Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?
-
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: Welke FILM, serie of docu heb je het laatst gezien?
Voor wie het leuk vind... tijdens het herstel van mijn operatie ben ik Grey's Anatomy aan het bingen. In seizoen 3 aflevering 7 krijgt iemand haar SRS... hoe toevallig is dat. Ze geven het mooi weer en de rol wordt gespeeld door een vrouw die zelf in transitie is geweest. De rol van haar vrouw is heel bijzonder wanneer ze haar partner beschrijft als haar beste vriendin waar geen vent aan kan tippen..

-
A perfect normal family
-
A perfect normal family, en a man called Otto
-
- Voornaamwoorden: Zij haar
Ik heb transformer gezien. Deze docu sprak mij erg aan ook omdat ik altijd een struggle heb tussen gespierd en groot zijn t.o.v. Vrouw zijn en vooral niet groot. En de stap als een super masculine man naar vrouw. Zij sprak mooie worden zoals. It takes everything as a man to become a woman.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
-
https://youtu.be/hzu8md4CPcI?si=ZJkLsc0Ouh805Nok
Wat een liefdevolle film, hij is nu te zien Pathé thuis. Ik had we wat zakdoekjes nodig
Wat een liefdevolle film, hij is nu te zien Pathé thuis. Ik had we wat zakdoekjes nodig

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
20.000 especies de abejas’, over een Spaans transgender meisje, duikt de diepte in zonder loodzwaar te worden
Het acteerwerk van debutant Sofía Otero, de jongste Zilveren Beer-winnaar aller tijden, is verbluffend.
Een jongetje met lang haar en gelakte nagels, dat is wat de mensen rondom Aitor koppig blijven zien. Zelfs moeder Ane en vader Gorka, die in het Spaanse drama 20.000 especies de abejas met hun eigen sores kampen, lijken niet te willen beseffen dat hun jongste kind zich steeds sterker als meisje identificeert.
Het veelbekroonde speelfilmdebuut van Estibaliz Urresola Solaguren treft de 8-jarige Aitor (Sofía Otero) wanneer het gezin – zonder vader – naar Anes geboortedorp in Baskenland afreist. Ze komen vanwege een doopfeest, maar Ane (Patricia López Arnaiz) hoopt ook haar artistieke carrière te hervatten in de werkplaats van haar overleden vader. Zodoende staat de trip volop in het teken van ouder-kindrelaties, van groei en transformatie, net op het moment dat Aitor de naam Cocó kiest en op zoek gaat naar antwoorden. Waarom ben ik zo? Word ik later net als papa?
Wat 20.000 especies de abejas (‘20.000 bijensoorten’) zo’n bijzondere film maakt, is dat hij de diepte induikt zonder loodzwaar te worden.
Het acteerwerk van debutant Sofía Otero, de jongste Zilveren Beer-winnaar aller tijden, is verbluffend.
Een jongetje met lang haar en gelakte nagels, dat is wat de mensen rondom Aitor koppig blijven zien. Zelfs moeder Ane en vader Gorka, die in het Spaanse drama 20.000 especies de abejas met hun eigen sores kampen, lijken niet te willen beseffen dat hun jongste kind zich steeds sterker als meisje identificeert.
Het veelbekroonde speelfilmdebuut van Estibaliz Urresola Solaguren treft de 8-jarige Aitor (Sofía Otero) wanneer het gezin – zonder vader – naar Anes geboortedorp in Baskenland afreist. Ze komen vanwege een doopfeest, maar Ane (Patricia López Arnaiz) hoopt ook haar artistieke carrière te hervatten in de werkplaats van haar overleden vader. Zodoende staat de trip volop in het teken van ouder-kindrelaties, van groei en transformatie, net op het moment dat Aitor de naam Cocó kiest en op zoek gaat naar antwoorden. Waarom ben ik zo? Word ik later net als papa?
Wat 20.000 especies de abejas (‘20.000 bijensoorten’) zo’n bijzondere film maakt, is dat hij de diepte induikt zonder loodzwaar te worden.