Plan voor Tilburgse homowijk

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Plan voor Tilburgse homowijk

Bericht door Barbarella »

Heb Pinknews hierover aangeschreven.

Denk dat het wel een goed plan is om dit zo snel mogenlijk in de buitenlandse media te brengen. Als andere mensen andere LGBT'site en media aan kunnen schrijven is misschien wel fijn.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Plan voor Tilburgse homowijk

Bericht door Barbarella »

Heb het volgende blokje info toegevoegd. aan mijn mail, als andere mensen een andere organisatie aan willen schrijven voel je vrij om het blokje info te gebruiken.

the developer:

http://blauwhoed.nl/" target="_blank

The city this takes place in.

http://www.tilburg.nl/" target="_blank

The telefoon number for the city of Tilburg if you call from abroud.

+31 13 542 8494.

the english website of the biggest gay rights organisation in the Netherlands

http://www.coc.nl/engels" target="_blank
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6822
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Plan voor Tilburgse homowijk

Bericht door Eva »

Ik neem vooreerst aan dat het hier een grap betreft. Zo niet dan is het een heel erg ziek plan.

Ik heb feitelijk geen last van discriminatie of iets wat daar op lijkt. Ik heb wel vervelende ervaringen gehad, maar die kwamen dan uit de lgbT-hoek. Laat mij maar lekker bij gewone mensen blijven wonen, inclusief mensen van mediterrane afkomst. Die accepteren me en vallen me niet lastig.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Plan voor Tilburgse homowijk

Bericht door Barbarella »

Ik wil een dorpje voor Barbarella's. Grapje

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 214
Lid geworden op: 24 dec 2013, 15:08
Gender: Vrouw

Re: Plan voor Tilburgse homowijk

Bericht door Janneke »

Zelfs al zouden mensen vrijwillig in zo'n plek willen gaan wonen dan is er een oorzaak en daar moet iets aan gedaan worden. Ik hoop dat de politiek dit oppakt en er iets mee doet.
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Plan voor Tilburgse homowijk

Bericht door Barbarella »

Mee eens Janneke, het is ook heel iets anders dan vilage vorming waarbij een bestaande wijk meer LGBT'rs krijgt. Boverdien is vilage vorming iets dat plaatsvind terwijl er gemancipeert wordt, we zouden dat staium allang voorbij moeten zijn geweest. dit is een enorme stap terug. de kwalijke gevolgen zijn niet te overzien. Overgens mag Blauwhoed van mij een eigen eiland voor de kust.

Bar
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Plan voor Tilburgse homowijk

Bericht door Eveliene »

Het doet mij denken aan de Joodse getto's in Polen tijdens de tweede wereldoorlog en ik krijg van het idee dan ook een ontzettend vieze smaak in mijn lieve mondje. Maar ik begrijp het idee gewoon niet, wat we willen is tenslotte volledige integratie in de maatschappij en dan zouden we ons op deze manier gaan afzonderen, dan liever een wijk ergens midden in de polder waar de ergste haters kunnen wonen.
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Plan voor Tilburgse homowijk

Bericht door Jannet V »

Loslopende gekken die zoiets bedenken. Heb m'n ongenoegen geuit op hun Facebook pagina. https://www.facebook.com/blauwhoed?fref=ts" target="_blank
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Plan voor Tilburgse homowijk

Bericht door Anon20180730 »

laat me denken aan 'Open het dorp' gepresenteerd door Mies Bouwman. Zo'n dorp met dependances van het VUmc en het PIG en een apotheek vol hormonen. Gezellig alle forumleden bijeen, ieder kent elkaar (dus forum vervalt) én helpt / ondersteunt elkaar. Lekker veel dorpse roddel, haat en nijd en ieder houdt zijn/haar eigen stoepje schoon. Een kerk in het midden en jaarlijkse een heuse kerstboom. Best ouderwets gezellig :fpalm:
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Plan voor Tilburgse homowijk

Bericht door Veronica »

Irene schreef:laat me denken aan 'Open het dorp' gepresenteerd door Mies Bouwman. Zo'n dorp met dependances van het VUmc en het PIG en een apotheek vol hormonen. Gezellig alle forumleden bijeen, ieder kent elkaar (dus forum vervalt) én helpt / ondersteunt elkaar. Lekker veel dorpse roddel, haat en nijd en ieder houdt zijn/haar eigen stoepje schoon. Een kerk in het midden en jaarlijkse een heuse kerstboom. Best ouderwets gezellig :fpalm:

Iemand die het doorheeft :lol:
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding