Binder

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Niek68
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 feb 2015, 17:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Huissen

Re: Binder

Bericht door Niek68 »

heb ze gisteren besteld en als het goed is komen ze woensdag binnen. Ben wel benieuwd, heb zelf een C cup en ben zo'n 95 kilo hoop toch dat het goed uitpakt (of eigenlijk inpakt ;) ). Zal het zien woensdag. Had van reviews wel begrepen dat ze ingedragen moeten worden.
There's only one way of life and that's your own
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Nathan90 »

Ja, voor zowel het comfort als je eigen gewenning is indragen wel een goede. Maar ja, beetje spelen met waar de 'massa' precies zit onder de binder kan helpen om het resultaat beter te maken.
Bas123
Berichten: 129
Lid geworden op: 06 feb 2015, 11:07
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Bas123 »

Ze zijn daar inderdaad snel met versturen is binnen enkele dagen al thuisbezorgd.
Hoop dat dit voor jou wel een geschikte oplossing is.

Groeten Daan
Gebruikersavatar
Niek68
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 feb 2015, 17:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Huissen

Re: Binder

Bericht door Niek68 »

Ik ga het merken, voorzichtig beginnen denk ik dus nog niet meteen de hele dag dragen.
There's only one way of life and that's your own
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Nathan90 »

Yep, dat is zeker een goed idee.

Ook even kijken hoe je 'm aantrekt. Veel doen het (ook automatisch) over het hoofd, maar ik heb het zelf altijd over m'n heupen gedaan. Binnenstebuiten keren, dan met de armgaten naar beneden er in stappen, tot over je heupen trekken en dan de armgaten omhoog trekken (zodat de binder over rolt en zichzelf weer buitenste binnen keert) en dan armen erdoorheen steken en alles positioneren.

Ik had altijd veel moeite om het bovenlangs te doen.. xD ;)
Gebruikersavatar
Niek68
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 feb 2015, 17:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Huissen

Re: Binder

Bericht door Niek68 »

klopt had al een youtube filmpje gezien waarin werd gezegd dat je het beter niet over je hoofd kon aantrekken. Ga dat ook zo maar proberen, waarom het jezelf nog moeilijker maken tenslotte
There's only one way of life and that's your own
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8029
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Binder

Bericht door Emma »

Bovenlangs is een drama... Met de shapewear die ik gebruik om mijn slappe buik een beetje in bedwang te houden is het niet anders. Niet over het hoofd maar er in stappen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Niek68
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 feb 2015, 17:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Huissen

Re: Binder

Bericht door Niek68 »

volgens de tracker moeten ze elk moment binnenkomen. Zou woensdag zijn maar was vandaag al in Amsterdam en nu met de koerier mee, sinds 17.25. Ben benieuwd. Meteen passen natuurlijk.
There's only one way of life and that's your own
Gebruikersavatar
Niek68
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 feb 2015, 17:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Huissen

Re: Binder

Bericht door Niek68 »

heb ze binnen. Past goed, iid niet makkelijk aan te krijgen maar met de manier van Nathan wel gelukt. Drukt niet helemaal plat maar 1. heb ik mijn BH nog aan nu en 2 ik heb een wat grotere cupmaat dus misschien moet ik geen al te hoge verwachtingen hebben. Het is wel een stuk minder iig.
There's only one way of life and that's your own
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Binder

Bericht door Nathan90 »

Niet helemaal plat is helaas gewoon niet mogelijk. De massa gaat nergens heen natuurlijk en het feit dat jij het mogelijk 'platter' kan krijgen door er nog op de drukken zegt niks. Als het zó strak zou zitten beschadig je je lichaam (daarom dat zelf klooien met stukken verband altijd wordt afgeraden). Als je wat meer gewend bent aan het dragen kan je proberen het spul een beetje te verschuiven onder de binder. Mijn vriend duwde het altijd wat naar onder en naar buiten, zo kreeg hij het beste resultaat. (wel moest hij dit soms tijdens een wc bezoek even opnieuw 'inrichten' (om het zo maar te zeggen haha).