Houd jij je BH aan bij het slapen gaan? Slaap BH?

Make-up, kleding, en zo voort
Shana
Berichten: 89
Lid geworden op: 30 aug 2014, 12:43
Gender: Vrouw

Re: Houd jij je BH aan bij het slapen gaan? Slaap BH?

Bericht door Shana »

Emma schreef:Haha

Nee ik moet er niet aan denken zeg. Vorig jaar zei een nicht van me nog, "Jemig ik wil er vanaf van die BH maar dat kan miet, en jij gaat er een dragen terwijl dat helemaal niet nodig is?"

Maar dat was vorig jaar. Ik begreep haar toen, en nu nog meer. Maar geen BH overdag is geen optie meer, en ik ben blij als ik 'm 's avonds uit kan doen...
Dat dus..

Ik moet er niet aan denken om dat kreng 's nachts ook nog te dragen. Ik moet erbij zeggen dat ik enkel voorgevormde beugel bhs draag. Die beugels in bed zijn echt niet fijn. De bandjes trouwens ook niet. Als ik een hele dag een bh heb gedragen dan wil ik niks liever dan 'm uitdoen. De enige reden waarom ik uberhaupt een bh draag is omdat ik het not done vind als m'n tepels als ze hard zijn door m'n kleding heen te zien zijn. Voor de vorm van m'n borsten hoef ik niet eens een bh te dragen. Met of zonder bh maakt bij mij voor het gezicht nauwelijks iets uit. Lang leve implants. Ik kan in bed soieso niet veel kleding dragen want er ligt er altijd eentje tegen me aan die nog heter is dan de sahara. Een drama in de zomer, maar nu het weer kouder begint te worden zo gek nog niet :p Toen ik hem net kende droeg ik nog wel soms 's nachts een bh en zijn reactie was 'nog nooit met een vrouw geweest die 's nachts een bh droeg..'.
Gebruikersavatar
Steffen
Berichten: 182
Lid geworden op: 05 aug 2014, 02:58
Gender: Anders
Locatie: Gent

Re: Houd jij je BH aan bij het slapen gaan? Slaap BH?

Bericht door Steffen »

Shana schreef:Toen ik hem net kende droeg ik nog wel soms 's nachts een bh en zijn reactie was 'nog nooit met een vrouw geweest die 's nachts een bh droeg..'.
Ik ben zoiets ook nog nooit tegengekomen bij het logeren bij vriendinnen of bij mijn zussen ofzo. Zelf doe ik het ook niet uiteraard :D Lijkt me nog erger dan mensen die hun kousen aanhouden 's nachts :D Een vreselijk gevoel, met sokken in je bed liggen!
Jennifer2005
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2014, 21:17
Gender: Trans MtF

Re: Houd jij je BH aan bij het slapen gaan? Slaap BH?

Bericht door Jennifer2005 »

In het begin droeg ik mijn ook alleen een sport bh, die droeg ik inderdaad ook s'nachts wel. Ik heb nu een c cup, draag geen bh als ik slaap, maar wel een topje. Ik slaap trouwens alleen in een top en slip, vind dat warm genoeg.