Komen er meer en meer MtF's ?

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1428
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Komen er meer en meer MtF's ?

Bericht door Alice »

Zou dit een van de reden zijn? :)

De aanwezigheid van een vrouw veranderde de presentatoren in watjes
Het was geen goede avond voor het testosteron, het hormoon dat mannen kerels maakt. In Factcheckers (NPO), wetenschappelijk onderzoek met een vleugje cabaret, werd onderzocht of het waar is dat het testosteronniveau bij westerse mannen gevaarlijk aan het dalen is. 'Het is maar goed dat we het glazen plafond hebben uitgevonden', zei presentator Joep van Deudekom.

In elke aflevering van Factcheckers wordt er een ervaringsdeskundige bijgehaald, in dit geval Marloes Coenen, een jonge vrouw die haar charme combineert met een carrière als kooivechter. Allereerst, dat de Nederlandse man gereduceerd dreigt te worden tot een 'lulletje en een huilebalk' lijkt bewezen te worden door de 'mannelijkheidsindex'. Die bestaat dus kennelijk. Van de 74 onderzochte landen neemt Nederland de 72ste plaats in - met alleen twee landen waar mannen hun eigen truien breien achter ons. Staat het Utopia hier voor de deur of is ons biologische kaartenhuis aan het instorten?

Er werd een test gedaan met vier vrijgezelle mannen, die hun testosteron nog nodig hebben op de vrije markt, en vier jonge vaders. Wie zou er winnen met een potje karten? Driemaal raden. Het bewijs voor de stelling dat Nederlandse mannen minder manlijk worden, lag trouwens gewoon in de studio. In de aanwezigheid van een vrouw met een stralende lach en de mogelijkheid om de heren tot pulp te slaan veranderden de presentatoren in een stel stamelende schooljongens. Watjes.

- Bron: Het Parool Han Lips

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1412829" target="_blank
http://tvblik.nl/factcheckers/wordt-ned ... annelijk-1" target="_blank
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Komen er meer en meer MtF's ?

Bericht door Veronica »

Ja ik keek dat gisteren, de Nederlandse man mag dan een watje worden, genoeg buitenlands vlees hier op de markt dat wel goed is ;)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
YS62
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 mar 2013, 18:29
Gender: Vrouw
Locatie: Tussen Rotterdam en Gouda

Re: Komen er meer en meer MtF's ?

Bericht door YS62 »

Vraag mij niet waar ik het gelezen heb, maar onder voorbehoud is dat overgewicht ook geen goed doet aan minimaal de kwaliteit van sperma bij de andere sexe.

Verder is gezien het gif wat in ons eten zit in z'n algemeenheid mi ook geen bijdrage tot een hoogwaardige kwalitatieve sperma over algemene gezondheid maar niet te spreken
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 973
Lid geworden op: 17 apr 2012, 19:53
Gender: Anders

Re: Komen er meer en meer MtF's ?

Bericht door Danielle »

YS62 schreef: Verder is gezien het gif wat in ons eten zit in z'n algemeenheid mi ook geen bijdrage tot een hoogwaardige kwalitatieve sperma over algemene gezondheid maar niet te spreken
Gif? Welk gif? E948, E300, dihydromonoxide? Welk gif bedoel je?
Mijn transitieblog: Fading Gender
YS62
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 mar 2013, 18:29
Gender: Vrouw
Locatie: Tussen Rotterdam en Gouda

Re: Komen er meer en meer MtF's ?

Bericht door YS62 »

Danielle schreef:
YS62 schreef: Verder is gezien het gif wat in ons eten zit in z'n algemeenheid mi ook geen bijdrage tot een hoogwaardige kwalitatieve sperma over algemene gezondheid maar niet te spreken
Gif? Welk gif? E948, E300, dihydromonoxide? Welk gif bedoel je?

http://www.ahealthylife.nl/lijst-van-e-nummers/" target="_blank
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8027
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Komen er meer en meer MtF's ?

Bericht door Emma »

Danielle schreef:Gif? Welk gif? E948, E300, dihydromonoxide? Welk gif bedoel je?
Ik denk 89a. We zitten in een slechte Bondfilm waar schurk Graaf Mon Santo de wereldheerschappij probeert de vestigen door ons te vergiftigen met een mengseltje van 87a en 89a. Je merkt er niets van maar na verloop van tijd zie je er zo uit:

Afbeelding

Afbeelding

Vroeger, en dan heb ik het over nog niet zo heel lang geleden, paar honderd jaar of zo, ging je rond je 40e dood. Mijn grootouders waren oude mensen toen ze de 70 passeerden. Mijn vader wordt 71 dit jaar en is sinds zijn 55e niet heel veel meer veranderd. Waar vergelijken we eigenlijk mee? Zelfs met mijn dagelijkse androcur inname heb ik nog een hoger testosterongehalte als mijn alter ego bij 43 jaar die nog hartstochtelijk vocht in het leger van Napoleon. Die lag met zijn 29e namelijk al begraven bij Waterloo.

En nu gauw een boterham met rosbief eten.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8027
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Komen er meer en meer MtF's ?

Bericht door Emma »

Van die pagina:
De lijst is wel erg kritisch, dus bij de minste of geringste twijfel hebben we de classificatie ingedeeld naar oranje of rood.
Met andere woorden, FUD, oftewel Fear, Uncertainty and Doubt. Geen enkele onderbouwing, ook geen niet-wetenschappelijke.

Oh en E300 en Dihydromonooxide, daar kun je weldegelijk een vergiftiging van oplopen.

Meh.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Komen er meer en meer MtF's ?

Bericht door LisaM »

Emma schreef:Vroeger, en dan heb ik het over nog niet zo heel lang geleden, paar honderd jaar of zo, ging je rond je 40e dood. Mijn grootouders waren oude mensen toen ze de 70 passeerden.
Dat is een mythe, de gemiddelde leeftijd lag rond die leeftijd. Dat kwam echter door de hoge kindersterfte, als je je jeugd overleefde werd je al snel 70...
http://myrofas.wikidot.com/middeleeuwen:dood" target="_blank
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6822
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Komen er meer en meer MtF's ?

Bericht door Eva »

We dwalen nogal af van het onderwerp. Als afsluiting van dat afdwalen zou ik een boekje willen aanbevelen waarin wel gedetailleerd wordt aangegeven waarom bepaalde stoffen de kleur oranje of rood krijgen: Wat zit er in uw eten?. Past makkelijk in je tasje en desgewenst zelfs in je kontzak.

Nu terug naar het onderwerp :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Robin02
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 jun 2014, 07:07
Gender: Vrouw

Re: Komen er meer en meer MtF's ?

Bericht door Robin02 »

Denk niet alleen in Nederland maar wereld wijd gezien dit blogje: http://malefemininitygenderrolereversal ... 3dc8454817" target="_blank