Halve borstprothesen gevraagd!?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Lisa
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 nov 2012, 21:04
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Halve borstprothesen gevraagd!?

Bericht door Lisa »

Ik ben nu een ruim half jaar aan de HRT en heb duidelijk borstjes. Ze zijn duidelijk nog veeel te klein om zelfstandig een cup-a bh te vullen. Maar ze zijn wel al te groot om samen met de zelfklevende prothesen mijn cup C bh's te vullen. Ik vind de combinatie te groot worden. Helaas zit aan die prothesen geen ventieltje om ze wat te laten slinken... ;)
In de webwinkel waar ik mijn prothesen kocht hebben ze geen kleinere (dunnere). Ook zie ik er tegen op (en mijn portemonnee ook) om nieuwe prothesen te kopen voor (hopelijk) maar een jaar gebruik. De push-up soliconen 'kipfiletjes' die je bij de Hunkemuller koopt zijn echt nog te klein om het compleet te maken. Ze blijven ook niet zo goed zitten, maar dat komt natuurlijk ook door gebrek aan borst om te push-uppen.

Iemand tips? btw: ik heb geen interesse in met rijst gevulde pantykousjes of zoiets.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Halve borstprothesen gevraagd!?

Bericht door Anon20210626 »

Amoena heeft wel hele kleine maar ja dat is wel je portemonnee..nr 1 of 2 zijn dan wel wat je zoekt

Renee
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Lisa
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 nov 2012, 21:04
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: Halve borstprothesen gevraagd!?

Bericht door Lisa »

Renée schreef:Amoena heeft wel hele kleine maar ja dat is wel je portemonnee..nr 1 of 2 zijn dan wel wat je zoekt

Renee
Dankjewel Renee, maar dit is inderdaad een beetje boven budget. Ik zocht een gunstiger prijs.

Is er niet iemand die ze tweedehands heeft?? Kunnen we misschien een doorgeef-systeem opzetten...
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Halve borstprothesen gevraagd!?

Bericht door Jessy »

Er bestaan dunne soepele borstprotheses, die hier perfect voor zijn en gemakkelijk over de eigen borst geplaatst worden (en door de bh op hun plaats blijven zitten). Ik heb heel wat mensen gekend die ze gebruikten tijdens de borstgroei, en ik begreep dat die zelfs heel goedkoop te vinden zijn. Ik weet alleen zo snel niet waar... :(
(als ik erachter kom zal ik het alsnog posten)
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8027
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Halve borstprothesen gevraagd!?

Bericht door Emma »

Ik heb heb het een tijdje volgehouden met dubbele Hunkemöller kipfiletjes, daarna enkele, tot ik zelf genoeg had om een B cup te vullen. ik geloof niet dat ik uit mezelf een C ga halen. Maar het is natuurlijk een idee, gewoon een kleinere BH.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3666
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Halve borstprothesen gevraagd!?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Misschien te simpel gedacht, maar gewoon een push-up BH kan toch ook.
Irene
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: Halve borstprothesen gevraagd!?

Bericht door Tanja »

Inderdaad een bh met vulling of echte push up bh werkt volgens mij het beste voor je.
Voor weinig geld te krijgen tegenwoordig.
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm:
Gebruikersavatar
Lisa
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 nov 2012, 21:04
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: Halve borstprothesen gevraagd!?

Bericht door Lisa »

Ik heb een push-up bh geprobeerd, maar daarvoor heb ik echt nog te weinig borstgroei. Zelfde verhaal als met de kipfiletjes. Over een half jaartje werkt dat beter, verwacht ik. Misschien moet ik het maar gewoon even uitzingen met mijn grote boezem.