Ik wil even kwijt dat ik...

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Veronica »

Fay schreef:Waarom zeg je dan dat je zonder kan?

Fay
Ik heb het hier fout uitgelegd, ik zei tegen die mevrouw (precies deze woorden) "mevrouw, ik zit straks dus 8 dagen lang zonder medicatie of ik dan een vervolg recept kan krijgen zodat ik alsnog mijn hormonen voor die 8 dagen heb".

Dus zij zei daarop dat ze het aan haar collega vraagt en die zei dat ik geen vervolg recept krijg omdat ik prima 8 dagen lang zonder hormonen kan, ik zeg daarop dat dit toch belachelijk is en zij zegt nee hoor want volgens mijn collega kan het absoluut geen kwaad, fijne dag verder en toen hing ze op.

Ik ga sowieso woensdag daar mijn verhaal doen want zo werkt dat niet, al denk ik dat ik gewoon een dag vrij neem van school en morgen ga omdat ik letter ga lopen k****n op school omdat het mij dwarszit.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
elke
Berichten: 278
Lid geworden op: 18 feb 2014, 21:59
Gender: Transgender

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door elke »

Veronica schreef:
Fay schreef:Waarom zeg je dan dat je zonder kan?

Fay
Ik heb het hier fout uitgelegd, ik zei tegen die mevrouw (precies deze woorden) "mevrouw, ik zit straks dus 8 dagen lang zonder medicatie of ik dan een vervolg recept kan krijgen zodat ik alsnog mijn hormonen voor die 8 dagen heb".

Dus zij zei daarop dat ze het aan haar collega vraagt en die zei dat ik geen vervolg recept krijg omdat ik prima 8 dagen lang zonder hormonen kan, ik zeg daarop dat dit toch belachelijk is en zij zegt nee hoor want volgens mijn collega kan het absoluut geen kwaad, fijne dag verder en toen hing ze op.
Nou ja echt schandalig. Dit kan toch niet?
Ik heb ook dat soort dingen meegemaakt bij de Vu hoor, aan de lopende band. Ik ga er daarom ook echt alleen nog maar heen als het strict noodzakelijk is en doe het meeste nu buiten de VU om.

Ik heb de therapeut voor mijn therapeut gespeeld daar en ook voor de telefonistes die altijd overspannen lijken te zijn. Ik vind dat het er daar bizar aan toegaat. Onderlinge communicatie lijkt ook nergens op.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Veronica »

elke schreef: Nou ja echt schandalig. Dit kan toch niet?
Ik heb ook dat soort dingen meegemaakt bij de Vu hoor, aan de lopende band. Ik ga er daarom ook echt alleen nog maar heen als het strict noodzakelijk is en doe het meeste nu buiten de VU om.

Ik heb de therapeut voor mijn therapeut gespeeld daar en ook voor de telefonistes die altijd overspannen lijken te zijn. Ik vind dat het er daar bizar aan toegaat. Onderlinge communicatie lijkt ook nergens op.
Ik hoop zelf dat ik Jos tegenkom, ik heb al gemerkt dat je bij hem nog wat kunt bereiken, ik bereid mij wel voor het ergste en desnoods ga ik daar gewoon janken, heb genoeg ergernissen aan mijn hoofd en er komt constant wat bij, en amper 5 minuten nadat ik het VU had gesproken kreeg ik van mijn moeder nog slechter nieuws dus dit is gewoon een k** dag, daarom ga ik ook niet vandaag naar het VU, lijkt mij vandaag niet verstandig.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Fay »

Idd raar, alsof hen bepalen wat je wel of nie kan, geeft denk ik wel aan dat men geen id heeft wat zon proces met je doet en 8 dagen geen hormonen je tegen het plafond kan doen belanden,alsnog achteraan gaan iig, zou het nie pikken

Fay
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Veronica »

Fay schreef:Idd raar, alsof hen bepalen wat je wel of nie kan, geeft denk ik wel aan dat men geen id heeft wat zon proces met je doet en 8 dagen geen hormonen je tegen het plafond kan doen belanden,alsnog achteraan gaan iig, zou het nie pikken

Fay
Dat weet die vrouw in ieder geval dus niet, dan gaat het vast wel de eerste 2 dagen goed maar daarna niet.

Ik ga morgen gewoon naartoe, ga alleen voor Nederlands naar school en de rest v/d dag neem ik vrij.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Fay »

Ze zouden imo iig beter moeten weten, ik ben aan de telefoon ook een keer flink uitgevallen naar de telefoniste omdat die me niet serieus nam en ik al een week zonder zat,omdat er vanalles fout was gegaan, de laksigheid van, doen we na het weekend wel bracht mij tot die uitbarsting

Inmiddels weet ik dat ik bij mijn apotheek terecht kan mocht er nog iets fout gaan, die waren vorige keer zo vriendelijk me al wat mee te geven, totdat het echte recept komt en dan wordt dat ff rechtgezet

Kortom, een goeie verstandhouding met je apotheek is welkom

Fay - die inmiddels een hormoonmagazijn op de plank heeft om eea te voorkomen
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Veronica »

Dus bij het VU geweest, moest even wachten want het was belachelijk druk bij de genderpoli, nou Jos zei of ik even wou wachten dus 10 minutjes verder riep hij mij, ik zei dus van dat ik dus 8 dagen medicatie te kort kom, hij wist ervan dat ik gisteren belde maar kreeg van die vrouw dus compleet iets anders te horen, fijn die communicatie daar...

Goed donderdag kan ik het bij het VU apotheek de hormonen halen (ik vroeg zelf om het daar te halen) dus ik ben gerust gesteld maar blij ben ik pas als ik ze werkelijk in mijn handen heb.

Dus zoals gezegd was het druk, dus ik ging zoals altijd op een plek zitten zo ver mogelijk van de rest dus naast de deur, ik merkte dat ik door sommigen bekeken werd, door het lawaai begreep ik niks van of er over mij iets gezegd werd behalve "kijk haar eens aan".

Maar goed, not my problem.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door diederique »

Veronica schreef:Dus bij het VU geweest, moest even wachten want het was belachelijk druk bij de genderpoli, nou Jos zei of ik even wou wachten dus 10 minutjes verder riep hij mij, ik zei dus van dat ik dus 8 dagen medicatie te kort kom, hij wist ervan dat ik gisteren belde maar kreeg van die vrouw dus compleet iets anders te horen, fijn die communicatie daar...

Goed donderdag kan ik het bij het VU apotheek de hormonen halen (ik vroeg zelf om het daar te halen) dus ik ben gerust gesteld maar blij ben ik pas als ik ze werkelijk in mijn handen heb.

Dus zoals gezegd was het druk, dus ik ging zoals altijd op een plek zitten zo ver mogelijk van de rest dus naast de deur, ik merkte dat ik door sommigen bekeken werd, door het lawaai begreep ik niks van of er over mij iets gezegd werd behalve "kijk haar eens aan".

Maar goed, not my problem.
Veronica, Prima gedaan. Zelf naar toelopen of een mail sturen.
Complimenten
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Fay »

Dat ik zojuist weer eens volgetoeterd en gefloten werd vanuit een dikke mercedes bij het stoplicht, met jawel, daarin 4 marrokkanen

Cultuur denk ik, waarvan ik nog nie weet wat ik er nu van moet vinden

Stond btw echt een minuut of 20 te dralen bij iets wat ik wilde kopen, twijfelkont alom, toch nie gekocht, dat doen moontjes ook

Fay
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Veronica »

Dus, bij het VU geweest en recept gehaald lopend naar de VU apotheek keek ik op de recept en...

LOL!!!

Ik vroeg om 8 dagen aan hormonen omdat ik dus zoveel te kort kwam, leuk ik krijg een recept voor 3 maanden.

Wow, ik weet het niet of ik nou hierom moet lachen of huilen...
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding