Home Decoration

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Xandra
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 mar 2012, 15:49
Gender: Vrouw

Re: Home Decoration

Bericht door Xandra »

Na hele dag hard werken in de nieuwe tuin nu even niet zo plantgezind. Ons huis staats vol planten, tientallen, veel grote maar ook kleine "stumpertjes" maar het mooiste is het bosje witte tulpen wat we gisteren van onze kinderen kregen voor ons nieuwe huis.
Joyce
Berichten: 357
Lid geworden op: 31 mar 2012, 13:55
Gender: Vrouw
Locatie: Wezep

Re: Home Decoration

Bericht door Joyce »

Hedwich schreef:WC-verfrisser... ik heb altijd wierook op het toilet. (mijn kleinste kamertje is spiritueel ingericht :D ) Helaas krijg ik nu aandrang telkens als ik een Chinese toko inloop.

hahaha Hedwich, zou ik niet naar Inia gaan als ik jou was, kom je als een geraamte terug :D
Overigens wel goed voor de lovehandles als je daar last van heb zoals ik

Groetjes

Jacinda
marlies
Gast

Re: Home Decoration

Bericht door marlies »

Oef wierrook. Ik had in de brugklas een klasgenoot die er van overtuigd was dat je high kon worden van dat spul. Dus in 't tussenuur naar de Xenos. Affijn, hij moest terugkomen op zijn bewering en we zaten met z'n allen behoorlijk beroerd te zijn bij het lesuur latijn daarna ;)
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Home Decoration

Bericht door Aster »

O!

Ik ben altijd al dol geweest op bloemen en planten....zonder bloemen is mijn huis naakt en kaal, vind ik. Dus wekelijks verse bloemen.

En verder wat kamerplanten.

Misschien schuilt er een Morticia Adams in mij of zo want ik was/ben werkelijk DOL op vleesetende orchideeën die ik hoogstpersoonlijk voerde.
Vliegen, wespen, langpoten, spinnen, alles verdween tussen de getande klapkaakjes en in de snoezige geaderde rode bekers waarvan het deksel dichtklapte zodra er iets bewegends richting bodem met verterend stroop wandelde (lees: ik er met een pincet in gooide)

Vooral de getande klapkaakjes waren reuze interessant om te zien: ze klapten bij de minste vibratie meteen dicht....dan zag ik een bult van de vlieg/mug/wesp etc ertussen....die bult werd dan langzaam kleiner en een paar dagen later gingen de kaakjes weer open en vielen er de onverteerbare vleugeltjes en pootjes weer uit.

Als ik een goeie bui had dan verwende ik ze royaal met stukjes biefstuk tartaar.

Ondanks mijn goede zorgen gingen ze tóch dood :shock:
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Home Decoration

Bericht door Hedwich »

Ik heb ooit en zonnedauw en een venusvliegenvanger gahad. Onwijsgrappig en flink bijgevoerd idd. Zij zijn helaas langzamerhand afgestorven. Het schijnt dat ze alleen onwijs zuur water (veenwater) willen drinken, regenwater is een goed alternatief. Kraanwater bevat te veel kalk.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Home Decoration

Bericht door Arike »

Hedwich schreef:WC-verfrisser... ik heb altijd wierook op het toilet. (mijn kleinste kamertje is spiritueel ingericht :D ) Helaas krijg ik nu aandrang telkens als ik een Chinese toko inloop.
Wij zijn ook kwistig in de wierook :P maar dan weer net niet op die plek ;)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Home Decoration

Bericht door Hedwich »

Deze polystonen dame heb ik in de zomer van 2010 op vakantie in Londen gekocht. Ik was ontroerd door haar schoonheid en stond bijna te janken. Nu staat ze te pronken in mijn slaapkamer. Telkens ik naar haar kijk, word ik getroffen door een verlangen, droefheid, hoop.

Afbeelding
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Home Decoration

Bericht door Judiana »

wilt u menu? nee eerst plassen :D @ Hedwich bij de toko
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Home Decoration

Bericht door Arike »

Hedwich schreef:Deze polystonen dame heb ik in de zomer van 2010 op vakantie in Londen gekocht. Ik was ontroerd door haar schoonheid en stond bijna te janken. Nu staat ze te pronken in mijn slaapkamer. Telkens ik naar haar kijk, word ik getroffen door een verlangen, droefheid, hoop.

[ Afbeelding ]
Ik vind haar heel gaaf, Hedwich!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6818
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Home Decoration

Bericht door Eva »

Je hebt wel smaak! :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)