageert, maar als je zo negatief blijf is het misschien verstandiger dat ergens anders te doen.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
mariena70
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:57
Gender: Trans MtF

Re: hormoonpleisterprobleempje

Bericht door mariena70 »

Jij ziet het misschien negatief Eva en het is namelijk niet verstandig dat mensen met hun medicijnen gaan knoeien het word niet voor niks zo iets gedaan hoor en alles heeft een reden.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: hormoonpleisterprobleempje

Bericht door Venka »

mariena70 schreef:Jij ziet het misschien negatief Eva en het is namelijk niet verstandig dat mensen met hun medicijnen gaan knoeien het word niet voor niks zo iets gedaan hoor en alles heeft een reden.
wat nou als een endocrinoloog het niet erg vind. Ik vind je wel een betweter hoor, jeetje jij bent ons geweten niet.
mariena70
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:57
Gender: Trans MtF

Re: hormoonpleisterprobleempje

Bericht door mariena70 »

Nee maar je moet het vooral gaan doen hoor en heb je wel is gehoord van bijwerkingen van de hormonen als je te veel binnen krijgt en je plast het niet zomaar even uit hoor.
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: hormoonpleisterprobleempje

Bericht door Eva »

Nou, Aafke, we lijken er wel degelijk een geweten bij te hebben, hahaha
Of dat geweten hier geaccepteerd wordt of misschien zelfs gewenst is wachten we even af ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
mariena70
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:57
Gender: Trans MtF

Re: hormoonpleisterprobleempje

Bericht door mariena70 »

Nou spot er maar mee hoor je piept straks wel anders als je een grote bijwerkingen hebt van die hormonen .
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: hormoonpleisterprobleempje

Bericht door Venka »

mariena70 schreef:Nee maar je moet het vooral gaan doen hoor en heb je wel is gehoord van bijwerkingen van de hormonen als je te veel binnen krijgt en je plast het niet zomaar even uit hoor.
Verbeter de wereld Mariena maar begin bij jezelf. ......lijkt er wel op Eva met een hoog irri factor ben ik bang voor.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: hormoonpleisterprobleempje

Bericht door Freetouch »

Mariena... Oestrogeen word bij transen pas gevaarlijk wanneer de waarde boven de 1200 word...
Bij het VUmc houden ze zich aan minimale hoeveelheden...

In america is dat wel anders maar zijn de geneesmiddelen ook anders zodat ze minder belastend zijn voor je lever als je ze oraal inneemt..
Ik zou me ook enorm druk maken als ik achteruit ging in de dosering.... Ik krijg per dag iets meer oestrogeen binnen :oops:

En nul komma nul bijwerkingen...

@intrans, gewoon vragen, het is jou lijf, jou gezondheid, jou transitie, en als je ergens vragen over hebt, gewoon even stellen aan je Endocrinoloog...
“good enough”
Plaats reactie