Hoe open en vrij IS Nederland?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Hoe open en vrij IS Nederland?

Bericht door Eva »

Verdorvenheid, huh?
Onze huisbazin in Lemgo zei altijd "Tucht moet er zijn; al is het maar ontucht".
Een beetje verdorvenheid vind ik soms wel aangenaam ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Hoe open en vrij IS Nederland?

Bericht door Aster »

Ik volg met interesse de nu gaande ineternetdiscussie over marokkaans rascisme jegens zwarten én blanken, joden en de virulente homo-discriminatie die maroks openlijk aan de dag leggen, compleet met openlijke geweldpleging.

Na eergisteravond het schokkende interview bij P&W met Hassnae Bouazza gezien te hebben.
Ging dus over de 'negerhoer' die in elkaar getrapt werd door 5 marokkanen. Zodanig dat ze een week later haar baby verloor.

Het mens ging volkomen hysterisch tekeer tegen Bart Schut die een kritisch artikel over rascistische marokkanen geschreven heeft in de VK.
Gebaseerd op feitenkennis, want Bart Schut heeft een zwarte vriendin met wie hij in Casablanca gewoond heeft tijdens zijn werk.

Bij Hassnae ging het slachtofferschap in de hoogste versnelling: rascistische, joden, hoofddoekloze vrouwen, joden, negers en homohatende maroks bestaan niet; maroks zijn per definitie slachtoffer van autochtoon rascisme.

Wat ze voor hysterische onzin uitkraamde..............ONGELOOFLIJK! Dat autochtonen veel erger rascistisch zijn en dat die praatjes verspreiden dat marokkanen blanke baby's eten (beeldspraak geleend van inmiddels overleden anti semieten van zekere afkomst en signatuur)

Dat ze zelf door PVV'ers en Geenstijlers voor 'moslimhoer' wordt uitgemaakt omdat een blanke partner heeft in de vorm van Peter Breedveld...gelukkig dat al die PVV'ers en Geenstijlers een desbetreffende sticker op hun voorhoofd dragen zodat ze op straat te herkennen zijn....NOT!
Waanzin, kolder en totale hysterie om de maroks in een schoon blaadje te praten en maar amper een woord voor de ouders die hun baby verloren zijn.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... marok.html" target="_blank

Verder wordt het marok wangedrag met de boerka der liefde bedekt door allerlei marok 'intellectuelen', mannen wel te verstaan.

Said el Hadji in de VK:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opi ... tuur.dhtml" target="_blank

'Familie eer', blablabla...maar waar meneer de 'intellectueel' niet bij stil staat....is dat als die 'familie eer' afhankelijk zou zijn van het gedrag van hun mannen, het hele begrip allang opgeheven zou zijn gezien hun criminele gedrag enz.


Maar hier een straatinterview met hoofddoekloze marokmeisjes die OOK voor hoer uitgemaakt worden en 1 hoofddoekje dat het nog goed praat ook:

http://www.youtube.com/watch?v=wAeKKNrq ... age#t=257s" target="_blank

deel2:

http://www.youtube.com/watch?v=IDmFCWv2 ... ure=relmfu" target="_blank

Waar blijven de NL feministes, de anti discriminatie platforms, de NL bekent kleur, de anti rascisme fronten enz?

P.s: werd vandaag 'aangesproken met: 'jij bent strak. ik wil jou wel likken'.

Mijn mond viel open en mijn wenkbrauwen trokken zich op tot op mijn haarkruin.

Alleen was dit een antilliaan van een jaar of 25.

Voor de verandering.
Kitty
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:00

Re: Hoe open en vrij IS Nederland?

Bericht door Kitty »

heb het gezien... wat een vreselijk mens....ik ben haar aanstellerige verongelukte stemmetje direct heel hard na gaan doen en moest gaan ijsberen en naar de keuken vanwege de agressie die het in me opriep lol

Docu rauw en puur ook al eerder gezien....ik besef me ook dat ondanks dat ik niet van hoge klasse ben... ik desondanks wel heeeeeeel erg netjes ben opgevoed en die subcultuur in voornl de steden staat werkelijk zo mijlenver van mijn normen en waardebesef af dat ik er gewoon nu rekening mee hou dat voor grote groepen mensen in NL een ander mensenleven echt niets betekent.

