Ik wil even kwijt dat ik...

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Veronica »

Barbarella schreef:Kate Bush gaat een reeks concerten geven in London, en ik ben gewoon ziek en misselijk en huilerig dat ik geen geld heb om te gaan.

BaaaaaaaaaaaaahrbareEEEEEEEEEEEhla
Mijn moeder vindt sommige liedjes van haar ook leuk, echter heeft mijn moeder vaak de neiging om haar favoriete liedjes meerdere keren per dag te luisteren als ze in de dip zit, natuurlijk in tegenstelling tot mij doet ze dat keihard op speakers waar ik dat met een koptelefoon doe, vandaar dat ik van sommige liedjes gewoon schijtziek van wordt.

Dat terzijde, na regen komt zon, letterlijk want ik zie niks op mijn laptopscherm door de zon, straks lekker de was ophangen en richting mijn ma, kamer opruimen doe ik niet, ik ontvoer haar stofzuiger woensdag wel want met een bezempje ga ik dat niet weer opruimen, je verplaatst alleen de troep in plaats van echt opruimen.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Misha
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 mar 2014, 21:24
Gender: Trans FtM
Locatie: Tilburg

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Misha »

Veronica schreef: Mijn moeder vindt sommige liedjes van haar ook leuk, echter heeft mijn moeder vaak de neiging om haar favoriete liedjes meerdere keren per dag te luisteren als ze in de dip zit, natuurlijk in tegenstelling tot mij doet ze dat keihard op speakers waar ik dat met een koptelefoon doe, vandaar dat ik van sommige liedjes gewoon schijtziek van wordt.
Dat heb ik met Hotel California van The Eagles. Mijn vader had een fase waarin hij gitaar wilde spelen en dat was het enige liedje wat hij kende op de gitaar. Ik heb dat nummer nu zo vaak gehoord dat ik het bijna niet meer kan horen (wat zonde is, want het blijft wel een mooi nummer. Voor 1 keer ofzo).


Ik ben Fringe aan het bingewatchen, gisteren begonnen en nu bij aflevering 19 van seizoen 1 :oops: Jammer alleen dat er nogal ranzige dingen in elke aflevering zitten, dus ik heb best wel weinig gegeten vandaag :P
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Barbarella »

Kat heeft een enorm dragend vermogen. Kate geeft hoop als je het nodig hebt, Kate durft de randen van de waanzin voor je op te zoeken zodat je zelf niet over het randje hoeft... kate maakt plaatjes die als er 10.000 keer naar luisterd nog steeds iets noieuws bevatten.

Ik ben er ziek van dat ik niet gaan, en dan maak ik centjes vrij en besluit ik te gaan, maar ik haat reizen en ik ben bang dat ik het hele concert alleen maar ga huilen.. want Ja dat doet Kate ook.

Bwwwwwwa aaaaa van alles in mijn leven dat ik niet heb kunnen hebben zijn er maar twee dingen waar ik zo ziek van was als dit. En dat is dus dit. en het andere was een antiek kleding stuk dat zo mooi was dat ik van moest kotsen....

For Drama, Dial 0800 Barbarella
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Barbarella »

Ben mijn ethiek aan het verzetten.... ik ben boos dat ik ik een drama drag ben.....

zit mijn ogen rood te janken om alles wat had moeten zijn maar niet is.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Veronica »

Die zon, heerlijk maar helaas heb ik school tot 17:20 :(

Gelukkig wel straks pauze van 11:30 tot 13:45 Afbeelding
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Veronica »

Fucking pissig nu, net het VU gebeld en kreeg een vrouw aan de lijn, ik zeg dat ik straks 8 dagen zonder hormonen zit ze vraagt even na of het kwaad kan "nee hoor, dus je krijgt je recept op 25 april want je kan probleemloos 8 dagen zonder medicatie".

Nou die krijgen een boze dame woensdag aan de balie!
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
elke
Berichten: 278
Lid geworden op: 18 feb 2014, 21:59
Gender: Transgender

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door elke »

Veronica schreef:Fucking pissig nu, net het VU gebeld en kreeg een vrouw aan de lijn, ik zeg dat ik straks 8 dagen zonder hormonen zit ze vraagt even na of het kwaad kan "nee hoor, dus je krijgt je recept op 25 april want je kan probleemloos 8 dagen zonder medicatie".

Nou die krijgen een boze dame woensdag aan de balie!
Ongelooflijk. Dit is de reden dat ik mijn hormonen nu al jaren via de huisarts doe. Ik voel met je mee Veronice dit is echt een schande!
Ik heb het zo vaak meegemaakt in het begin. Recept aangevraagd wel 2 maanden van te voren en na 6 weken nog niets thuis hebben ontvangen.
Ik ben het via mijn huisarts gaan doen omdat ik anders continue uit mn slof zou schieten daar.
elke
Berichten: 278
Lid geworden op: 18 feb 2014, 21:59
Gender: Transgender

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door elke »

kate bush, prachtige echt unieke muziek. Hoewel het laatste werk van haar me niet echt heeft kunnen raken. Abba was ook een bepaalde periode helemaal magisch en is daarna ook niet veel meer geworden... hoewel ik geloof dat de heren wel op de achtergrond door zijn gegaan met muziek schrijven.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Veronica »

Weet ik Elke, maar daar komen ze niet mee weg en zelfs als, dat wordt een flinke klacht van mij de 25ste en als ze het maar wagen om weer een afspraak te maken terwijl mijn medicatie op is, godsamme ze kunnen toch gewoon op z'n minst 1/3de van beide pakjes voorschrijven?

Ben er klaar mee, woensdag ga ik daar persoonlijk naartoe en vraag het eerst heel lief maar anders krijgen ze gewoon klauwen te zien want zo werkt dat NERGENS want het is geen paracetamol of zo.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Fay »

Waarom zeg je dan dat je zonder kan?

Fay