Tnn project coaching transgenders naar werk

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Jennifer19
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 feb 2014, 19:48
Gender: Vrouw
Locatie: Hoorn

Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jennifer19 »

Hoi allemaal

Ik heb me vandaag aangemeld voor het coachings traject om de arbeidsmarkt positie te verbeteren.
Dit heb ik besloten omdat ik vind dat uwv en andere reintegratie bureau's te weinig hulp bieden hetzij door gebrek aan kennis of ze willen gewoon niet dat laatste daar denk ik meestal aan.
Ook is het zo dat het affiche museum te hoorn waar ik op vrijdag en zaterdag vaak zat als vrijwilliger sinds zondag 23 februarie gesloten het is nog onbekent of dat tijdelijk of permanent is.
In ieder geval wil ik door middel van dit topic de voortgang met het traject delen.

Groetjes
Jennifer
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Anon20180730 »

goed initiatief :)
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Freetouch »

Dank je voor het delen, thuis zitten is idd ook niets...
“good enough”
Gebruikersavatar
Jennifer19
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 feb 2014, 19:48
Gender: Vrouw
Locatie: Hoorn

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jennifer19 »

Had het helaas wat druk en daarna vergeten te updaten hihi.
Gistermiddag om 17:14 bevestiging van aanmelding gehad nu is het afwachten op telefoon van 1 van de medewerkers van tnn.
Afbeelding

Afbeelding
Nachtbraakster
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 mar 2014, 09:38
Gender: Onzeker
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Nachtbraakster »

Spannend
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jeste »

Jij hebt dus al bericht gehad. Dat is fijn.
Ik had me ook aangemeld, maar nog niets gehoord. Als het me te lang duurt ga ik er zelf weer achteraan. Binnenkort heb ik namelijk een gesprek bij de Dienst Werk en Inkomen over re-integratie. Dan is het wel fijn als ik wat meer weet over dat project van het TNN.

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen hiermee.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Jennifer19
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 feb 2014, 19:48
Gender: Vrouw
Locatie: Hoorn

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jennifer19 »

Jeste schreef:Jij hebt dus al bericht gehad. Dat is fijn.
Ik had me ook aangemeld, maar nog niets gehoord. Als het me te lang duurt ga ik er zelf weer achteraan. Binnenkort heb ik namelijk een gesprek bij de Dienst Werk en Inkomen over re-integratie. Dan is het wel fijn als ik wat meer weet over dat project van het TNN.

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen hiermee.

Ik heb zelf niet veel vertrouwen in tja hoe kan ik dat het beste verwoorden over standaard reintegratie procedures dus ik wens jouw daar in ieder geval heel veel succes mee en hoop dat dat beter zal gaan dan hoe mijn reintegratie verlopen is de afgelopen maanden en een aantal jaar geleden ook.

Van Tnn heb ik verder afgezien van een bevestiging van aanmelding nog niets vernomen mocht ik vrijdag 7 maart nog niks gehoort hebben bel ik ze maandag op.
Ik denk dat ze wel een kleine wacht tijd hebben omdat er misschien wel meerdere zijn die het graag willen proberen met dit traject.
Begrijp ik echter goed dat jij nog niet eens een bevestiging van aanmelding gehad hebt? als ik dat goed heb begrepen vind ik dat erg slecht van Tnn.
Als ik dat verkeert begrepen heb mijn excuus daarvoor

Groetjes jennifer
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jennifer19
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 feb 2014, 19:48
Gender: Vrouw
Locatie: Hoorn

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jennifer19 »

Ik ben ongeveer 10 minuten geleden gebelt over het project om te zien of het haalbaar is.
Er word vermoed dat het niet te doen is echter word het wel bij de coaches neergelegt om te kijken of er mogelijkheden zijn.
Word binnen 3 weken daar over nog opgebelt.

Ook wil ik er aan toevoegen dat er daar erg veel aanmeldingen zijn dus voor mensen die interesse hebben in dit project het kan zijn dat het even duurt voor je bericht krijgt.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Arike »

wat is niet te doen?
ik begrijp je post niet helemaal..
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Jennifer19
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 feb 2014, 19:48
Gender: Vrouw
Locatie: Hoorn

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jennifer19 »

Arike schreef:wat is niet te doen?
ik begrijp je post niet helemaal..
Volgens de persoon van tnn die ik telefonisch gesproken heb. Denken ze dat ze mij niet kunnen helpen om mijn arbeidsmarktpositie te verbeteren vanwege het feit dat uwv en andere reintegratie bureau's het blijkbaar ook niet voor elkaar krijgen. Dus de medewerkers van tnn denken dus dat ik geen baat heb bij het werk traject die hun aanbieden. Mijn situatie is helaas behoorlijk complex en daardoor denkt tnn dus dat het niet haalbaar is mij in dat traject te plaatsen. Echter is er nog niets aan de hand er word gesproken over mijn situatie met hun deskundige teams en daardoor is er alsnog kans dat het doorgaat.

Ik hoop dat het zo wat beter uitgelegt is.
Afbeelding

Afbeelding