schoenen

Make-up, kleding, en zo voort
moniek0676
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2014, 14:24
Gender: Onzeker

schoenen

Bericht door moniek0676 »

waar kan ik leuke grotemaat schoenen kopen?liefst pumps
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: schoenen

Bericht door Veronica »

Tja afhankelijk van je schoenmaat, tot maat 44 hebben ze paar geselecteerde model allen bij Van Haren, als je het betaalbaar wilt houden.

En anders online of bij speciaalzaken.

Wil jij je ook even voorstellen bij "Persoonlijke Introducties"?
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: schoenen

Bericht door Janice »

Hiervoor moet je bij Emma zijn :)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8027
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: schoenen

Bericht door Emma »

Ehm, welke Emma? ;-)

Ben wel benieuwd naar die introductie inderdaad, moniek0676.

Maar alles hangt af van je budget, en wat jij leuke schoenen noemt, en de maat die ze zoekt...

Van Haren
Zalando.nl
Sarenza.nl
Stravers in Amsterdam
Calandschoen in Rotterdam
Passo in Alkmaar
Veel zaken verkopen ook de grotere maten van Gabor.
Als je het wat meer kinky wilt hebben, kun je kijken bij diverse zaken die Pleaser verkopen. Kwaliteit is prut maar daar is de prijs ook naar. Bij Silhouette in Rotterdam kun je ze passen. Dat is geen overbodige luxe, want hun maten kloppen voor geen centimeter.

Zoiets?

En dat voor iemand die met maat 42/43 eigenlijk niet van deze winkels afhankelijk is ;-)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Emma B
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 nov 2014, 14:23
Gender: Trans MtF

Re: schoenen

Bericht door Emma B »

Emma schreef:Ehm, welke Emma? ;-)

Ben wel benieuwd naar die introductie inderdaad, moniek0676.

Maar alles hangt af van je budget, en wat jij leuke schoenen noemt, en de maat die ze zoekt...

Van Haren
Zalando.nl
Sarenza.nl
Stravers in Amsterdam
Calandschoen in Rotterdam
Passo in Alkmaar
Veel zaken verkopen ook de grotere maten van Gabor.
Als je het wat meer kinky wilt hebben, kun je kijken bij diverse zaken die Pleaser verkopen. Kwaliteit is prut maar daar is de prijs ook naar. Bij Silhouette in Rotterdam kun je ze passen. Dat is geen overbodige luxe, want hun maten kloppen voor geen centimeter.

Zoiets?

En dat voor iemand die met maat 42/43 eigenlijk niet van deze winkels afhankelijk is ;-)
Hahaha, welke Emma!! Nou deze Emma heeft nog niet zoveel guts om in het land waar zij woont de winkel in te gaan. Ik koop o.a. bij Aliexpress. Pas op met de maten, het zijn US vrouwenmaten en die zijn weer anders dan herenmaten en tot overmaat van ramp ook weer anders dan Engelse maten. Eerst goed uitzoeken dus in een conversietabel. Neem vervolgens voor de zekerheid een maatje groter, schoenen vallen ook nog vaak klein! :-$ Vraag maar aan Emma (de andere)
Something inside
that was always denied
for so many years
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: schoenen

Bericht door Claire »

hier kan ook nog http://grotemaatschoenen.nl/" target="_blank en ook bij wehkamp kan je terecht
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3666
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: schoenen

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik was laatst met een vriendin in Rotterdam, bij het de stad uitrijden kwamen we toevallig langs Silhouette. Aangezien ze zelf geen schoenentic heeft (ja er zijn vrouwen die daar geen last van hebben) pest ze me daar altijd mee. Ik heb haar uitgelegd dat het een speciaalzaak is voor de wat minder normale schoenen in maten die je in de meeste damesafdelingen niet vind.

met andere woorden als je behept bent met grote voeten kun je gerust bij Silhouette binnenstappen, ze vinden daar transgenders waarschijnlijk normaler naar cisvrouwen.
Irene
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8027
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: schoenen

Bericht door Emma »

Ze hebben ook een heleboel andere schoenen die alleen tot maat 41 te leveren zijn, maar allemaal in het, laat ik het vriendelijk zeggen, wat bijzonderder segment. Zijn veel cisvrouwen te vinden hoor.
Zo goed als alles vanaf maat 43 zijn Pleasers waar ze hun eigen merk overheen geplakt hebben, maar ook wel de maat gecontroleerd hebben.

Maar ze hebben wel wat ervaring hoor, zie punt 4.

http://www.silhouette.nl/nl/alg-vw-faq/" target="_blank
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: schoenen

Bericht door Barbarella »

Ik heb een paar laarzen van siloutte. Leren thigh highs met een vetersluiting, plateau zolen en iets van 15 centimeter hak. ooit in een opwelling gekocht. Twee keer aangehad. vaak gedacht ze weg te doen. maar op een een of andere manier draagt het bezit van zoiets bij aan mijn gevoel sexy te zijn.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Emma B
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 nov 2014, 14:23
Gender: Trans MtF

Re: schoenen

Bericht door Emma B »

Barbarella schreef:Ik heb een paar laarzen van siloutte. Leren thigh highs met een vetersluiting, plateau zolen en iets van 15 centimeter hak. ooit in een opwelling gekocht. Twee keer aangehad. vaak gedacht ze weg te doen. maar op een een of andere manier draagt het bezit van zoiets bij aan mijn gevoel sexy te zijn.

Barbarella
Ik begrijp je ;)
Something inside
that was always denied
for so many years