Tnn project coaching transgenders naar werk

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Arike »

Goed uitgelegd! Thx!

Ik voel mijn eerdere mening over dit project bevestigd... blijkbaar is hun mening dat ze niets kunnen toevoegen aan al bestaande trajecten... dit soort speciale projecten zou juist bedoeld moeten zijn voor mensen in complexe situaties die NIET geholpen zijn in reguliere trajecten....

klinkt helaas als verspilling van OCW subsidiegeld... snapte toch al niet dat OCW zonodig zich moet bemoeien met iets wat veel meer op de weg van SoZaWe ligt...

@Bliemm: ik hoop dat ze uiteindelijk nog wel iets voor je kunnen betekenen, of dat je er op een andere manier alsnog komt! sterkte en succes!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jeste »

bliemm schreef:Begrijp ik echter goed dat jij nog niet eens een bevestiging van aanmelding gehad hebt?
Eerder deze week had ik een uitnodiging gekregen voor een kennismakingsgesprek. Het had even geduurd, omdat degene die erover ging even een paar dagen niet aanwezig was. Dat was ook tegen mij gezegd aan de telefoon.

Of het iets zal opleveren is natuurlijk nog maar de vraag, maar het lijkt mij in ieder geval goed om hieraan mee te werken.

Nu loopt er wel van alles tegelijk, want één dag eerder heb ik een gesprek bij de Dienst Werk en Inkomen over re-integratie. In dat gesprek ga ik natuurlijk wel vertellen over het project van TNN.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jeste »

Inmiddels had ik een kennismakingsgesprek gehad bij het TNN en nu gaat het verder bij de Dienst Werk en Inkomen. Het is nu dus even wachten tot ik een uitnodiging krijg van de persoon die over dit project gaat bij de DWI.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Jennifer19
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 feb 2014, 19:48
Gender: Vrouw
Locatie: Hoorn

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jennifer19 »

Jeste schreef:Inmiddels had ik een kennismakingsgesprek gehad bij het TNN en nu gaat het verder bij de Dienst Werk en Inkomen. Het is nu dus even wachten tot ik een uitnodiging krijg van de persoon die over dit project gaat bij de DWI.
Succes alvast dan maar
TNN heeft nog geen verder contact met mij opgenomen maar de 3 weken zijn ook nog niet om dat is vrijdag pas.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jeste »

Het zou wel leuk zijn als dit een passende werkplek op zou leveren. Vooral omdat ik me de laatste tijd begin te vervelen. In de winter was ik lekker vaak buiten (wandelen, fietsen), maar omdat ik een hekel heb aan zon kom ik nu vooral in de vroege ochtend en 's avonds buiten. In de uren daartussenin zit ik maar binnen. Wel bezig met het verplichte solliciteren, maar dat is nou niet echt motiverend.
Dan zou het leuker zijn om wat werk te gaan doen wat ook nog toekomstgericht is, omdat ik dan weer werkervaring opbouw.

Nu maar hopen dat ik snel een uitnodiging krijg voor een gesprek bij de Dienst Werk en Inkomen.

En nog even wat die zon betreft.... Warm weer vind ik wel heel erg lekker, maar die zonnestralen zijn zo heel erg warm, zeker bij dit weer. Te warm om iets aan te trekken en te koud om iets aan te toen. Het verschil in temperatuur tussen in de zon en in de schaduw is zo verschrikkelijk groot. Dat is ontzettend uitputtend voor mij.
Eigenlijk vind ik de zon alleen lekker als ik ontspannen in de achtertuin zit, met bijna niks aan kleding aan.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Jennifer19
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 feb 2014, 19:48
Gender: Vrouw
Locatie: Hoorn

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jennifer19 »

Hoi allemaal

Tnn heeft dus hun afspraak tegen over mij niet gehouden zou binnen 3 weken terug gebeld worden 3 weken vanaf 7 maart betekent dus uiterlijk 28 maart.
Dat is niet gebeurt ik wilde ze tot vrijdag 4 april gunnen en ze dan te bellen omdat ik het niet eens ben dat ze helemaal niets laten horen.
Helaas was vrijdag 4 april een echte rampen dag waardoor het er nogal bij ingeschoten is mijn hele huis stond onder water door een afvoer verstopping sinds donderdag 3 april helaas deed de woningbouw en het riolerings bedrijf nogal moeilijk door het geen noodsituatie te noemen daardoor heb ik helaas TNN nog steeds niet gebeld eerst moet de nasleep van die overstroming opgelost worden dus dit gaat nog wel even duren.

Groetjes Jennifer
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Barbarella »

Dus hebt geen baan, maar wel een hoop werk.

Sorrie voor dat grapje. Jammer dat het TNN project een kat in de zak blijkt.

Veel geluk met de woningbouw,

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jeste »

Gelukkig loopt het project voor mij beter. Inmiddels had ik een gesprek gehad bij de Dienst Werk en Inkomen van de Gemeente Amsterdam. Er wordt stap voor stap bekeken wat er allemaal speelt bij mij m.b.t. werk. Dat zijn ook een aantal problemen. Dat is te veel om op te schrijven en heeft niet alleen te maken met transgenderproblematiek, maar lange werkdagen kunnen voor mij echt niet. 5 dagen in de week werken is ook te veel.
In het eerste gesprek had ik wel het gevoel serieus genomen te worden. Hopelijk gaat dat zo door.
Uiteindelijk is het dan de bedoeling om via een werkervaringsplaats aan de slag te gaan.
Verder is het positief dat ik nu geen sollicitatieplicht meer heb. Dus niet meer nutteloos solliciteren, alleen maar omdat het moet.

Natuurlijk weet ik wel heel erg goed dat er bijna geen werk is en dat de kans om via een werkervaringsplaats weer langdurig aan het werk te gaan daardoor evengoed klein is. Toch lijkt het me altijd beter dan niets doen.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Jennifer19
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 feb 2014, 19:48
Gender: Vrouw
Locatie: Hoorn

Re: Tnn project coaching transgenders naar werk

Bericht door Jennifer19 »

Helaas is het voor mij bij tnn zeer overduidelijk fout gegaan en zodra ik alle dingen op een rijtje heb gaat er wel degelijk een klacht naartoe.

Dat terzijde ik heb nu misschien geen betaalde baan maar het is me wel gelukt om een vrijwilligerscontract te bemachtigen met doorgroei mogelijkheden als administratief ondersteunster bij de wering ouderen en gehandicapten zorg dus ondanks dat het nog niet betaald is is er tenminste wel weer schot in de zaak.

Groetjes Jennifer
Afbeelding

Afbeelding