Nieuwe chat! Zie dit topic.

Je zelf van het internet halen.

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Je zelf van het internet halen.

Bericht door Veronica »

Ik verstop mij niet maar de oude ik vind je niet meer online. :)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Je zelf van het internet halen.

Bericht door Anon20180501 »

Mijn 'oude ik' heeft nooit op Internet gezeten, op FB heb ik 2 dagen gezeten om de mensen die ik net had leren kennen op de voorloper van dit forum en waarvan ik was gaan houden niet uit het oog te verliezen tijdens de korte overgangsfase waarin dit forum werd gelanceerd.
Op hyves heb ik ooit 2 testberichtjes geplaatst, meer niet, en op het politieke forum waar ik een paar jaar terug nog echt actief reagluurde gebruikte ik een nickname die enigszins lijkt op mijn naam maar die naam is dan weer alleen bij de daar aanwezige insiders bekend.

Als mensen wat van mij willen weten dan ben ik voor de simpele zielen alleen terug te vinden via dit forum. En weet je wat, daar zit geen enkel (staats~)geheim tussen en als het iemand of een organisatie teveel moeite is om mij en mijn en leven te fileren via links op Internet dan wil ik ze het ook wel allemaal face to face vertellen.

x'jes Daniéla
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Je zelf van het internet halen.

Bericht door Freetouch »

Oh Daniéla,

ik weet je ook te bereiken op je 06 nummer, via e-mail, en weet waar je woont, en vind het ook enorm leuk om bij je aan te bellen. ;)
Oh maar momenteel heb ik een uitzonderingspositie....

XXX Melany
“good enough”
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Je zelf van het internet halen.

Bericht door Anon20180501 »

O, jij bent dus diegene die me elke keer weer lastig valt op mijn verzoek.
Ik heb dus die hele 'google-alerts' helemaal niet nodig. :)

Ik hoor de bel niet maar toch rinkelt er iets...

love you xxx
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: Je zelf van het internet halen.

Bericht door Alexandra »

Herstel, Google alerts is alleen om te zien of je naam ergens opduikt.

Wil je echt checken hoe vaak je bent ge-Googled, dan kan dat nog steeds. Maar dan moet je een AdWords account aanmaken, en dan adverteren met je eigen naam als "keyword". Je kunt dan ook een advertentie laten zien als iemand je googled, zoiets als: "Hee gluurder! zoek je mij? ben je op zoek naar gratis webcam seks?" Gewoon, om even te kijken of die persoon ook daadwerkelijk doorklikt, zodat je weer wat munitie hebt... ;)
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Je zelf van het internet halen.

Bericht door Raisa »

Een handige "How to disappear online" gids.
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: Je zelf van het internet halen.

Bericht door Alexandra »

... vergeet niet dat ook hier -deze site- niets 100% veilig is. Ook niet verborgen...

Rond 2011 was travestie gehacked. Alle accounts en de gehele database stond ergens op een hackerwebsite in India, gratis te downloaden. Als je daar ooit lid van bent geweest, dan ligt alles al op straat. Incluis je e-mailadres en wachtwoord. Ik heb de mensen achter travestie.org toen gewaarschuwd, maar nooit een reactie van ze gekregen. Was zelf geen lid, maar ik dacht even een goede daad te stellen.

Dus ja... wat dat betreft kun je nog zo voorzichtig zijn, als je echt wilt verdwijnen kun je beter de modem kabel doorknippen...
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Je zelf van het internet halen.

Bericht door Veronica »

Sasha schreef:... vergeet niet dat ook hier -deze site- niets 100% veilig is. Ook niet verborgen...

Rond 2011 was travestie gehacked. Alle accounts en de gehele database stond ergens op een hackerwebsite in India, gratis te downloaden. Als je daar ooit lid van bent geweest, dan ligt alles al op straat. Incluis je e-mailadres en wachtwoord. Ik heb de mensen achter travestie.org toen gewaarschuwd, maar nooit een reactie van ze gekregen. Was zelf geen lid, maar ik dacht even een goede daad te stellen.

Dus ja... wat dat betreft kun je nog zo voorzichtig zijn, als je echt wilt verdwijnen kun je beter de modem kabel doorknippen...
Dat klopt maar dat is moeilijk in een land als Nederland, alles moet tegenwoordig via internet helaas.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Yentl
Berichten: 277
Lid geworden op: 05 jun 2015, 14:52
Gender: Trans MtF

Re: Je zelf van het internet halen.

Bericht door Yentl »

Kort na mijn CO fietste ik door mijn huidig woonplaatsje, toen ik plots achterin het dorp werd ingehaald, door een wild rijdend autootje van google streetview. Ik heb mezelf nooit gecheckt, of ik daar al vereeuwigd ben.
Sweet kiss of goodbey
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 972
Lid geworden op: 17 apr 2012, 19:53
Gender: Anders

Re: Je zelf van het internet halen.

Bericht door Danielle »

Gezichten worden in streetview standaard geblurred. Ook al sta je herkenbaar op de foto, online zal je niet bepaald herkenbaar zijn.
Mijn transitieblog: Fading Gender