Aantal vragen over kleding

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Aantal vragen over kleding

Bericht door Anon20190516 »

Ik loop gewoon damesmodezaken zoals Miss Etam binnen.bekijk de kleding en als ik iets leuk vind ga ik het gewoon passen.nog nooit is er een onvertogen woord tegen mij gezegd,laat staan dat het mij verboden is waar dan ook kleding te passen.rare blikken ook niet.1x zei de verkoopster bij een modezaak bij binnenkomst,de herenkleding is aan de linkerkant.ik zei ok,bedankt en ging vervolgens op mijn gemakje tussen de leuke kleertjes aan de rechterkant van de winkel snuffelen.. :lol:
Offline
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Aantal vragen over kleding

Bericht door Anon20180730 »

Renate Petronella schreef:1x zei de verkoopster bij een modezaak bij binnenkomst,de herenkleding is aan de linkerkant.
en zei ze dat terwijl jij je als vrouw presenteerde :?:
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8029
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Aantal vragen over kleding

Bericht door Emma »

Nou ja zeg. Nee, als ik de posts van Renate zo na ga is dat denk ik niet het geval,
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
lafillefiona
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 nov 2014, 11:57
Gender: Transgender
Locatie: Zuid-Holland

Re: Aantal vragen over kleding

Bericht door lafillefiona »

Bedankt voor alle reacties! :) Binnenkort ga ik met een vriendin cosplayen en daarvoor is natuurlijk een outfit nodig, lijkt me een ideale manier om voor de eerste keer vrouwenkleding te kopen (: Het lijkt me nog steeds een beetje eng om bijvoorbeeld de H&M of Primark binnen te lopen, maar dat komt nog wel een keer denk ik. Eerst genoeg moed verzamelen ;p
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Aantal vragen over kleding

Bericht door Anon20190516 »

Eerlijk gezegd ga ik wel grotendeels vrouwelijk gekleed (dames skinny,dames bikerjasje en damessneakertjes,gecombineerd met mijn lange geverfde haren)shoppen,dus zou het personeel toch moeten weten welke afdeling mijn voorkeur heeft
Offline