Ik ben mijn brein; deel 37497

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Ik ben mijn brein; deel 37497

Bericht door Barbarella »

Mannen hebben dozen in hun hoofd en vrouwen draden. Een komiek zegt het.

https://www.youtube.com/watch?v=AQ9L9YBJkk8" target="_blank

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ik ben mijn brein; deel 37497

Bericht door Veronica »

Barbarella schreef:Mannen hebben dozen in hun hoofd en vrouwen draden. Een komiek zegt het.

https://www.youtube.com/watch?v=AQ9L9YBJkk8" target="_blank

Barbarella
+1 :lol:
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Ik ben mijn brein; deel 37497

Bericht door Anon20180501 »

Hai Lise

Ik wilde er verder ook niets mee zeggen hoor Lieverd en bij 1 op 1 testjes zonder labeltje m/v heb je gewoon gelijk,
dan zullen de uitslagen geen enkel uitsluitsel bieden.
En ook ik kan beter mijn verbeelding even uitschakelen want alleen al bij het idee verdwijnt stante pede mijn hongergevoel. :)

x'jes en liefs
Daniéla
elke
Berichten: 278
Lid geworden op: 18 feb 2014, 21:59
Gender: Transgender

Re: Ik ben mijn brein; deel 37497

Bericht door elke »

Ik vind dit absolute kul!

Gelukkig een leuke reactie:

"Meanwhile the rest of science recognizes gender dymorphisim is a real thing. These feminists need to take their religion elsewhere. Belief alone doesn't make a scientific fact and anyone who'd say "they look the same" in regard to brains and wanting to be taken seriously needs to realize we're talking about the arrangement of connections between 100 billion neurons after millions of years of gender dymorphic evolution. The races in contrast have only been apart for around 50,000 years. "
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: Ik ben mijn brein; deel 37497

Bericht door Alexandra »

Het genetisch verschil tussen de mens en de chimpansee is minder dan 2% en de overeenkomst 98%. Leg de twee genetische profielen naast elkaar, en je kunt de mens niet van de chimpansee onderscheiden. Het genetisch verschil is respectievelijk groot genoeg om van boom naar boom te zwaaien, en een mens op de maan te zetten.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ik ben mijn brein; deel 37497

Bericht door Veronica »

Sasha schreef:Het genetisch verschil tussen de mens en de chimpansee is minder dan 2% en de overeenkomst 98%. Leg de twee genetische profielen naast elkaar, en je kunt de mens niet van de chimpansee onderscheiden. Het genetisch verschil is respectievelijk groot genoeg om van boom naar boom te zwaaien, en een mens op de maan te zetten.
En spreken, chimpansee kan dan wel gebarentaal leren, praten kan hij niet.

Toen bleek die 2% ineens gigantisch veel te zijn.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Ik ben mijn brein; deel 37497

Bericht door Barbarella »

Sasha schreef:Het genetisch verschil tussen de mens en de chimpansee is minder dan 2% en de overeenkomst 98%. Leg de twee genetische profielen naast elkaar, en je kunt de mens niet van de chimpansee onderscheiden. Het genetisch verschil is respectievelijk groot genoeg om van boom naar boom te zwaaien, en een mens op de maan te zetten.
Van boom naar boom slingeren komt op mij een stuk intelligenter over dan een mens op de maan zetten.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: Ik ben mijn brein; deel 37497

Bericht door Lise »

:lol:
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ik ben mijn brein; deel 37497

Bericht door Veronica »

Barbarella schreef:
Sasha schreef:Het genetisch verschil tussen de mens en de chimpansee is minder dan 2% en de overeenkomst 98%. Leg de twee genetische profielen naast elkaar, en je kunt de mens niet van de chimpansee onderscheiden. Het genetisch verschil is respectievelijk groot genoeg om van boom naar boom te zwaaien, en een mens op de maan te zetten.
Van boom naar boom slingeren komt op mij een stuk intelligenter over dan een mens op de maan zetten.

Barbarella
Nu je het zo zegt, er is geen zuurstof op de maan.

Dan is die chimpansee toch slimmer :lol:
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Ik ben mijn brein; deel 37497

Bericht door Raisa »

Veronica schreef:ik voel mij een vrouw maar toch speelde ik met lego
Wie speelde er niet met Lego als kind? Mijn zussen, moeder, buurmeisje... Vroeger werd het ook heerlijk genderneutraal gemarket, dat is nu helaas wel anders met 'jongenslego' met grote voertuigen en 'meisjeslego' met pastelkleuren en vila's

Als ik later groot ben (lees: als ik later geld heb) gaan we thuis een hobbykamer vol met Lego maken :D