Zo ver zijn we als maatschappij al afgedaald... ik kan me een TV spotje herinneren.... een kind haal je misschien wel uit de oorlog maar haal je de oorlog uit het kind...
Blijkbaar dus niet...althans daar is van ons kant uit geen moeite voor gedaan... gewoon naarbinnen gehaald en heel naïef gedacht dat mensen die al generaties lang in oorlog verkeren en/of een heel ander temperament hebben en/of voor wie religie zo ongeveer de volkomen identiteit in beslag neemt, dat we die mensen wel zouden kunnen betrekken en opnemen in onze maatschappij.... en toen bleek dat dat niet lukte en de eerste homo's op straat werden aangevallen.... decennia terug al...gewoon weggekeken...We hebben als maatschappij deze groepen zelfs aangemoedigd zichzelf af te zonderen zogezegd om hun eigen "identiteit" te kunnen behouden.

Het ironische is dat ik de laatste tijd alleen exmoslimvrouwen openlijk hun waardering heb horen uitspreken voor de vrouwen die voor vrouwenemancipatie hebben gezorgd in Nederland.

Wat is dat toch met Nederland? Homo emancipatie/vrouwen emancipatie...zorg voor ouderen, zieken gehandicapten enz... het lijkt allemaal echt niks meer te betekenen voor de mensen. Het gaat hen niet aan. Soort van ver van mijn bed show. Totdat je zelf in een buurt woont waar affiches door marok jeugd worden afgeplakt omdat er "teveel bloot" op staat. Of in een wijk waar je niet meer veilig over straat kunt 's avonds (of overdag).

En nu is het zo'n groot probleem geworden... dat ik denk dat eigenlijk niets dit meer kan herstellen behalve heel veel tijd. En mogelijk dat internet iets positiefs zal doen. Zodat het niet helemaal naar een prehistorisch niveau afzakt allemaal.
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Hoe open en vrij IS Nederland?

Bericht door Aster »

Kitty schreef:heb het gezien... wat een vreselijk mens....ik ben haar aanstellerige verongelukte stemmetje direct heel hard na gaan doen en moest gaan ijsberen en naar de keuken vanwege de agressie die het in me opriep lol
Bij mij sprongen spontaan ladders in mijn acuut afzakkende panty toen ik haar hoorde verkondigen dat 'NL'ers beweren dat maroks blanke baby's eten'. Bij wijze van 'aantoonbaar rascisme'.
Hoe verzint ze het om zoiets als argument te gebruiken?!?!?! Het waren antisemieten uit vroeger tijden die dergelijke dingen over Joden beweerden.

Het hele antirascisme en anti discriminatie gebeuren is volkomen uit het lood geslagen, zoals Pim Fortuyn 11jr geleden al zei.

Het gekke is namelijk dat de Christelijke kerk en Christenen vanaf eind jaren zestig tot eind jaren zeventig grondig afgefakkeld werden.

Gerard Reve die in 1968 of zo god vergeleek met een man die een ezel neukte, Jezus Redt van Robert Long, Propria Cures ging er midden jaren 60 ook nog stevig tegen aan.....met als gevolg kamervragen, rechtszaken enzenz tegen zoveel blasfemie.

Die gewoon naast zich neergelegd werden en men ging vrolijk verder met die vermaledijde blasfemie.

Het punt is dat die beledigde Christenen NL en blank waren en moslims zielige buitenlanders die toch al zo gediscrimineerd werden enzenz.

Het waren en zijn alleen blanke autochtonen die aangesproken werden op verondersteld rascisme en discriminatie.

Blijkt dat allochtonen 100x erger rascistisch zijn en discrimineren en het nog middels openlijke geweldpleging uiten ook.

Afgelopen week las ik (weer) een klein artikel op het net over een autochtone oudere man in West die last had van marok overlast, criminaliteit etc en met ze in de clinch ging.

Resultaat: een hakenkruis op zijn deur geklad, zijn huis in brand gestoken waarbij die man omgekomen is. Daders waren zo van straat te plukken maar nooit gepakt, laat staan berecht.

Is een jaar of 8 geleden gebeurd...en flink onder de pet gehouden in de (linkse) media...waardoor het net een soort 'urban legend' ging lijken...

Paar jaar later las ik een interview met zijn dochter die na zoveel onrecht bewust uit (PVDA) Amsterdam verhuist is.

Ik geloof wel in een volksaard. Blanke NL'ers zijn pragmatisch, Hindoestanen ambitieus en harde werkers, net als Chinezen, Indischen zijn zo neurotisch en over aangepast dat ze letterlijk verdwenen zijn als de 1e generatie overleden is, Turken zijn door Atatürk grondig voorbereid op Europa enz, Vietnamezen in NL erg ondernemend, enzenz.

<knip> Modbreak Madeleine, inhoudelijke discussie prima maar benoem dan het probleem dat er is ipv dat je een complete bevolkingsgroep gegen die mauer zet..

Begin jaren 90 is er een figuur genaamd Mohammed Rasoel geweest, een ex moslim, die toen een boekje geschreven heeft getiteld:

'De ondergang van Nederland-Land der naieve dwazen'

Waarover vreselijke ophef ontstond, want rascistisch, blablabla, en er werd aangenomen dat Mohammed Rasoel een pseudoniem was voor Gerrit Komrij. Wat niet waar was/is.

Als ik het zo teruglees dan lijkt Mohammed R in grote lijnen nog gelijk te hebben gekregen ook, en nog meer gelijk krijgt zelfs.

http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic ... C_ID=56701&" target="_blank scroll naar het midden van het eerste bericht om Mohammed R's profetieën te lezen. De rest van het bericht is ook erg lezenswaardig.
Kitty
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:00

Re: Hoe open en vrij IS Nederland?

Bericht door Kitty »

Laten we maar hopen dat zijn profetieën niet uitkomen.
Kitty
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:00

Re: Hoe open en vrij IS Nederland?

Bericht door Kitty »

Dan haal ik het toch weg ;)
Laatst gewijzigd door Kitty op 12 mei 2012, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Hoe open en vrij IS Nederland?

Bericht door Eva »

Met alle respect voor de goede bedoelingen wil ik er toch op aandringen de onderwerpen die op dit forum worden besproken iets meer tot het onderwerp T te beperken. Dat iemand een mening heeft over bepaalde bevolkingsgroepen of religies is niets mis mee. Heb ik ook. Ik bespreek ze echter op daarvoor bedoelde platforms.
Ik zou het fijn vinden als forumleden de tot nu toe aangename sfeer hier zouden willen koesteren.

Voor alle duidelijkheid: dit is mijn persoonlijke mening.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Hoe open en vrij IS Nederland?

Bericht door Judiana »

ik denk dat er wel meer openheid en vrijheid zou mogen zijn voor ons en mensen met een beperking... om maar wat te noemen
meer een uniforme gedachte dat wij ook meetellen in de maatschappij.. ik zou haast zeggen dat de mensheid wel eens een dosis respect zou moeten hebben jegens ons ipv ons als paria's te zien
Gebruikersavatar
Naomi0000
Berichten: 89
Lid geworden op: 21 apr 2012, 23:28
Gender: Trans MtF

Re: Hoe open en vrij IS Nederland?

Bericht door Naomi0000 »

Of dan in ieder geval erkenning, een klein beetje compassie; als je je het al niet kunt voorstellen hoe het is, neem dan van ons aan dat het een uitzonderlijk stressvol bestaan is. Accepteer toch gewoon wat er gezegd wordt, ga er niet meteen vanuit dat het aandachtstrekkerij is - als dat het wel is merk je dat écht snel genoeg. En dan is er meestal nog iets anders aan de hand ook.

Mijn boodschap aan Nederland zou iets in de strekking zijn van "Doe eens lief."
Als ik een dictatuur op zou mogen zetten was dat een vereiste. Wees dienstbaar voor elkaar, wat interesseert het jou nou wat die ander gelooft, of waar die vandaan komt?
Doe eens lief.

Dit heeft geen samenhang trouwens met het voorgaande onderwerp, over rassendiscriminatie (hoewel het daar natuurlijk ook op van toepassing is, maar, nou, ik denk dat je 't wel snapt)
Gebruikersavatar
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: Hoe open en vrij IS Nederland?

Bericht door Madeleine »

Modbreak, wederom genaraliseren van bevolkingsgroepen,topic opgeschoond.
http://t-nederland.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=367" target="_blank
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen: