Vrouwelijkheid

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
marlies
Gast

Re: Vrouwelijkheid

Bericht door marlies »

Ik blijf wel binnen ;)
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Vrouwelijkheid

Bericht door Hedwich »

Jessy schreef:Maar ik werk nog als man... en volledig ontbloot bovenlijf dat verdom ik.
Had ik vroeger ook als man. Alleen veel bier deed me wel eens meedoen met de rest.
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Vrouwelijkheid

Bericht door La-Clau »

Dan heb ik het weer wat gemakkelijker. Ik bruin redelijk gemakkelijk en snel, verbrand ook nauwelijks, en opgelopen "kleurverschillen" zijn dan ook vaak binnen enkele dagen weer verdwenen of hebben een natuurlijk verloop gekregen, zodat ze niet echt meer opvallen.
Dat mag ook wel, want aangezien ook ik sommige dingen nog in mijn mannelijke verschijningsvorm moet doen helaas, zijn de strepen van een bikinibovenstukje niet altijd even gewenst. Daarom is het ook vaak topless in de tuin vroeg in de zomer, tot alles op kleur is. Dan kan ik daarna lekker doen wat ik wil.

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Gebruikersavatar
Charissa
Berichten: 170
Lid geworden op: 11 mei 2012, 21:07
Gender: Onzeker

Re: Vrouwelijkheid

Bericht door Charissa »

Jessy schreef:Maar ik werk nog als man... en volledig ontbloot bovenlijf dat verdom ik.
ja dat verdom ik ook ik zwem al paar jaar niet meer en draag alleen nog maar lange broeken en ontbloot boven lijf nah alleen maar t-shirt