'Bebaarde vrouw' emotioneel door warm Hollands welkom

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
MarloesIsWeg
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:02
Gender: Vrouw

Re: 'Bebaarde vrouw' emotioneel door warm Hollands welkom

Bericht door MarloesIsWeg »

ik vind die Conchita helemaal niks. Maar dat is mijn smaak, ik hou gewoon niet van die nichterige gebaren. Maar van mij mag hij de wereld op zn kop zetten, of het goed of slecht is voor mij als transvrouw maakt niet uit, het is niet aan mij om de wereld te bepalen, dan liever de transfoben eruit. . Ik vind het wel leuk dat hij mij confronteert met met mijn eigen hokjesgeest, en hij is vrouwelijker dan ik, heeft een beter figuur, en een succesvolle carrière. en dat vind ik eigenlijk best wel k*t hihihi ;) Hoewel ik niet zou willen ruilen hoor...

Maar wat ik wel echt ècht irritant vind is dat ik dan mailtjes krijg van mensen die hebben zitten snikken bij het songfestifal, en dan schrijven dat ze daarbij aan mij hadden gedacht. Gatver ! Ik ben hun zieligerd. En zij zijn mijn bethrokkenen... halleluja. Ik kan het ze niet helemaal kwalijk nemen, ik zou ook aan mij denken als ik de enige transvrouw was in mijn omgeving, dat gebeurt gewoon. Mensen die een homo kennen, en geen transgender, denken aan die homo. maar oooohwe :evil: :evil: :evil: Als ze eens wisten dat ik me nog iedere dag met heel veel weerstand moet scheren, ... :fpalm: :fpalm:
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: 'Bebaarde vrouw' emotioneel door warm Hollands welkom

Bericht door Fay »

wat zijn nichterige gebaren?

nie gezien

fay
MarloesIsWeg
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:02
Gender: Vrouw

Re: 'Bebaarde vrouw' emotioneel door warm Hollands welkom

Bericht door MarloesIsWeg »

nichterige gebaren, dat zijn overdreven verwijfde gebaren, dat is dat iemand een bepaald soort act opvoert.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: 'Bebaarde vrouw' emotioneel door warm Hollands welkom

Bericht door Veronica »

Martine Le Clere schreef:nichterige gebaren, dat zijn overdreven verwijfde gebaren, dat is dat iemand een bepaald soort act opvoert.
Misschien is dat jouw mening en dat vind ik prima, maar als iemand die heel veel nichterige homoseksuelen kent (die voor de rest niet anders zijn dan anderen) vond ik die optreden van Conchita niet nichterig.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: 'Bebaarde vrouw' emotioneel door warm Hollands welkom

Bericht door Barbarella »

Ik geloof niet dat "nichten" een act opvoeren, ik geloof dat "nichten" authentiek zijn in hun gedrag.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: 'Bebaarde vrouw' emotioneel door warm Hollands welkom

Bericht door Fay »

Martine Le Clere schreef:nichterige gebaren, dat zijn overdreven verwijfde gebaren, dat is dat iemand een bepaald soort act opvoert.
Ik ken beduidend weinig vrouwen ( nul)die zich nichterig gedragen, die overdreven vrouwelijke/verwijfde bewegingen zijn verre van vrouwelijk

Fay
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: 'Bebaarde vrouw' emotioneel door warm Hollands welkom

Bericht door Anon20180730 »

bij mijn nichtje wel ;) en niet te vergeten miss Piggy :)

Afbeelding
MarloesIsWeg
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:02
Gender: Vrouw

Re: 'Bebaarde vrouw' emotioneel door warm Hollands welkom

Bericht door MarloesIsWeg »

Fay schreef:
Martine Le Clere schreef:nichterige gebaren, dat zijn overdreven verwijfde gebaren, dat is dat iemand een bepaald soort act opvoert.
Ik ken beduidend weinig vrouwen ( nul)die zich nichterig gedragen, die overdreven vrouwelijke/verwijfde bewegingen zijn verre van vrouwelijk

Fay
volgens mij is het wel vrouwelijk, maar overdreven. En nee, een vrouw die gewoon een vrouw zit te zijn, zal het niet overdrijven. Maar het lijkt me allemaal zo'n zinloze discussie over een zin die ik heb gezegd. Ik vind dat nichterig, zo beter ?
MarloesIsWeg
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:02
Gender: Vrouw

Re: 'Bebaarde vrouw' emotioneel door warm Hollands welkom

Bericht door MarloesIsWeg »

Barbarella schreef:Ik geloof niet dat "nichten" een act opvoeren, ik geloof dat "nichten" authentiek zijn in hun gedrag.

Barbarella
geeft toch niet schàaat :lol: ik houw van jeh :hug:
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3661
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: 'Bebaarde vrouw' emotioneel door warm Hollands welkom

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik had me voorgenomen als iemand me er op zou aanspreken, dat ik zou aangeven geen verwantschap te voelen met Conchita. Ik draag zelden of nooit jurken, ik laat nooit een baard staan en het allerbelangrijkste, ik kan totaal niet zingen. Ik heb het niet nodig gehad.
Irene