flaters

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 1215
Lid geworden op: 17 jan 2014, 22:17
Gender: Transgender
Locatie: Eindhoven

Re: flaters

Bericht door Lindsay »

Irene schreef:sorry ik had ook heren schoenen aan. 'K kan niet goed meer en mag namelijk niet op damesschoenen meer lopen van de orthopedisch chirurg.. :cry: (mogelijk heeft ie daar dan ook naar gekeken :( :fpalm: )
Het is niet prettig om met verkeerd schoeisel te moeten lopen, als dat beter is voor het gestel dan kan je er niet om heen natuurlijk.
Ik hoop die orthopeed nooit als doctor te krijgen, weet niet wat ik zonder mijn hakken zou moeten aantrekken.
Don't dream your life, live your dream

Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: flaters

Bericht door Anon20180730 »

die schoenen zijn echt wel beter voor mijn voeten, maar ik voel me er inderdaad wel mismaakt door. Ben nu op zoek naar passende damesschoenen. Overigens blijf ik een hakje wel dragen, al vallen mijn voeten er af.. Die orthochirurg kan me de pot op..
Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 1215
Lid geworden op: 17 jan 2014, 22:17
Gender: Transgender
Locatie: Eindhoven

Re: flaters

Bericht door Lindsay »

Irene schreef:die schoenen zijn echt wel beter voor mijn voeten, maar ik voel me er inderdaad wel mismaakt door. Ben nu op zoek naar passende damesschoenen. Overigens blijf ik een hakje wel dragen, al vallen mijn voeten er af.. Die orthochirurg kan me de pot op..
Ik wens je veel succes met het zoeken en natuurlijk ook vinden van de juiste en passend schoentjes voor jou. Gelukkig kan ik nog alles dragen en makkelijk slagen bij de normale winkels
Don't dream your life, live your dream

Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: flaters

Bericht door Freetouch »

Nou, ik heb naast mijn dames schoenen met hak, ook gewoon Berg/wandel schoenen, en loopschoenen (Lowas) en sneakers...
vrouwen modellen wellis waar, maar ik zie me echt niet de bergen in wandelen met hakken hoor...
“good enough”
Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 1215
Lid geworden op: 17 jan 2014, 22:17
Gender: Transgender
Locatie: Eindhoven

Re: flaters

Bericht door Lindsay »

Melany schreef:Nou, ik heb naast mijn dames schoenen met hak, ook gewoon Berg/wandel schoenen, en loopschoenen (Lowas) en sneakers...
vrouwen modellen wellis waar, maar ik zie me echt niet de bergen in wandelen met hakken hoor...
Je schrijft het zelf "damesmodel" dat is heel wat anders dan de keuze die Irene op dat moment gemaakt had. Gelijk heb je ook dat je niet alles op hakken kan doen, persoonlijk heb ik niets met berg en wandel schoenen.
Don't dream your life, live your dream

Wees jezelf, er zijn al andere genoeg