het gaat geweldig op alle vlakken :)

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

het gaat geweldig op alle vlakken :)

Bericht door Aris »

Hallo Allemaal.
ben hier al een tijdje niet echt actief geweest, zullen dus nu veel bij zijn gekomen die geen idee hebben wie ik ben, nou ja vragen staat vrij :)
ik ben heel druk met van alles dat is eigenlijk de grootste rede, heb in het begin hier veel info opgedaan en mensen leren kennen, en ben toen mijn eigen gegaan.
Die gene die me kennen, weten dat ik best wel extravert en apart ben :)
maar goed mijn verhaal/ update.
Ik weet nu dus voor 100% zeker dat ik transgender ben :) heel veel puzzelstukjes zijn in mijn speurtocht op zijn plaats gevallen.
Bevestiging van schoolvriendinnetjes de lagere en zelfs kleuterschool, evenals en leraar van toen, bevestigen dat ik ook toen altijd samen was met de meisjes, ik had niets met jongens.
Van de week nog die zelfde bevestiging van een tante, ik wist het al van kleins af aan zei ze ........ !!
In de loop van mijn leven ben ik al mijn "aparte "dingen, ook mijn vrouwelijke trekjes gaan noemen.
Maar goed, ik leef nu ruim een jaar 24/7 als vrouw, sinds ruim 2 maanden aan de hormonen en androcur via de huisarts ( in overleg met VU ) en jawel ik heb al resultaat, wel erg snel vind ik .
Sinds 3 weken erg zere tepels en borsten, jippie ze groeien !!!! mannelijke beharing word minder, huid wordt zachter :)
Inmiddels aangemeld bij VU en begin Juli maken ze een afspraak voor intake :)

Ik ben inmiddels paar keer op Tv geweest, in Nov vorig jaar een serie bij man bijt hond http://www.manbijthond.nl/rubrieken/aris" target="_blank
en dit jaar bij Hotter than my doughter met Gordon (dat was een statement )
Ik kan overal me zelf zij, hoe opvallend ik ook ben, ik ben altijd 100% me zelf,dus nog altijd geen doorsnee, en dat valt nu eenmaal op, ik doe het dus zeker NIET OM op te vallen !!
Afgelopen zaterdag in den Haag, Veteranen dag, ( ik ben Libanon veteraan 1979 ) ik heb dus als me zelf/vrouw meegelopen in het defilé samen met een grote groep andere veteranen, die accepteren en respecteren mij allemaal !!
Ik rij al jaren amerikaanse auto,s ik ga dus naar meetings en evenementen, kan er zo zonder problemen rondlopen, ze kennen mij .
ik ga naar Fantasy evenementen, ( fantasy fair/ castlefest ) in grote victoriaanse jurken, dat is echt mijn passie ook daar kent iederee me wel.
Ik wordt gevraagd voor fotoshoots !!! sommige in het kader van transgenders, maar meeste gewoon mooie shoots samen met andere vrouwelijke modellen !! dat is iets waar ik hel trots op ben en vroeger niet aan hat kunnen denken ( ik was niets )
mooiste van alles, ik heb 3 kinder, jongens van 18-25 en 28, ik kan overal samen met ze naar toe, terrasje, uit eten, auto meeting en wat dan ook, zij schamen zich niet voor mij !! accepteren en respecteren mij, en dat gaat ook op voor mijn schoondochters !
ik weet het helaas gaat dat niet bij iedereen zo makkelijk.

zo dit was even een update, het gaat dus echt geweldig goed :) als iemand vragen heeft hoor ik dat graag
nu al vast voorbereiden voor de woman only party zaterdag in Eindhoven op de roze zaterdag Zsa Zsa in het van Abbe museum, transgenders zijn welkom, heb ik over gehad ! ik zal daar zijn in Victoriaans ls publieks trekker :) op verzoek :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6822
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: het gaat geweldig op alle vlakken :)

Bericht door Eva »

We hadden je niet uit het oog verloren, Aris. Je doet het goed. Heel goed!
Moedig ook vaak, maar dat je moed hebt is al eerder aangetoond :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3665
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: het gaat geweldig op alle vlakken :)

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik heb je nog een paar keer voorbij zien lopen op Fantastyval.
Irene
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: het gaat geweldig op alle vlakken :)

Bericht door Aris »

leuk, en dan kom je niet ff gedag zeggen ? :) volgende keer ff doen hoor !
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3665
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: het gaat geweldig op alle vlakken :)

Bericht door Irene_de_Vreede »

Zal het volgende keer doen :)

Zal wel Castlefest worden.
Irene