Maandag Koninginnedag

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Maandag Koninginnedag

Bericht door NaomiClareNL »

Jeste schreef:
NaomiClareNL schreef:Ik was in het weekeinde in Lauffen am Neckar om met Amerikaanse modeltreinen te spelen.
Ik vind het ontzettend leuk als vrouwen zo'n typische mannenvrijetijdsbesteding hebben :)
Vrouwen en modeltreinen, ja dat is iets. Beter gezegd, je moet ze met een lantaarntje zoeken die zelf op het idee gekomen zijn. De meesten kwamen met manlief mee of via papa en broer. De meeste vrouwen lijken met name in het creatieve aspect geïnteresseerd te zijn (boompjes maken, huisjes bouwen, verweren van modellen), een alternatief soort handwerken zo lijkt het. Ik ook, ben niet zo'n hardcore bouwer, heb 2 linker handen waarmee ik amper recht kan zagen en de hele technische kant kan me gestolen worden, stekker erin en dat moet het werken en anders heb ik er wel een mannetje voor. Wat me aanstaat is landschap maken, miniatuur spoorwegmaatschappij spelen (rollenspel) en de geschiedenis / impact die de spoorwegen gehad hebben op de mensheid.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6817
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Maandag Koninginnedag

Bericht door Eva »

Heel herkenbaar. In het ouderlijk huis was een heel erg lange treintafel. Mijn vader en m'n broertje waren verzot op rijden met die treintjes, terwijl ik me alleen bezig hield met de aankleding van het landschap. M'n vader hielp daarbij overigens wel met nuttige tips.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
hX2eDVx3
Berichten: 345
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:34
Gender: Man

Re: Maandag Koninginnedag

Bericht door hX2eDVx3 »

Arike schreef:
Marissa schreef:Nee, maar ik vind de 3310 altijd al mooi, en ze gaan ook nog eens niet stuk :) Heel handig voor feestjes of vakantie.

De 3330 is eigenlijk de nieuwere versie van de 3310, ik kan het verschil niet zien maar mijn telefoon schijnt een 3330 te zijn :P
Ff gegoogled ;) .... En nu weet ik het weer :)
Het was dat toestel met die verwisselbare voor- en achterkantjes.... De dochter van een collegaatje was daar toen superblij mee... :)
Ik vond 'm voor mezelf te duur.... Dus ik kocht een Sagem :roll: die was wel heel snel stuk :(
Ik wou deze altijd toen deze uitkwam, maar mijn moeder vond m te duur en heeft toen een groot bakbeest voor me gekocht.. Ik heb er nu een rood frontje op en ik vind m helemaal prachtig :D