Nieuwe chat! Zie dit topic.

yes!

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
dennis
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 dec 2013, 14:36
Gender: Onzeker
Locatie: IJzendijke

Re: yes!

Bericht door dennis »

De reis voor mij naar Amsterdam is al 4 uur ongeveer, want als ik zou vertrekken om 7.25 uur met de bus, dan zou ik daar rond 11.40 uur aankomen .. dus reken maar uit.
Baal gewoon enorm nu .. kan wel gaan janken!
Had me er zo op voorbereid en die grote lul maakt niet eens het geld op tijd over!
Wat ben je dan voor een bewindvoerder .. sorry hoor .. slechte zaak dit.
Hij wist zelfs de naam en het adres en het mailadres van die vrouw en waar ik moest zijn, als ie me dan nog niet geloofd .. is het maar een grote rot vent, die bewindvoerder, sorry dat ik zo ff ben hoor .. maar moet ergens ff uitrazen nu .. grrr heel mijn dag verpest nu! :(
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: yes!

Bericht door Anon20180501 »

Ik had het vermoeden dat Emma (lief van je...) aan het bekijken was of ze je kon ophalen en wegbrengen, daarom hield ik met gepaste reserves de mogelijkheid nog even open dat je het vandaag misschien nog zou kunnen halen, Dennis.

Vloeken mag, heel begrijpelijk ook.

x Daniéla
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: yes!

Bericht door Emma »

Ja, waardeloos... Volgende keer het geld een dag eerder vragen, en als je het dan niet hebt, moet je even een gil geven, dan kunnen we misschien op tijd iets regelen...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
dennis
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 dec 2013, 14:36
Gender: Onzeker
Locatie: IJzendijke

Re: yes!

Bericht door dennis »

Heb vorige week naar die kwakzwalver gemaild om te vragen of ie geld wilde over maken voor die intake gesprek in Amsterdam .. heeft ie dus niet gedaan :(
Hij neemt me gewoon niet serieus .. dat is nu wel duidelijk, gewoon omdat ie me achterlijk vind.
Heeft ie zelfs al toe gegeven aan de bewindvoerder van iemand waar ik toen mee om ging hier in de buurt .. dus tsja, wat doe je eraan.
Zit er alleen nog onder om geen nieuwe schulden te krijgen .. maar op deze manier heb ik er ook geen zin meer in hoor.
Moet eens goed gaan nadenken of ik toch wel met hem wil blijven zeg maar of dat ik geen andere bewindvoerder ga aan vragen of er helemaal van onderuit te gaan ... want dit is gewoon niet leuk meer.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: yes!

Bericht door Emma »

Nou ja, als het de volgende keer de avond ervoor niet geregeld is moet je het maar laten weten, dan verzinnen we iets.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
dennis
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 dec 2013, 14:36
Gender: Onzeker
Locatie: IJzendijke

Re: yes!

Bericht door dennis »

Hoor net van mijn ma, dat mijn oma uit België op sterven ligt nu, dus met een beetje pech is de 20e de begrafenis, net als ik die intake heb in Amsterdam .. maar goed, eerst maar eens afwachten hoe het gaat verlopen nu.
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: yes!

Bericht door diederique »

duimen, voor je Oma en voor jou
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)