Binder

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Niek68
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 feb 2015, 17:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Huissen

Re: Binder

Bericht door Niek68 »

Bedankt Nathan90, ik ga sparen voor die van underworks of mijn ouders lief aankijken (zal toch via hun creditcard moeten aangezien ik die niet heb) wie weet willen ze het voor schieten. Ik mag toch aannemen dat als je een binder draagt je die ellendige BH niet ook nog hoeft te dragen? Sorry misschien een domme vraag maar ik ben echt net uit de kast en moet me op veel dingen nog inlezen. Tot vrijdag had ik zelfs nog nooit van binders gehoord en was al aan het denken aan gewoon verband maar ik las ergens dat je dat beter niet kon doen.
There's only one way of life and that's your own
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Nathan90 »

Goed gelezen inderdaad, verband kan gevaarlijk zijn. Om dezelfde reden dat je goed op de maat van je binder moet letten en dus zeker geen te kleine maat moet (proberen) te dragen.

BH's kunnen de prullenbak in als je eenmaal gewend bent aan de binder (en je deze wilt blijven dragen natuurlijk).

Betreft betaling, volgens mij kan je ook via Paypal betalen. Dit kan je heel makkelijk zelf aanmaken (koppelt aan je gewone rekeningnummer) en zal je vast en zeker nog van pas komen in de toekomst ook.
Bas123
Berichten: 129
Lid geworden op: 06 feb 2015, 11:07
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Bas123 »

Ik ben zelf ook niet in het bezit van een creditcard.
Ga ook niet speciaal voor Underworks een creditcard nemen.

Wat ik zelf slecht vind aan Underworks dat ze geen normale bankoverschrijving accepteren.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Nathan90 »

Paypal is geen creditcard, koppelt aan je eigen bankrekening. Is makkelijk en snel aan te maken en heel handig voor toekomstig gebruik. Kost je in tegenstelling tot een creditcard ook geen extra geld.

Enja slecht. Praktisch nul buitenlandse bedrijven doen daar aan. Omdat in Amerika creditcard bijna als onze bankpas geldt is hetvoor hun heel logisch haha.

Met Paypal kan je direct ook betalen bij alle bedrijven die goede packers maken. Mocht je dat in de toekomst willen.
Bas123
Berichten: 129
Lid geworden op: 06 feb 2015, 11:07
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Bas123 »

Nathan90 ik heb PayPal maar...
Gaande weg de bestelling druk ik op PayPal.
Ik moet dan inloggen, dit lukt maar dan
krijg ik opeens dat ik mijn creditcard gegevens in moet vullen.
Snap er echt niets van.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Nathan90 »

Ah ja, dat probleem heeft iemand eerder gehad. Ik geloof dat er mogelijk een tabblad in het scherm is of een andere knop die je de optie geeft om naar je gewone Paypal over te gaan.

Als je er niet uitkomt anders screenshot van de probleem pagina maken en sturen (doe dan maar via persoonlijk bericht want mogelijk dat je adres enzo dan zichtbaar is) dan kan ik met je mee denken.
Bas123
Berichten: 129
Lid geworden op: 06 feb 2015, 11:07
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Bas123 »

Het is me uiteindelijk gelukt de binder daar te bestellen.

Ben wederom erg benieuwd.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Nathan90 »

Goed om te horen. Het kan zijn dat het idioot strak zit voor je gevoel (mits je goed hebt gemeten enzo heb je dan niet direct een maat te klein) dan kan het een idee zijn de tijd dat je 'm draagt langzaam op te bouwen.
Bas123
Berichten: 129
Lid geworden op: 06 feb 2015, 11:07
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Bas123 »

Binders Tri-top Chest Binder 3-Pack gister al in huis!

Ik heb alles goed op gemeten dus ze had ik ze in de goede maat besteld.

Dit is hoe ik het ervaar.

Voordelen:
- Kwaliteit is goed.
- Ademt voldoende.
- Bind goed mits cup b of kleiner. Misschien ook wel bruikbaar voor cup C maar dan moet je niet zoals mij 85 kg wegen (denk ik).

Nadelen:
- Pijnlijk
- Als je vrij stevig bent zoals ik, dan gaat het vet richting je bovenarm je kunt dan zoals bij mij het geval was rode striemen krijgen.
- In de zomer als je cup C hebt en rond de 85 kg weegt ,als je gaat zweten is het pijnlijk en snijd dit letterlijk in je huid.
- De binder is ongeacht je gewicht en cup maat vrij hoog dus zichtbaar met normale T-shirts of singlets aan.
- Bij mij bleef je duidelijk mijn borsten zien, het plet wel maar borsten moeten toch een kant op, het optisch zicht is net iets beter dan dat ik geen bh draag.
'

Ik ben van mening dat het dragen van een op maat binder er toch voor zorgt dat:
A) Je ademhaling word belemmerd, beetje het hyperventilatie gevoel, benauwend.
B) Je huid word beschadigd
C) Je tepels worden beschadigd
D) Het tegen je ribbenkast aandrukt, wat volgens mij nooit gezond kan zijn.

Ik ga nu overwegen om een gewonen sport bh of top of zoiets te kopen.
Dan krijg je niet zo'n push-up achtige borstenpartij.

Ik heb zonet het pakketje weer retour gedaan naar Miami (verzendkosten 18 euro).
Retour aangemaakt bij webwinkel.

Dit was mijn persoonlijke ervaring met Tri-top Chest Binder .
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Nathan90 »

De tritop is juist een model wat goed werkt voor de grotere maten. Feit is nou eenmaal dat de massa niet kan verdwijnen, wel vergt het soms wat.. 'herorganisatie' hoe het onder de binder zit. Sommigen verschuiven het zooitje wat naar beneden/opzij om zo geen 'mono-boob' te krijgen.

Pijnlijk, ja, dat kan helaas komen van het binden. Rugklachten kunnen hier ook bij horen.

Jammer dat je het niks vond en helaas dat je het al direct weer retour hebt gestuurd. Ik had wel jongens geweten die ze zo van je over hadden genomen.