Clip-in hair extentions

Make-up, kleding, en zo voort
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Clip-in hair extentions

Bericht door Janice »

Hey allemaal,

Er zijn op het forum al het nodige aantal draadjes over haar en pruiken, alleen ben ik hier nog niets tegengekomen over clip in hair extentions.
Ik ben sinds een paar weken opzoek naar iets om wat meer volume in mijn bestaand haar te krijgen. Ik heb zelf een flinke bos alleen heb ik nog net niet de ideale lengte en volume. Nou vroeg ik me af wat jullie ervaring hier mee is ?
Welk soort haar is het beste ? en waar ik deze het beste kan halen ? een goeie webshop suggestie misschien ?

Groetjes,
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Clip-in hair extentions

Bericht door Anon20190209 »

Janice schreef:Hey allemaal,

Er zijn op het forum al het nodige aantal draadjes over haar en pruiken, alleen ben ik hier nog niets tegengekomen over clip in hair extentions.
Ik ben sinds een paar weken opzoek naar iets om wat meer volume in mijn bestaand haar te krijgen. Ik heb zelf een flinke bos alleen heb ik nog net niet de ideale lengte en volume. Nou vroeg ik me af wat jullie ervaring hier mee is ?
Welk soort haar is het beste ? en waar ik deze het beste kan halen ? een goeie webshop suggestie misschien ?

Groetjes,
ik zou gaan voor de Balmain extensions.....! In vele soorten van inzetten, maten en kleuren te verkrijgen.
Tevens 1 van de marktleiders van de extentions die gezet worden semi permanent bij de kapper.
Maar ook voor thuis hebben ze meerdere opties en te verkrijgen bij meerdere webshops zoals haarshop.nl
Bijvoorbeeld de Balmain hair make up clip in systeem.

Heb jaren geleden een set gekocht voor de fun goede kwaliteit en prima prijs

http://www.balmainhair.com/nl/hair-extensions/home.html

zou zeggen bekijk de site! Veel plezier!

Groetjes Cher