wie ben je?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Jacky
Berichten: 218
Lid geworden op: 31 okt 2013, 20:34
Gender: Transgender

Re: wie ben je?

Bericht door Jacky »

;) ongetwijfeld Daniela
Two Spirit
Ooit hadden LHBTérs binnen de indiaanstammen van Noord-Amerika een speciale status als bemiddelaar en medicijnman/vrouw, ze werden Two Spirit genoemd.
400 jaar later zijn er weer tientallen Two Spirit groeperingen in de USA.
Gebruikersavatar
Josephine
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jan 2016, 17:32
Gender: Trans MtF

Re: wie ben je?

Bericht door Josephine »

Beste Irene

Het klopt dat wij elkaar hebben ontmoet tijdens de t avond wat wij allebei als zeer leuk hebben ervaren alleen kan ik je geen antwoord geven op je pb omdat ik een ban heb van de pb en van de chat
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: wie ben je?

Bericht door Anon20180730 »

Hoi Josephine,
je hebt hier een ban gehad van de pb en de chat?? Daar kan ik me dus niets bij voorstellen wat jou betreft
We verzinnen een andere mogelijkheid, komt goed :)
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: wie ben je?

Bericht door wiggeltje »

En zei vroegen; wie heeft jou gestuurd? ~Ik ben, die is~ heeft mij gestuurd..!

~Ik ben, die Ik ben~

..en ik zwerf soms als wezen over de aarde, soms in een man en soms in een vrouw, soms in een mens en soms in een dier, zowel bij de rijken als bij de armen alsook in de mensen en dieren die zich onbereikbaar ver in het universum vertoeven. Ik ben die is en die was, de eerste en de laatste, de Alfa en de Omega, de oneindige, van voor het begin tot na het eind der tijden!

Mijn Liefste, ik ben maar een mens, ik heb een begin en ik zal sterven, bewaar mij daarom in Uw oneindige herinnering!
Zelfs al verricht ik ook onrecht en geef ik dat niet graag toe, gedenk liefst de dingen die ik goed heb gedaan.

Laat mij 'ik' zijn. Ik ben wie ik ben! Een mens. Goed noch slecht, krom noch recht, maar een ding is zeker, ik ben echt!
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: wie ben je?

Bericht door Anon20190501 »

Heb de link van Irene aangeklikt.
Heb de tekst 2x gelezen.
Heb er letterlijk geen jota van gesnapt.
Ligt ongetwijfeld aan mij (ik wil liefst pas een stukje energie worden wanneer ze me binnen een kleine halve eeuw of zo in de oven schuiven)
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: wie ben je?

Bericht door wiggeltje »

Lieve Sigy, dat laatste zin klinkt me een beetje hard over jezelf, maar misschien bedoel je het wel cynisch positief.
Of ik begrijp het verkeerd (zoals ik zo vaak van anderen doe) excuseer dan de interpretatie van mijn hersenkwabben ;)

Eerlijk gezegd heb ik nog niks ervan gelezen :P maar dat ga ik wel doen

Even weer een persoonlijke inspiratie van mij als het mag...
Wanneer je leeft maak je deel van wie jij bent. Hetzij jong of oud, sterk of zwak, arm of rijk, zolang je een deelnemer des leven bent, zit de vonk in je. Persoonlijk lijkt me het beste geloof op leven te baseren, en de dood te laten voor wat het is. Laat de doden elkaar begraven, daar waar de eeuwige sluier van stilte en duisternis heerst en waar begin noch eind bestaat. Pure liefde en blinde vertrouwen in hetgeen wat jij gelooft is alles overwinnend, daar de dood dan wel het laatste woord heeft. En zomaar ergens vinden sommige de meest machtige gave, ergens in het groene gras. Wie zoekt, die vind.

Sorry als ik afdwaal van het onderwerp, of misschien dwaal ik niet af.. ik ga eens lezen waar het om gaat. :)
Het lijkt me mooi om eens een begraafplaats te bezoeken en af te vragen naar wie ik ben. Begraafplaatsen zijn relaxt, lekker rustig, geen herrie. Maar wel altijd de doden respecteren, want alleen de doden hebben het eind der tijden gezien.

en dode mensen zijn cool 8-) (als geintje gemeend)
(sorry als ik misschien een beetje off-topic lijk te gaan)
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: wie ben je?

Bericht door Anon20190501 »

@wiggeltje:het was helemaal niet mijn bedoeling om hard of cynisch over te komen. Ik bedoel letterlijk wat er staat, namelijk dat ik vurig hoop om nog een aantal decennia op deze aardbol te mogen vertoeven. :D
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: wie ben je?

Bericht door wiggeltje »

Oh, haha, zo zie je maar :-D