Relaties

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Relaties

Bericht door diederique »

Terug naar het onderwerp!
Speel het spel en niet op de vrouw.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Gebruikersavatar
Hannah
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 okt 2013, 19:37
Gender: Vrouw

Re: Relaties

Bericht door Hannah »

Hoi Hoi.
Naar mijn simpele mening. Hebben jullie nog allemaal last van teveel testosteron, wat ik zie is haantjes gedrag.
Vraag om wat meer androcur, en neem de boel wat gelatener. ik vind het vaak niet meer leuk hoe jullie elkaar in de haren vliegt.
We zitten allemaal in het zelfde schuitje, en de een is niet meer dan de ander. SORRY. gedraag je.
Henny.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Relaties

Bericht door Fay »

Sjah,waarom het toch elke keer weer uit de klauwen loopt, ik vindt het op zijn minst apart te noemen maar vooral: onnodig

Voor straf tot 10 tellen voordat je reageert, of beter eerst een blokje om, lijkt me voor een aantal mensen een neutraal maar goed advies

Fay
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: Relaties

Bericht door Merel77 »

Beuh, wat zijn jullie ook een stelletje...
Dit is dan wel de reden dat ik hier niet veel meer ben.
Niks zeggen als iemand loopt te trollen en naar zit te doen, maar wel het achterste van je tong durven laten zien en zelfs met schuttingtaal erbij even laten weten dat we de lieve vrede moeten bewaren. Als je zoveel lef heb, doe het dan eerder.
Maargoed, wat ik zei: ik ben hier weinig meer. Het is jullie forum. Ik heb daar eigenlijk wel vrede mee.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Relaties

Bericht door Anon20180501 »

Schuttingtaal..? Zoals "vieze gore tranny" Merel?

aub zeg, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is en Aafke is veel maar zeker niet zo grof ingesteld.
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Relaties

Bericht door jacqueline »

Ik kan in de reacties van Aafke nergens terug vinden waar zij al dan niet dwingend zou overkomen.`Dat ze ineens "einde discussie" riep is niet dwingend maar eerder ergernis over hoe men elke keer maar weer spijkers op laag water zoekt. We proberen hier mensen van goede raad te voorzien om ernstige problemen later te voorkomen. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en velen van ons hebben al een kutleven achter de rug. Als we dan elkaar het ook nog eens moeilijk gaan maken...tja...wat blijft er dan nog van ons leven over? Wij zijn voorlopig de enige die het trans zijn enigszins begrijpen...een buitenstaander begrijpt ons echt niet.....
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Relaties

Bericht door Anon20180730 »

Merel77 schreef: Maargoed, wat ik zei: ik ben hier weinig meer. Het is jullie forum. Ik heb daar eigenlijk wel vrede mee.
Ik vind het wel jammer als je op 't forum wegblijft.. Overigens zou ik dat van Aafke ook vinden.. :)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Relaties

Bericht door Eva »

Sfeer op dit draadje is verziekt. Slotje.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)